Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] 170KM seria brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

właśnie byłem sprawdzić to u siebie i powiem Ci że na zgaszonym i na zapalonym jest tak samo czyli gdzieś tam syczy jak dmucham albo zaciągam więc nie wiem czy tak ma być czy co?! a u mnie nie ma mocy na dwójce przyczepności niestety nie straci!:shock3:

Opublikowano

nic mi nie zostaje jak tylko przejechać się sprawna w 100% 170tką abym miał porównanie....o ile w ogóle się nadarzy taka okazja...

no to z podejrzeniem nieszczelnosci podcisnienia nie mam sie co martwic... widocznie tak ma byc...

Opublikowano

no ja już też nie wiem co z tym fantem robić dziwne to jest!!! jak coś się dowiesz to daj znać!! SotoM

Opublikowano

Sprawnej 170ki szukaj prędzej w Niemczech niż w Polsce :D tutaj tylko filtry się wymienia, leje olej Castrola z Tesco i auto musi jeździć hehehe :D

Na jakimś ogólnopolskim zlocie może?

Pozdro.

Opublikowano

Witam!

dzięki za odpowiedz, odnośnie akcji Audi i pompowtryskiwaczy bylem w Lublinie u Danelczyka po 2 godzinach powiedziano mi ze zostały prawdopodobnie wcześniej wymienione przez poprzedniego właściciela z niemiec chociaż nie mam takiego wpisu w książce serwisowej. Ale jakoś nic nie mówili o fakcie drżenia silnika na jałowym biegu czy szurania o którym wcześniej pisałem. Może będziesz miał więcej szczęścia do swojego serwisu ;) Ja znowu na 8 jestem umówiony ze swoja turibną do firmy która zajmuje się regeneracją może więcej coś powiedzą o fakcie dziwnego szurania. Teraz mam podjechać autem żeby mogli posłuchać na żywo.

Pozdrawiam

Opublikowano

mozliwe ze były własciciel kupował PD ale zmieniał prywatnie wiec wpisu nie bedzie... jesli były by wymieniane w ASO to napewno by było w historii serwisu... tak samo u mnie - aso zmieiło mi tylko 3 Pd bo jedna juz była poprawna którą kupił w aso były właściciel i zmieniał gdzies w garazu...

zielut powiem tak jest uczulony bardzo jak cos nie gra w aucie po kupnie auta i pojeżdzeniu nim z tydzien czasu dopiero zaczałem odczuwac ze z tym autem jest cos nie tak... dziwnie sie zbiera zwłaszcza od dolu i nie potrafił stracic trakcji na 2gim biegu nie było mozliwosci. co w tym kierunku zrobiłem na chwile obecna bo były usterki

- wymiana pompowtryskiwaczy przez ASO

- pekniecie kolanaka od chłodnicy egr do kolektora wydechowego.(chłodnica trzymała sie tylko na 2uch górnych śrubach bo dolnych sie komus nie chciało chyba wkrecic i chłodnica wpadała w drgania co spowodowało pekniecie rurki przy flakszy)

- pekniecie przewodu łaczacego chłodnice egr z głównym mechanizmem egr - pekniecie kolanka(harmonijka) za połączeniem z chłodniczka

- pekniety kolektor wydechowy od spodu - tu zaczałem slyszec turbinę przy pełnym obciazeniu - gwizd turbiny jakby wirnik rezał o obudowe.

- no i wymiana rozrządu i ustawienie idealnie na 0 stp synchronizacji rozrzadu.

po tych naprawach poczółem zmiane i efekt tracenia trakcji na 2gim biegu sie pojawił... ogolnie staram jeżdzic sie spokojnie ale lubie dynamicznie sie napedzac...;)

Opublikowano
mozliwe ze były własciciel kupował PD ale zmieniał prywatnie wiec wpisu nie bedzie...
przecież naprawy prywatne też wpisuje się do książki serwisowej, każdy kto nie jest niechlujem to tak robi. Poprzedni właściciel Twojej fury to był chyba jakiś obsraniec, nie dbał o auto, wszystko masz popękane itd.. obawiam się, że będziesz miał skarbonkę.
Opublikowano
mozliwe ze były własciciel kupował PD ale zmieniał prywatnie wiec wpisu nie bedzie...
przecież naprawy prywatne też wpisuje się do książki serwisowej, każdy kto nie jest niechlujem to tak robi. Poprzedni właściciel Twojej fury to był chyba jakiś obsraniec, nie dbał o auto, wszystko masz popękane itd.. obawiam się, że będziesz miał skarbonkę.

szczerze? mało kto tak robi :wink:

Opublikowano

bo w Polsce wszyscy czerpią z PRLu.

