zielut Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 witam wszystkich jestem nowicjuszem ale juz od trzech miesięcy posiadaczem a4 i mam taki problem auto nie jedzie tak jak powinno moj poprzedni passat b5 fl 2.0tdi 136km zbieral sie lepiej a problem jest taki wyczyscilem juz egr kolektor ssacy przeplywomierz turbine sprawdzilem poppowtryski turbina laduje dobrze wszystko ok zadnych błędów na kompie a auto nie jedzie tak jak powinno ostatnio jeździłem passatem b6 140km i szedł jak burza a mooj nie chce a i jeszcze dodam ze dpf tez mam wywalony Proszę o pomoc pozdrawiam
franekv6 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 BRD często nie trzymają serii.zrób program i będzie hulać
zielut Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 też już tak myślalem żeby mały programik zrobić ale prawdopodobnie jeszcze EGR muszę wymienić bo chyba szwankuje!!!
SotoM Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 zgłos sie do Aso VW audi na akcje serwisowa dla BRD spr i wymiana pompowtrysków. jakbys opisła bardziej dokładnie problem - ze nie jedzie...od niskich rpm nie chce sie zbierac czy jak... bo z tego co ja juz sie dowiedziałem to te silniki ponoc tak mają ze szału z dołu nie ma dopiero cała zabawa zaczyna sie powyzej 2500rpm.... moja takze była jakis czas temu zmulona...okazało sie ze problem tkwił w nieszczelnosciach układu EGR. przede wszystkim miałem nieszczelnosc na chłodnicy EGRu nad turbina i przewód metalowy łaczacy chłodnice EGR z zaworem EGR była nieszczelnosc na charmonijkowatych kolankach pod ta jakby siateczka ze tak to nazwe. po zrobieniu tego na 2gim biegu jak pokrece to nawet trakcje traci....parametry takze u mnie były ok...turbo mi pompuje 1.5bar'a
zielut Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 nie rozumiem jak mam się zgłosić na tą akcje i co za free wymienią czy jak to wygląda? bo nie wiem!!! turbinka też mi tak pompuje a ten EGR to wymienie na nowy trochę drogi ale trudno, ale nie sprawdzałem jeszcze tej szczelności tych przewodów od EGRu jeszcze będę musiał to sprawdzić dzięki!!!
SotoM Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/akcja-serwisowwa-audi-248388/ normalnie. zadzwon i powiedz ze masz taki samochód i chciałes sie zapytac czy moga spr. czy twój samochód podlega akcji. podasz numer VIN i beda widzieli jesli podlega zapytaja sie kiedy chcesz sie umówic na wizyte. pojedziesz podniosa pokrywe spr.numery Pd i ci powiedza ile Pd ci wymienia-koszt 0zł inni płacili za wiazke elektryczna do PD.
zielut Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 kurde dzięki nie wiedziałem o tym jutro zadzwonie ale do serwisu audi czy VW też może być?!
SotoM Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 tam gdzie masz najblizej... np u mnie w szczecinie sa 2 serwisy. zadzwoniłem do 1go z nich to mnie odbili powiedzieli ze auto wyszło na rynek niemiecki i zeby oni cos mogli widziec to musze przyjechac do nich na naprawe wtedy oni auto przepisza na rynek polski i wtedy moze dane przejda z niemiec do PL... bzdura... zadzwoniłem do drugiego serwisu podałem vin i umówiłem sie na wizyte... takze dzwon i gadaj....
zielut Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2013 ok dzięki ci bardzo jutro po dzwonie pozdrawiam
scroll41 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 a możne powiecie co mi dolega? od początku maja słychać dziwne "szuranie" tak jakby coś ocierało w turbinie wirnik o obudowę czy coś? do czasu aż silnik jest zimny wszystko jest ok po osiągnięciu normalniej temperatury słychać te dziwne ocieranie przy dodawaniu gazu. podobnie jest na postoju na jalowym biegu przy dodaniu gazu pow. 2-3 tys i puszczeniu spadają obroty a wraz z nimi słychać ocieranie? napewno nie jest to normalny dziwek z silnika dodam ze bylem na 2 warsztatach i stwierdzili "na ucho" ze to wina turbo i oddany byl do regeneracji w tej chwili turbina odwiedziła 4 razy w sumie 3 warsztaty zajmujące sie regeneracja i nadal pojawia się dokładnie ten sam problem. na kompie nie pokazuje zadnych bledów trybów awaryjnych ni nic. moc jest i nie ma innych objawów awarii. ktos cos podpowie? doradzi?
