daavidoff Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Koledzy mam następujący problem. Po diagnostyce VAG wyrzucił mi błąd nr 01435 - 57-10 - a wiec czujnik ciśnienia ABS G201. Wymieniłem w/w czujnik jednak to nie pomogło. Cały czas problem istnieje. Po nocy na zimno ABS i ESP się nie świeci a sam ABS działa, natomiast po wyjeździe z garażu i kilkuset metrach znowu się zapala i nie ma ABS. Czy macie jakieś pomysły co to może być oprócz G201 ??? Liczę na waszą pomoc bo ja nie mam pomysłu co jeszcze wymienić
waskivw Opublikowano 7 Lipca 2013 Opublikowano 7 Lipca 2013 Dopadło Cię to co u mnie , prawdopodobnie sterownik do naprawy/wymiany , mojego niestety nie da się naprawić i pozostaje zakup używki:kwasny: Spr. wiązkę od wtyczki ABS do czujnika , jak przejścia są to sterownik do naprawy .
daavidoff Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 Sprawdz ustawienie G85 A jak sprawdzić to ustawienie?? ---------- Post dopisany at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany at 19:59 ---------- Dopadło Cię to co u mnie , prawdopodobnie sterownik do naprawy/wymiany , mojego niestety nie da się naprawić i pozostaje zakup używki:kwasny:Spr. wiązkę od wtyczki ABS do czujnika , jak przejścia są to sterownik do naprawy . Kolego nie za bardzo rozumiem, jak sprawdzić te przejścia w wiązce o których piszesz???
waskivw Opublikowano 8 Lipca 2013 Opublikowano 8 Lipca 2013 Kalibracja i spr. czujników ABS Audi A4 (8E) Brake Electronics (Bosch 5.7) - Ross-Tech Wiki Wiązkę sprawdź miernikiem czy kable nie są uszkodzone/pęknięte.
skerim Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Odświeżam temat, bo mam ten sam problem - nie działa ABS i ESP, przy czy zdarzyło się też przy uruchomieniu na FIS pojawia się duży czerwony napis ( BREMSE ) i sygnał dźwiękowy. Po raz pierwszy kontrolki dały o sobie znać po zimowej zabawie na obszernym parkingu, gdzie auto było celowo wprowadzane w poślizg. Przy dalszej eksploatacji zapalały się, a po wyłączeniu/włączeniu zapłonu wszystko wracało do normy. Ostatnio częściej świeciły niż gasły. Sczytany błąd to jak u kolegi czujnik ciśnienia hamowania G201. Chciałem was zapytać gdzie go znajdę, może ktoś zna symbol (A4 B6 1.8T - BFB) i wie na jaki wydatek muszę się przygotować, kupić ori, czy śmiało może być zamiennik (ewentualnie co polecacie). Chciałem też wiedzieć, czy sama wymiana nastręcza jakichś problemów. Daavidoff ty rozwiązałeś już ten problem u siebie?? Pozdrawiam
PrzemoVKP Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Witaj, najprawdopodobniej problem leży w sterowniku ABS - sprawdź pod Vagiem czy jest komunikacja. Jeśli jej nie będzie to na 100% sterownik. Trzeba poprawić w nim jakieś zimne luty. Ja miałem ten problem w zeszłym roku - oddałem do dobrego elektryka w Piasecznie k. Warszawy. Koszt 550zł, gwarancja 2 lata na naprawiony sterownik. Od zeszłego roku problem się już nie pojawił. U mnie podczas jazdy pojawiał się ten czerwony symbol z brake poczym zapalały się 2 żółte kontrolki od ABS i poślizgów. Nie było reguły kiedy się zapaliło - czasem po przejechaniu 100km, czasem po 300 m.
daavidoff Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 tylko że u mnie brake sie nie pojawia, zapala się tylko kontrolka abs oraz kontrola trakcji. dzis odpiąłem kostkę od pompy ABS i wpiąłem jeszcze raz i po tym zabiegu swieci się tylko kontrolka ABS ale cały czas. kontrola trakcji znikła:) coś dziwnego pewnie czeka mnie wymiana pompy ABS wraz ze sterownikiem no chyba że ktoś ma jakiś pomysł. Oczywiście błąd 01435 - 57-10 - a wiec czujnik ciśnienia ABS G201 nie znikł po wymianie tego czujnika. Zagadka jakas jeżdżę z tym bo nie mam kiedy się tym zając.
skerim Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Ja podczas sczytywania błędu dowiedziałem się, że czujnik skrętu jest kalibrowany po każdym odłączeniu zasilania. W związku z tym po skasowaniu błędu odłączyłem na chwilę baterie. Rzeczywiście zanim nie osiągnąłem około trzydziestu kilometrów na godzinę świeciła się kontrolka ESP - w tym czasie następowała kalibracja. W moim przypadku to pomogło i na razie jest spokój - zobaczymy na jak długo. Wcześniej samo kasowanie błędu nie pomogło.
waskivw Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Ja jestem właśnie po wymianie sterownika ABS/ESP i problem rozwiązany .
waskivw Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Używkę od kolegi Nosb , ja mam S4 i tam jest mało spotykana końcówka Q, a do a4 jest ich na peczki na aledrogo w cenie od 100 do 300 pln
Michał139 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 ja poszukuje sterownika do pompy od alt 2002 r gdybyś coś słyszał to pisz na priv
Michał139 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 nr pompy to 8E0 614 517 a sterownik to 0 265 950 011 raczej jest to popularny model
daavidoff Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 STEROWNIK POMPA ABS ESP AUDI S4 B6 B7 01-07 (3371881547) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Koledzy czy możecie podpowiedzieć czy ten sterownik podejdzie do S4 B6 2003?? Niby piszą że ok ale wolę się upewnić.
Dev Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 niech Ci poda nr do S4ki powinien byc 8E0 614 517 R
skerim Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 ja poszukuje sterownika do pompy od alt 2002 r gdybyś coś słyszał to pisz na priv zamieść ogłoszenie w dziale kupię albo poszukaj na allegro
Michał139 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Już znalazłem, więc nie ma problemu :banan:ale dzięki za info
waskivw Opublikowano 26 Lipca 2013 Opublikowano 26 Lipca 2013 niech Ci poda nr do S4ki powinien byc 8E0 614 517 R To wg .ETKI ,a w rzeczywistości z literą Q:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się