skerim Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ja podczas sczytywania błędu dowiedziałem się, że czujnik skrętu jest kalibrowany po każdym odłączeniu zasilania. W związku z tym po skasowaniu błędu odłączyłem na chwilę baterie. Rzeczywiście zanim nie osiągnąłem około trzydziestu kilometrów na godzinę świeciła się kontrolka ESP - w tym czasie następowała kalibracja. W moim przypadku to pomogło i na razie jest spokój - zobaczymy na jak długo. Wcześniej samo kasowanie błędu nie pomogło. Niestety po chwili spokoju problem wrócił jak bumerang. Jak myślicie wymieniać ten czujnika hamowania?
daavidoff Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Koledzy podpowiedzcie jaki numer posiada sam sterownik ABS do mojej S4 B6. Wiadomo numer pompy już został podany ale ja potrzebuje sam sterownik i jego numer wg ETKI. Z góry dziękuję za odpowiedź.
waskivw Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Jak znajdę w garażu stary to Ci spiszę
daavidoff Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Jak znajdę w garażu stary to Ci spiszę Byłbym wdzięczny Wobec tego czekam na info
waskivw Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 385270 0 265 950 106 ori wyjęty z mojej S4 2003r:wink:
daavidoff Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Sterownik ABS padł chyba do reszty. Nie działa juz prędkościomierz ani czujniki parkowania oraz nie można się połączyć ze sterownikiem ABS, wywala błąd 18031. Panowie poratujcie numerem tej części tego sterownika do eSki bo jest w okolicy gość który na kilka sterowników na sprzedaż tylko nie wiem czy podejdą do mojej a na wtorek auto musi być sprawne bo do roboty ruszam. Z góry dziękuję za pomoc.
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 nie podmieniaj tylko daj swój do naprawy, koszt ok 100zł
daavidoff Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Podpowiedzcie czy da się go wytargać bez rozbierania nadkola i zbiorniczka płynu do spryskiwaczy?? może macie jakiś sposób bo mało tam miejsca.
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 najpierw odpinasz wtyczkę od bloku potem odkrecasz go z podstawy na koniec 4 sruby od sterownika jak bedziesz go zdejmować to uwazaj na cewki które sa wewnątrz dobrze je zabezpiecz i wyslij do naprawy tutaj masz namiar: Eltronic Rumia | Naprawa elektroniki samochodowej
daavidoff Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 najpierw odpinasz wtyczkę od blokupotem odkrecasz go z podstawy na koniec 4 sruby od sterownika jak bedziesz go zdejmować to uwazaj na cewki które sa wewnątrz dobrze je zabezpiecz i wyslij do naprawy tutaj masz namiar: Eltronic Rumia | Naprawa elektroniki samochodowej Z tego co patrzyłem to sterownik do pompy przykręcony jet na 6 śrub. Napisałeś że odkręcam go od podstawy. Od jakiej podstawy?? Rozumiem że odkręcić mam całą pompę a następnie sterownik odkręcić od pompy??
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 blok ABS jest na podstawie, sterownik jest przykrecony do bloku na 4 śruby
waskivw Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 przecież podałem ci numer sterownika kilka postów wyżej w sterowniku masz zimne luty , dobry elektronik go naprawi , choć niektórych się nie da.
waskivw Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 kolejny niedowiarek na forum Ze niby ja niedowiarek , dam Ci mój stary jak gościu polutuje druciki grubości włosa to jest gigant , te grubsze to każdy potrafi polutować
daavidoff Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 koledzy przerabiałem temat sterownika w poprzedniej A4. Miałem to samo. Z tym że tutaj nawet prędkościomierz przestał działać. W poprzedniej odkręcałem sam sterownik od pompy bez zdejmowania pompy ale tu jest tak mało miejsca że ciężko to wykonać. To że naprawiają takie rzeczy to wiem choć w poprzedniej znalazłem część zamienną i wymieniłem bez naprawiania. Tutaj po prostu na wtorek auto powinno być sprawne a tak ciągle mruga wykrzyknik i nie działa prędkościomierz. ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ---------- Kolego waskivw sam wymieniałeś czy daleś do mechaniora. Jeśli sam to podpowiedz jak tam do tego dość żeby to poodkręcać. Sytuacji nie ulatwia LPG bo zaraz obok jest reduktor ograniczający pole manewru
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 jak bedziesz nadal siedział z załozonymi rekami....
waskivw Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Moich aut nikt nie dotyka oprócz mnie mała grzechotka , zgrabne rączki , torx chyba 20 i przegubik ew. giętkie przedłużenie , pompy nie ruszałem , wymontowanie to max 30 min:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się