Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Turbina K 03 - pęknięty korpus


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie.

Kiedyś czytałem na jakiejś stronie, że pękają u dołu, nie wiem tylko jakie dalej mogą być skutki. Szukałem na forum, ale bez powodzenia.

Rysa nie jest zadymiona, więc chyba nie puszcza spalin.

Zapewne miał ktoś z Was taki przypadek. Jakie są skutki niepożądane?

Opublikowano

Problem będzie jeśli pęknięcie się zadymi na czarno. Jeżeli tego nie ma to możesz jeszcze jeździć. Takie pęknięcia zdarzają się dość często. Docelowo będziesz musiał wyjąc turbo i wsadzić nową obudowę części gorącej.

Opublikowano

OK. Dzięki, zacznę już szukać. Szkoda, bo niedawno cieszyłem się, że mam bardzo bezawaryjne Audi.

Opublikowano

w podpisie masz ze posiadasz lpg trzeba sprawdzic temperatury bo byc moze masz za goraco i dlatego ci pekla. W zasadzie jest to standart w k03 ale i tak nalezaloby to sprawdzic

Opublikowano

Nie sprawdzałem, fakt, ale turbina wewnątrz wygląda normalnie, kat też. Tylko po ostrzejszej jeździe robi się czerwona.

Docelowo zamierzam zamontować zegary ciśnienia ładowania i temp. spalin.

Narazie wywalam kata i czekam na sprzęgło.

Dzięki za podpowiedzi.

Opublikowano
ciśnienia ładowania

doładowania - lol

Opublikowano

Narazie wywalam kata

bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny :good:

Opublikowano

Narazie wywalam kata

bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny :good:

Nie wiedziałem, że na tym forum popiera się zanieczyszczenie środowiska :polew:

Ale dobrze chociaż, że to w tym dziale :wink4:

Opublikowano

bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny

Przy ostatnio panujących temperaturach... :heat: Co najmniej wskazane :JC_fan:

Nie wiedziałem, że na tym forum popiera się zanieczyszczenie środowiska

A u Was ktoś to sprawdza?

Opublikowano

A u Was ktoś to sprawdza?

To tak dla żartów :)

Opublikowano
A u Was ktoś to sprawdza?

no wlasnie dlatego zawsze u nas w kraju bedzie syf :kox:

no offence - ja tez niemam kata :evil:

Opublikowano

Masz gaz to kata musisz się pozbyć. Albo rybki albo akwarium.

Opublikowano

no wlasnie dlatego zawsze u nas w kraju bedzie syf :kox:

Wiesz Misior mnie się wydaje, że odsetek ludzi którzy bawią się ze swoimi autami i usuwają katy dla osiągów jest bardzo mały, żeby nie powiedzieć 1:100. Problemem są ludzie którzy dla oszczędności nie montują nowego kata kiedy ten się wypali. A na osiągach im wogóle nie zależy. Dlatego napisałem dzięki bogu ten temat jest w tym dziale ;)

Opublikowano

Bliżej prawy będzie pewnie 1/5000.

Rura wstawiona, turbina ładnie gwiżdże. Na razie tak zostawiam, przypuszczam, że pęknięcie jest skutkiem braku osłony pod silnikiem.

Jak w praktyce wygląda jazda na K 04? Podobno muli z dołu. Po usunięciu kata i wstawieniu FMIC będzie lepiej? Powinna się szybciej wkręcać.

Opublikowano

Bliżej prawy będzie pewnie 1/5000.

Rura wstawiona, turbina ładnie gwiżdże. Na razie tak zostawiam, przypuszczam, że pęknięcie jest skutkiem braku osłony pod silnikiem.

Jak w praktyce wygląda jazda na K 04? Podobno muli z dołu. Po usunięciu kata i wstawieniu FMIC będzie lepiej? Powinna się szybciej wkręcać.

Nic nie muli z dołu a wkręca się za***iście szybko :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...