kwapaa Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 witam. dużo jest tematów o ciężkim odpalaniu na zimnym lub ciepłym silniku. jednak nie doszukałem się gdy problem występuje i na ciepłym i na zimnym. otóż od paru dni bardzo długo kręcę auto, a gdy już odpali, to jak zgaszę i po chwili odpalam to łapie od razu, idealnie. postoi choćby 5minut i znowu jest problem. tak samo jest na ciepłym. macie panowie jakieś sugestie? ktoś tam mi wspominał że czujnik wałka rozrządu, ktoś inny że pompa paliwa. a jakie jest wasze zdanie?
Onkel Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Nasze jest takie, że najpierw podłącz VAG-a. Zobaczysz jakie błędy wyskoczą. Czujnik wałka zaraz wywali. Pompy paliwa nie ale to jest częsta przyczyna bo poprostu nie trzyma ciśnienia i dlatego tak się dzieje.
kkam Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 podłącz pod komputer, sprawdz korekcje pompek. Moze też już być pora na wymianę oringów na pompowtryskiwaczach.
mycha1236 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 podłącz pod komputer, sprawdz korekcje pompek. Moze też już być pora na wymianę oringów na pompowtryskiwaczach. PD w 1.8 T
predki74 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 koledze może chodził o oringi na wtryskiwaczach
kwapaa Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 tak. żeby nie robić śmietnika to błędy są w dziale Diagnostyka: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/ocena-bledow-279380/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się