Arthoor Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 W historii serwisowej mam wbite że auto latało na Castrol SLX III Longlife 5W30 od nowości( na korku oleju w 2.0T wybity jest znak Castrol),obecny przebieg niecałe 104000km,przygotowuję się do wymiany w związku z tym co polecacie? zostać dalej przy tym Castrolu czy zmienić na inną gęstość/markę ? jaki wy lejecie olej do tego motoru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 motul x clean 8100 5/40 ale jest drozszy od castrola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthoor Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 motul x clean 8100 5/40 ale jest drozszy od castrola Ile oleju w ogóle wchodzi 4L ? czy muszę kupić 4L i 1L ? ( z tego co patrzę to castrol wychodzi drożej od tego motula w bańce 5L) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 5l kup do mojego silnika wchodziok 4.1 , 1l masz na dolewke ewentualna:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthoor Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 też masz 2.0T ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 mam ten "zwykly" alt 130 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthoor Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 mam ten "zwykly" alt 130 koni w sumie Motula to lałem zawsze do Hond do Vag zawsze Castrol i raz Mobil 1 dlatego pytam(cenowo jak tak patrze teraz jest praktycznie to samo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Jezeli masz silnik suchy i ci nie pobiera oleju to lej taki jak wczesniej czyli castrol. ---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ---------- Ja w swoim zmienilem z castrola na motula bo cos psioczyli na forum ze jakis szlam sie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthoor Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Silnik suchutki oleju nie dolewałem a jest trochę poniżej max,tylko teraz czy przy tych 103000 dalej zostawać przy 5W30?czy już czas na coś gęstszego? (Co do marek oleju to już siedziałem na przeróżnych forach i jeden poleca Castrol inny Motul a znów ktoś Elf ja w sumie różnicy nigdy nie widziałem przy wymianach oprócz cen ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek25 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Tylko taki zalej jak masz .To nie jest duzy przebieg do 200 tys mozesz taki lac jak bedziesz dbal o motor. ---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ---------- (Co do marek oleju to już siedziałem na przeróżnych forach i jeden poleca Castrol inny Motul a znów ktoś Elf ja w sumie różnicy nigdy nie widziałem przy wymianach oprócz cen ) Dokladnie nie ma co czytac za duzo bo sie zbaranieje:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcentriq Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Ja przy 130.000 zszedłem z Castrol SLX III Longlife 5W30 na MOTUL Specific SAE 5W30 / weszło 4,5 l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mach Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Castrol gwarantuje elegancki szlam pod czapka. Nie wie czy rozbieraliscie kiedys 2.0tfsi na castrolu ale ja tak i czym predzej odchodzilbym od tego oleju napewno w tym silniku ktory jest bardzo wrazliwy na prawidlowr cisnienie (np nastawnik faz rozrzadu od razu sie odzywa przy slabym cisnieniu oleju). Tym bardziej longlife nie pomaga w temacie. Sam uzywam od nowosci Motula Specyfic 504.00/507.00 i wymieniajac po 100kkm uszczelke pod deklem mozna bylo z niej jesc ;-) dla chetnych mam zdjecia po zdjeciu dekla silnika po castrolu i po motulu. Jak znajde na kompie to Wam wrzuce ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 A wrzuć dla porównania, będę przed zimą dekiel ściągał to można się odnieść co do swojego stanu Przyznam, że poprzedni właściciel śmigał na castrolu i dopiero pierwsza moja wymiana poszła na Motula niestety bez płukanki i jestem ciekaw co tam zastane.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mach Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 tu zrobilem zdjecie motor BWE po 100kkm na motulu: na innych olejach musz poszukac na innym kompie wiec w wolnej chwili dorzuce cos jeszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtcem Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 to ja mam o olej ale troszkę inaczej - chyba coś narobiłem na diabła... :/ Mam 2.0Tfsi - i na ostatniej wymianie dałem olej Mobil 1 5W30...w międzyczasie niechcący na dolewkę dawałem Elfa 5w40 - ok 1,5L (niby zgodny z normą WV) silnik zachowuje się normalnie - ale zbliża się wymiana oleju i teraz czy mam zostać przy 5W30 czy dawać dalej już 5W40?? Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mach Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Tu masz konfigurator z Motula: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 tu zrobilem zdjecie motor BWE po 100kkm na motulu:http://s24.postimg.org/qlik8eqrl/tfsi1.jpg na innych olejach musz poszukac na innym kompie wiec w wolnej chwili dorzuce cos jeszcze... Kolego zarzucisz inne zdjęcia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mach Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Zarzuce jak znajde w wolnej chwili... Ew polecam poszukanie po zagranicznych forach przykladow ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Ale ogólnie po Castrolu miałeś stan agonalny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mach Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Nie agonalny, ale robia sie nagary i ewidentnie zapieczenia, dekiel od srodka jest czarny mozna z niego zeskrobywac ;-) skoro widac roznice juz pod deklem i na walkach to dol silnika na pewno nie jest lepszy. W tym smok pompy oleju, a cisnienie oleju jest bardzo istotne w tfsi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się