Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sonda lambda 1.8T BFB


edekxp

Rekomendowane odpowiedzi

Na 99% padła u mnie sonda o nr 0 258 007 090, wiem że teraz to jest numer 0 258 007 351

Chciałbym kupić używaną i jest np nr 0258006089/90 nie wiem czy to jest ta sama sonda i bedzie działać

Może ktoś wymieniał i wie jakie nr sond pasują do 1.8T B6

Ten nr 06B 906 265 D powinien też chyba pasować

Chyba pasuje:

3362351661_1_zps347d23a0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę droga. 400zł

Kupiłem używkę póki co działa, wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miałeś jakies błędy? Jakie były objawy uszkodzonej sondy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 16514 oraz wartość w bloku 31 1.900 a powinno być 1.000 - 0.700

Dodatkowo test sondy vagiem i S1 not OK, oraz brak jakichkolwiek adaptacji w bloku 32.

Pewnie paliłby ze 20l na 100km

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o dzięki,

nie mogłem zrobić testu, bo chyba za niskie obroty dawałem... ale pierwszą sondę mam walniętą... za wysokie wartości pokazuje, nawet do 1.500V.

Nie wiesz, czy obie sondy są takie same?? ewentualnie numery ich masz?? w ETCE widzę tylko tą za katalizatorem ( i do silnika AVJ ale to chyba to samo :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o dzięki,

nie mogłem zrobić testu, bo chyba za niskie obroty dawałem... ale pierwszą sondę mam walniętą... za wysokie wartości pokazuje, nawet do 1.500V.

Nie wiesz, czy obie sondy są takie same?? ewentualnie numery ich masz?? w ETCE widzę tylko tą za katalizatorem ( i do silnika AVJ ale to chyba to samo :wink: )

U mnie było podobnie, wartość nawet 1.900V

Moja miała nr 0258 007 090

Kupiłem 06B 906 265D i działa

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oprócz błędu, jakieś inne oznaki padniętej sondy?? zmulony? dymienie z rury??

U mnie nie, oprócz "check" na desce, pewnie paliłby więcej ale nie jeździłem dużo na padniętej sondzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez pojawia sie czasem napiecie wlasnie 1.9v glownie po odpuszczeniu gazu , ale ogolnie sonda pracuje , na wolnych obrotach ladnie oscyluje, przy pedale w podlodze tez ladnie napiecie schodzi, czy to wina sondy czy sie cos pochrzanilo? czy poprostu czasem napiecie 1.9v to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba czasem może być 1.9V, właśnie w czasie schodzeniu z obrotów.

Widziałem na logach sprawnej to tak było.

Dlaczego patrzysz ta te napięcia, masz jakieś błędy czy co?

Jeżeli nie masz błedów to zostaw to, widocznie tak ma być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bledow nie mam, ale mam korekty na minusie i szukam, proboje sie czegos uczepic.... gdzies mi dostaje za duzo paliwa i za bogato mam, to 1.991 V pojawia mi sie nawet przy rownej predkosci np 3.5 tys obr... stad tez moja zagadka czy sie czepiac tej sondy czy tez nie.... bo przegladajac innych logi nie widze wlasnie napiecia powyzej 1.1 v a u mnie dosc czesto wskakuje to 1.9v , auto po chipie, bez katalizatorow, na przelocie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój stary log, tu sonda jeszcze oryginalna

zobacz schodzenie z obrotów

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Masz LPG?

Jak nie to może lejący wrtysk, a może zapętlanie, no ale przy 3500obr to raczej niemożliwe

Najlepiej jakbyś zrobił logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie, u Ciebie tez tak jest , ale ja naszczescie znalazlem juz powod swojej bolaczki... okazalo sie ze intercooler sie gdzies rozszczelnil, zatem mamy nieszczelnosc, wyjasnilo mi sie zatem duzo , czas na fmic i od nowa ustawianie wszystkiego ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 16514 oraz wartość w bloku 31 1.900 a powinno być 1.000 - 0.700

Nie tak do końca ;) W grupie 031 widzimy wartość lambda, która przekłada się na AFR. Okolice 1 to bieg jałowy, pełny but to wartości ok 1-0,7, ale normalna jazda i odpuszczenie gazu już może wskazywać różnie.

Wykres_lambda.jpg

Co do sondy to najlepiej kupić nową, gdyż sonda po prostu starzeje się i z czasem może już nie funkcjonować jak należy. Niestety cena nie należy do przyjemnych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...