Turboziomal Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Witam, niebawem będę odbierał swoje autko i do wyboru mam skrzynię manual lub automat. Zacznę od tego, że chciałbym pójść w moc około 320 kuca a może i ciut więcej. Na pewno pójdzie icek, wydech i program. I tu rodzi się moje pytanie czy lepszy będzie automat czy manual i nie chodzi mi o komfort jazdy lecz o stronę czysto mechaniczną, czy tiptronik ogarnie taką moc ? Mam niesamowity dylemat co wybrać. Odstrasza mnie fakt że tip to przeżyty automat rodem ze starych klinów i tak oto powstała moja myśl czy skrzynka S-Tronic by podeszła do B7 ASB ? Do kogo uderzyć z takim tematem i ewentualnie jakie są oznaczenia skrzyń s-tronic ? Byłoby to fajne rozwiązanie, gdyż wrzuciłbym łopatki i bym miał automatyczną obsługę manualnej skrzyni pomoże ktoś ?
DeeJay_Kill Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 S-tronic to inaczej skrzynia DSG, więc zmieni biegi dużo szybciej od Ciebie, a ponadto moc o której piszesz, spokojnie wytrzyma.
dziadek Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 Tiptronic to b.d. skrzynia - ze skrzyń jednosprzęgłowych jedna z szybszych i do niedawna była jeszcze wsadzana nawet do R8 ... ja bym nic nie zmieniał mając TIP-a bo przynajmniej jest wytrzymały...
melman_zyrafa Opublikowano 10 Lipca 2013 Opublikowano 10 Lipca 2013 TIP. Nie na darmo wsadzają TIPa zamiast S-Tronica do najnowszych RSów. Zniesie więcej.
Turboziomal Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 Kotlet odgrzany. Niestety ale o tipach które nie dają rady nawet przy 280 kucach można poczytać natomiast z dynosoftu wyjezdzaly s tronici 3.0 tdi z mocami ponad 350 Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się