adams78 Opublikowano 24 Lipca 2008 Opublikowano 24 Lipca 2008 Jak w temacie. Kiedyś czytałem na jakiejś stronie, że pękają u dołu, nie wiem tylko jakie dalej mogą być skutki. Szukałem na forum, ale bez powodzenia. Rysa nie jest zadymiona, więc chyba nie puszcza spalin. Zapewne miał ktoś z Was taki przypadek. Jakie są skutki niepożądane?
poziek Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Problem będzie jeśli pęknięcie się zadymi na czarno. Jeżeli tego nie ma to możesz jeszcze jeździć. Takie pęknięcia zdarzają się dość często. Docelowo będziesz musiał wyjąc turbo i wsadzić nową obudowę części gorącej.
adams78 Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Opublikowano 25 Lipca 2008 OK. Dzięki, zacznę już szukać. Szkoda, bo niedawno cieszyłem się, że mam bardzo bezawaryjne Audi.
2fast4you Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 w podpisie masz ze posiadasz lpg trzeba sprawdzic temperatury bo byc moze masz za goraco i dlatego ci pekla. W zasadzie jest to standart w k03 ale i tak nalezaloby to sprawdzic
adams78 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Opublikowano 29 Lipca 2008 Nie sprawdzałem, fakt, ale turbina wewnątrz wygląda normalnie, kat też. Tylko po ostrzejszej jeździe robi się czerwona. Docelowo zamierzam zamontować zegary ciśnienia ładowania i temp. spalin. Narazie wywalam kata i czekam na sprzęgło. Dzięki za podpowiedzi.
poziek Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Narazie wywalam kata bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny
gregory Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Narazie wywalam kata bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny Nie wiedziałem, że na tym forum popiera się zanieczyszczenie środowiska Ale dobrze chociaż, że to w tym dziale
adams78 Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 bardzo dobra decyzja, bedzie trochę chłodniej dla turbiny Przy ostatnio panujących temperaturach... Co najmniej wskazane Nie wiedziałem, że na tym forum popiera się zanieczyszczenie środowiska A u Was ktoś to sprawdza?
gregory Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 A u Was ktoś to sprawdza? To tak dla żartów
Misior Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 A u Was ktoś to sprawdza? no wlasnie dlatego zawsze u nas w kraju bedzie syf no offence - ja tez niemam kata
poziek Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Masz gaz to kata musisz się pozbyć. Albo rybki albo akwarium.
gregory Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 no wlasnie dlatego zawsze u nas w kraju bedzie syf Wiesz Misior mnie się wydaje, że odsetek ludzi którzy bawią się ze swoimi autami i usuwają katy dla osiągów jest bardzo mały, żeby nie powiedzieć 1:100. Problemem są ludzie którzy dla oszczędności nie montują nowego kata kiedy ten się wypali. A na osiągach im wogóle nie zależy. Dlatego napisałem dzięki bogu ten temat jest w tym dziale
adams78 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Bliżej prawy będzie pewnie 1/5000. Rura wstawiona, turbina ładnie gwiżdże. Na razie tak zostawiam, przypuszczam, że pęknięcie jest skutkiem braku osłony pod silnikiem. Jak w praktyce wygląda jazda na K 04? Podobno muli z dołu. Po usunięciu kata i wstawieniu FMIC będzie lepiej? Powinna się szybciej wkręcać.
poziek Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Bliżej prawy będzie pewnie 1/5000. Rura wstawiona, turbina ładnie gwiżdże. Na razie tak zostawiam, przypuszczam, że pęknięcie jest skutkiem braku osłony pod silnikiem. Jak w praktyce wygląda jazda na K 04? Podobno muli z dołu. Po usunięciu kata i wstawieniu FMIC będzie lepiej? Powinna się szybciej wkręcać. Nic nie muli z dołu a wkręca się za***iście szybko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się