Opublikowano

SotoM dzięki za podpowiedzi napewno to wszystko posprawdzam żeby być pewnym na 100% ale pierw pojade na te pompki to wtedy!!!

Opublikowano

skarbonka...duzo gadac.wszystkie te usterki pekniecia kosztowały mnie 250zł... przewodów metalowych nie wymieniałem wszystko zostało pieknie pospawane tigiem. wyglada lepiej niz fabryka...ogolnie auto było serwisowane do 195tkm do 2010 roku miało robiony remont silnika- głowica była zmieniana. do okoła tak jak zdejmuje sie glowice cos było luzne, nie przykręcone nie dokrecone itp... kupowałem śrubki w aso i sobie uzupelniałem odrazu jak juz robiłem... jak narazie nie jest to skarbonka wszystko co zauwaze jakies usterki to jak naszybciej usówam...tyle dobrego ze robie to sobie sam... jak to dobrze czasami jest jak sie jest mechanikiem...tylko szkoda ze głownie od kilku lat w M-B człowiek zacofany sie robi w innych markach... widzisz to co ty podpowiedziałes tego ja nie wiedziałem choc pisałes ze sie nie znasz...:)

owszem tez bym sobie wpisywał naprawy tylko szkoda ze poczta polska zgupiła przesyłke z dokumentacja pojazdu...zagineła w podruży...i d*pa nie mam do auta zadnych serwisowych ksiazek...

Opublikowano

no PANOWIE! jestem po akcji serwisowej dokładnie dzisiaj ale niestety wymienili tylko 1 PD na drugim cylindrze, koleś powiedział że pozostałe trzy musiały już być wymienione :shock3:

Ale powiem że odczułem różnice po tej wymianie auto jest trochę żwawsze jeszcze ten felerny EGR muszę wymienić bo są drgania na biegu jałowym.

Opublikowano

bo miałeś je zalane syfem pewnie z polskiego paliwa albo przez niewymienianie odpowiednio często filtru paliwa lub kupowanie taniego filtru. Kup sobie Diesel Spulung i wlej za 5 tys km, żeby Ci pracowało wszystko jak należy. Jest duża różnica w przyspieszeniu i spalaniu jak są czyste PDki.

Mi wymienili 4, jestem ciekawy czy dają na pewno nowe czy tylko ściemniają, że z Niemiec ściągają.

Opublikowano

a gdzie moge to kupić ten DIESEL Spulung??? a raz wlałem tego STP co na stacjach jest do czyszczenia PD to co słaby jest?

Opublikowano

to STP dobre jest jak chcesz teściową pożegnać, dolej jej do herbaty. Diesel Spulung kupuje się w 10 miejscach we Wrocławiu a u Ciebie to nie wiem, jak nie masz sklepu to Allegro albo ich sklep. W Google znajdziesz wszystko.

Ja leję systematycznie do każdego baku witaminę Diesel Zusatz. Profilaktycznie. Niedługo testuję Speed Tec.

Opublikowano

no będę musiał spróbować zobaczę tutaj po sklepach!!!

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak mi jeszcze przychodzi do głowy, że opony też robią swoją robotę. Napompuj, sprawdź czy bieżnik ok i ewentualnie zmień na jakieś miękkie używane, najlepsze to Michelin, potem masz dużo innych firm jak np. Dunlop i Pirelli. Sam fakt, że Michelin ma najlepszą sportową oponę na świecie czyli Pilot Sport II świadczy o tym, że ta firma nie daje d*py. Polecam.

I zrób te testy na kompie dynamiczne w końcu! :) Tam Ci wszystko wyjdzie.

Opublikowano

Pro choice - maja dobre środki czyszczace. wejdz na ich strone i tez mmozesz kupic w dobrych cenach i wysla ci pod wskazany adres. ponizej masz link do ich strony.chłopaki z forum to prowadzą...

Opublikowano

no koła to mam 18'' 225/40 no i nowe co prawda nie tam jakieś firmowe ale są nowe!!! no tych testów też jeszcze nie robiłem

Opublikowano

Kolejną wskazówkę mam: pasek i napinacze itd. Mój piszczał, po wymianie na najlepsze i oryginalne moje auto ma lepsze przyspieszenie i obroty o ok. 10%. Mój pewnie się ślizgał bo już się kończył ale być może u Was nie ma jasnych oznak a pasek nie jest już ok. Wymiana między 200-300 zł całości więc warto.

Ps. tak chodzi BRD na pajpie :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...