Szwedzik Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Cześć. Moje pytanie jest takie: Czy w wężu od "odmy?" może znajdować się olej? Czy jest na to rada? Można z tym jeździć? Czy tylko pozostaje wymiana odmy (Samochód mocno dymi ) zdj. z neta: http://img25.imageshack.us/img25/5382/s1051741.jpg
Wajsik86 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 dymi na jaki kolor? czujesz spalony olej? no i o który waż Ci chodzi bo pokazałeś dwa węże odpowiedzialne za odpowietrzenie silnika.Ten pionowy jeśli będziesz kiedyś wymieniał(lubią pękać albo się pocić) to kup od 1Z jednoczęściowy bez tej gruszki już.W odmie jest membranka może puszcza Ci olej w dolot i oby to było tylko to... filtr powietrza sprawdź czy nie jest już do wymiany
Szwedzik Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 Dym jest czarny, oleju od 2 miesięcy jak posiadam autko nie ubyło, zaraz jeszcze obejrzę dokładnie(na razie patrzyłem tylko w ten pionowy do tego zbiorniczka) @Edit Po przejechaniu około 50km tyle się wydostało z nieszczelnej opaski: Dodam że sprawdziłem stan oleju i jest milimetr/dwa nad max - to może być przyczyną ?
Wajsik86 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Tak jeśli masz ponad stan to może wyrzucić,sam kiedyś popełniłem ten błąd.Prawidłowo to 3\4 stanu na miarce.Troche oleju w tych rurkach zawsze będziesz miał bo opary które się tamtędy wydostają zawierają w sobie olej.Możliwe,że masz pękniętą tą rurę. To jest ta rura w prostszej wersji zamiast 4 połączeń od bloku do odmy masz tylko dwa,jeśli na właściwym poziomie oleju nadal będzie Ci się pocił w tamtym miejscu warto pomyśleć o zakupie tej ze zdjęcia. Czarny dym to nie olej tylko za mało powietrza.Nie masz zawalonego kolektora ssącego czarną mazią?
Szwedzik Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 Rozbierałem zawór EGR - nie było najgorzej, ale będę musiał dobrać się do tego kolektora, przestraszyła mnie liczba śrub (z 10? ) , a nie miałem dużo czasu
Wajsik86 Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 to ze kolektor jest zawalony to norma,szczególnie jeśli masz egr "czynny":wink:
Szwedzik Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 Dzięki, Więc co jeszcze może być przyczyną mocnego kopcenia z wydechu (powyżej 3.200-3.500 obr/min)? Znajomy ma 2.5 TDI jak kopcił i dosłownie chlapał "sadzą" po tylnym zderzaku, wymienił odmę i problemu brak.
Fazii Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Dzięki, Więc co jeszcze może być przyczyną mocnego kopcenia z wydechu (powyżej 3.200-3.500 obr/min)? Znajomy ma 2.5 TDI jak kopcił i dosłownie chlapał "sadzą" po tylnym zderzaku, wymienił odmę i problemu brak. wtryski mogą już lać
kubanczyk90 Opublikowano 11 Lipca 2013 Opublikowano 11 Lipca 2013 Jeśli auto jest po lifcie to odma cała nie podjedzie na otwory , musi kupic taka do separatora i później ta co idzie od separatora. wiem bo ostatnio wymieniałem .
Faraon666 Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 Witam! Mam podobny problem, tylko ktoś mi powiedział, że wystarczy wymienić oringi na tej małej rurce co idzie do separatora z jednej i drugiej strony, czy to prawda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się