MIIKEW Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Witam, byłem wczoraj na przeglądzie i gość mi sprawdził spaliny, oto wyniki CO=0.00% obj CO2=5.19% obj HC=9.0 ppm obj O2=13.810 % obj lambda= ---------- qrde powiedział że coś jest z lambdą nie tak, czy to znaczy że jest do wymiany ? czy może coś jest innego, dodam że auto nie jeździ jak trzeba, strasznie przerywa przy dodawaniu gazu i nie pojedzie więcej niż 70-80km/h na biegu jałowym nie wejdzie na większe obroty niż 3000, aha a może ktoś powiedzieć jaką mam sonde ? rozejrzał bym sie za nową od razu dziś bedę vagował wieczorem więc wrzucę tu logi, choć nie wiem jeszcze jakie ale właśnie sie zabieram za wertowanie forum, jak narazie czytam opis logowania diesli ale może benzyne też znajde(a może to to samo )
spanky Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 dziś bedę vagował wieczorem więc wrzucę tu logi, choć nie wiem jeszcze jakie ale właśnie sie zabieram za wertowanie forum, jak narazie czytam opis logowania diesli ale może benzyne też znajde(a może to to samo ) to nie to samo co dizel ... odczyt bledy silnika ... moze nakieruje co sie zesralo ...
pre_pl Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 dziwnie wygląda analiza spalin, ale ja akurat mało ich widziałem... może mateogda pomoże u mnie w AGN (bliźniaczy silnik 1.8 w A3jce) po wymianie sondy miałem : CO 0.03% CO2 14.55% HC 51 ppm O2 0.74% lambda 1.031 CO cor. 0.03% lambdę da się w miarę zdiagnozować vag-comem, tu masz kilka ciekawych tematów: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_moje_pierwsze_logi-t36357.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp96rlpg_iigen_duzo_pali_na_benzyniechyba_lambdalogi-t15731.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_jak_sprawdzic_sonde_lambda-t32188.0.html
mateogda Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 002 lub 003 dynamicznie - przepływomierz, 032 ststycznie - korektor addatywny i multiplikacyjny, 033 dynamicznie - sonda lambda i korektor chwilowy, oprócz tego 004 - temp. silnika i oczywiście odczyt błędow. Mi to raczej wyglada na przepływkę -> małe CO i duże O2, pozatym przy padnietej sondzie auto jedzie (prawie) normalnie.
MIIKEW Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Opublikowano 25 Lipca 2008 dobra teraz to jest już źle, tak napierd mi popychacze że mojego starszego 1.9TD B4 to jest najcichszym silnikiem na podwórku potrzebuje dobrego mechanika na jutro bo w poniedzialek jade na wczasy a w tym momencie nie moge dobić 70km/h czy ktoś zna w kraku takiego ? aha podpiołem polskiegovaga z kablem mx1 ale kompletnie nie umiałem sie nim posłużyc jedynie co dostałem to liste błędów, skasowałem i walnołem jeszcze raz i wyskoczyło 18001 Dopasowanie do wysokości - sygnał poza tolerancją brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17924 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY moze ktoś pomóc w potrzebie ach na jałowym jak stoi przy 90 stopniach to obroty stoją w miejscu ale jak dodam gazu to do 2000 dojdzie ale to koniec potem musze odjąc gazu dodać itd i wtedy wyjde wyżej ale jak dodaje gazu to nagle obroty spadają i słysze takie buczenie jakby samo powietrze przez silnik szło
sokolnh Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 17924 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 przerwa Intake Manifold Changeover Valve (N156) Circuit Open N156 (Zawór zmiany długości kolektora dolotowego ) [br]Dopisany: 25 Lipiec 2008, 23:10 _________________________________________________jako że to błędy przerywane, posprawdzał bym wszystkie kostki i połaczenia
MIIKEW Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Opublikowano 25 Lipca 2008 qrde słaby ze mnie mechanik , może ktoś mi powie czy moze ta usterka powodować objawy jakie mam ? no tylko ja nie wiem które te kostki sprawdzać, ale czy przez ten zawór silnik by tak świrował ? jak dla mnie to czarna magia, qrde ale sie wkopałem, a juz zapłaciłem za domek nad jeziorem ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
pre_pl Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 18001 problem z powietrzem... przepływomierz, rury... może przepustnica ? 17924 test w kanale 95 (grupa silnika)
MIIKEW Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Opublikowano 27 Lipca 2008 heh doszedłem co jest nie tak, cały syf co mi sie robił z silnikiem był powodowany zwaloną przepływką, wystarczy że wypne z niej wtyczke i chodzi jak złoto samochodzik, tylko pewnie bedzie dużo palił ale w znalazłem sklep gdzie jak oddam stary przepływomierz to mi dadzą za 240 nowy bosha więc chyba sie opłaci no nie ? bo zamiennik kosztuje 150 pln ale nikt go nie poleca . mam takie programy : VAG COM 208.1 PL VAG COM 311.2 vag pl 2.1 vagCom 2081 VAG-Com 409 v-explorerOBD VWTool 2.0.9 Audi-VWTool Version2.0.9 [Car Diagnostic Program].exe iso9141x VW AUDI VAG TACHO SOFTWARE.exe którego użyć najlepiej żeby tu na forum zamieścić wyniki i jakby ktoś mi jeszcze powiedział jak mam to zrobić, bo nie jestem obyty w tym za bardzo a wszystkie posty jakie znajduje mi wyszukiwarka dotyczą diesli
lukaszr Opublikowano 27 Lipca 2008 Opublikowano 27 Lipca 2008 Najlepszy z tego co masz jest VAG COM 311.2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się