zielut Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 skoro turbinke miałeś robioną kilka razy no to raczej nie to!!! może DPF, albo masz coś w obudowie filtra nie wiem skoro moc jest żadnych błędów!!! ---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:44 ---------- witam dzisiaj zadzwoniłem i jestem umówiony na 8lipca w Gdańsku w AUDI dzięki
ePasjonat Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 te silniki ponoc tak mają ze szału z dołu nie ma dopiero cała zabawa zaczyna sie powyzej 2500rpm....te silniki tak nie mają tylko polscy mechanicy są daunami, mi też nie brała z dołu, trzeba wymienić wadliwą część tzw. gruszkę kolektora ssącego, która do r. bodajże 2007 była gumowa, potem zastąpiono ją materiałem sylikonowym. 59 zł nowa część w ASO Audi, wymiana 20 minut sprawną chudą ręką i śrubokrętem.Czym czyściłeś przepływomierz? Mogłeś popsuć a nie wyczyścić. Poza tym co wymieniliście wyżej, to poprostu może być jakaś nieszczelność w dolocie, najczęstszy problem, zrób sobie dynamiczne testy. Jak dostaniesz nowe PDki to się nie ciesz tylko kup coś na ich pielęgnację i wlej do baku, możesz też robić systematycznie w ramach profilaktyki albo co jakiś czas czyszczenie Diesel Spulungiem, co np. 10 000 km. W Polsce nowe PDki długo nie będa nowe nawet jak będziesz sobie lał super kozackie paliwa z polskich stacji.
zielut Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 ePasjonat do przepływomierza miałem taki specjalny płyn kumpel mi pożyczył nie pamiętam nazwy więc jest ok! a do tych pompek to może być dolewany taki dodatek co na stacjach benzynowych jest chyba STS do czyszczenia popmpwtryskiwaczy??? ostatnio go lałem on jest na 50litrów paliwa!!! a nieszczelność może być a przy każdej zmianie biegów tak coś syczy nie wiem czy to normalne? a o tą gruszkę co jest przy ssącym to ją rozebrałem i tam jest taka membranka sylikonowa to wymieniłem bo nie mogłem tej części nigdzie dostać!!!
ePasjonat Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Sprawdź dmuchając w rurkę czy się tam takiego gówno jedno przesuwa, u mnie ciężko chodziło, po wymianie auto ma 10 km więcej i wstaje od 1800 RPM. Nie wiem czy wymiana własna jest rozsądna, 59 zł za tak ważną i feralną część to nic. Lepiej kupić nowe. STP nie, to średni produkt.
zielut Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2013 chodzi Ci o tą gruszkę co jak otworzysz maskę to jest zaraz sprzodu przy osłonie rozrządu tak i w jaką rurkę dmuchnąć!!!??
ePasjonat Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 ziomek to jest dostępne od góry, tylko pokrywę silnika ściągasz, nie powiem Ci dokładnie gdzie to jest bo ja mechanikiem nie jestem, dmuchasz w rurkę od tej dźwigienki i patrzysz czy tam dalej się rusza taki shit. Ej nie powiem Ci dokładnie, w każdym razie zrób to bo 99% A4 B7 w Polsce przez to nie jeździ i potem piszą na forach, że te silniki 170 KM nie trzymają mocy hehe żenada, mechanicy we Wrocku też tego nie znaleźli tylko dopiero CompSport poznał temat, tylko się przejechali i nawet bez komputera wiedzieli, co boli moją niunię. Ta część jest w ETCE, jak mi postawisz browara to Ci podam numer. To wygląda podobnie ale to nie jest zdjęcie części z A4 B7: Podmień też N75 i sprawdź przewody podciśnienia oraz szczelności w dolocie, koło IC, jakieś plecionki i inne gówna itd.
