rogerwro Opublikowano 29 Czerwca 2013 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Panowie, byłbym wdzięczny, jeżeli podzielicie się ze mną opinią tych dwóch rodzajów zawieszeń. Obecnie śmigam na 1BV, troszke twardo... Jakby to było przesiąść sie na 1BE? Dużo bardziej komfortowe, opłaca się cenowo naprzykład? Czy założenie sprężyn od 1BE do czerwonych amorków znacznie poprawi komfort?
Pretor Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Sprężyny 1BV i 1BE są tę same. Różnią się amortyzatorami. Wysłane z mojego MT27i
pioteros Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 po 150tys i wiecej sa tak samo wytluczone i roznicy pewnie w ogole nie ma ta sama sprawa tyczy sie amorkow/sprezyn w b5
Pretor Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Amorami i ponoć czymś tam jeszcze dlatego nie pisałem że tylko amorami. Swoją drogą ciekawe czym jeszcze skoro sprężyny są takie same, wahacze raczej też i stabilizatory także te same. Wysłane z mojego MT27i
Krumak Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Różnią się też w nich dolne przednie wahacze, a tak dokładniej to ich tuleje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się