SotoM Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 powiem tak nie miałem za duzo stycznosci z 2.0tdi dla mnie tez to od poczatku było nienormalne i tez szukam przyczyny... to jest regulator podcisnieniowy sterowanie klapkami w kolektorze ssacym... dla mnie takze jest to ogromna podpowiedz i jak tylko bede miał chwile to ide to sprawdzic...takze dziekuje bardzo za podpowiedz... kolega wyzej ma problem z szuraniem -ja mam to samo takze szukam informacji przyczyn na to ale z tego co sie dowiedziałem tak ma byc ze te silniki tak tez maja... dla mnie było i jest to troszke nie normalne...ale ogolnie z autem sie nic nie dzieje. jestem po awarii pekniecia kolektora wydechowego dałem koledze który regeneruje turbiny aby sprawdził moja przy okazji jak juz było zdemontowana powiedzial ze nie ma kompletnie do czego sie przyczepic.... ePasjonat mozesz sie wypowiedzic czy ty takze słyszysz u sibie jakies szurania pochodzace jakby od turbo... z tego co wiem ten dziwek pojawia sie ze wzgledu na napieranie cisnienia doładowania na wirnik kompresyjny turbiny- w takcie operowania pedalem gazu...nie potrafie tego wytlumaczyc czytałem o tym na naszym 4um. był tam problem opisany przez własciciela nowej a4 b8 i w serwisie mu powiedzieli ze te silniki tak maja ze taka jest ich konstrukcja i nie jest to nic niebezpiecznego...
ePasjonat Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Nic mi nie szura na szczęście. Mam auto z przebiegiem 89 000 km więc nie mam problemów już z niczym. Pamiętajcie, że ta część o której Wam i setkom późniejszych forumowiczów napisałem, nie występuje jako rysunek w ETCE, jest tylko nazwa i numer części. 59 zł w ASO, powinniście po to biec i nad niczym się nie zastanawiać co najlepsze to przed wymianą auto jechało dobrze, 190 km/h na A4 bez problemu, przyspieszenie itd. ale czasem na zakrętach coś mi dławiło.. po wymianie jest rakieta. Na drugim biegu przy prędkości np. 50 km/h gdy daję w pedał to koła boksują, ASR się świeci i nie mogę przyspieszyć na suchej gładkiej nawierzchni (miękkie opony Michelin), więc wszystko w temacie na temat zdrowia mojej niunii.
SotoM Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 znalazłem chwile wolnego czasu i byłem sprawdzic ten regulator - ogolnie on działa na zasadzie zassania czyli podcisnienie a nie na dmuchanie w niego -nadcisnienie. zdjałem z niego wezyk i podpiałem inny abym mógł ustami zassac - stwierdzam za nie jest on uszkodzony, praca jego jest swobodna i na zassanie go i przyblokowania weżyka jezykiem trzyma zaciagniecie na spuszczeniu ruch prawidłowy błyskawicznie zamyka/otwiera klapy. jedno co mnie zastanawia - jak dmucham w ten wezyk od regulatora gdzie jest połaczony na dole silnika z elektrozaworem to nie ma zablokowania - czy dmucham cza zasysam na zgaszonym zapłonie... na uruchomionym silniku nie sprawdzałem jak to działa... moze moje "problemy" to nie sa problemy - mam pecha bo nie jezdziłem wczesniej ani dla porównania inną w 100% sprawną 170tką wiec nie wiem jak to ma jeździc sie zachowywac dlatego moze tez nie potrzebnie szukam mozgu w d*pie... co do 50km?h na 2ce takze jak pedał w podłoge wcisne to trakcje potrafi stracic... wiec juz nie wiem... ePasjonat czy byłbys ewentualnie pomocny i mógł bys u siebie zdjac osłone silnika i zdjac przewód z tego regulatora,przyłozyc usta do niego i zassac lub dmuchac w niego i zobaczyc jak to sie zachowuje u ciebie czy takze dmuchajac w niego słyszysz ze to powietrze gdzies na dole pod turbina sie wydostaje...? byłbym wdzieczny.roboty na 3min. na zgaszonym silniku.
ePasjonat Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Nie zdejmę Ci bo ja jestem amatorem w te klocki, dużo czytam, dużo widzę ale sam umiem wymienić tylko filtr powietrza i kabinowy Wymień to dla świętego spokoju ziom, 59 zł oryginał please... w Szczecinie nie masz mechaników co robią testy dynamiczne? Tam na tabelkach wszystko wyjdzie przecież.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się