Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwna sprawa, auto nie jedzie, zrywa


ra.vi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z moim atj, otóż rozleciała się rolka napinajaca paska rozrządu po 35tys od całkowitej wymiany rozrządu. Pasek nie przeskoczył. teraz mam znowu nowy rozrząd auto wróciło z warsztatu i nie jedzie, zrywa przy przyspieszaniu a dodatkowo zrzuca węże na fmic na mocnych obejmach!!! gdy się ciśnie. autko po dynosofcie 165/350.

najpierw błedy które napotkałem:

3 Faults Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 35-00 - -

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

po skasowaniu nie wróciły.

logi statyczne:

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004)

Log (4 - 007)

Log (5 - 013)

Log (6 - 014)

Log (7 - 018)

Log (8 - 023)l

bs

Log (0 - 000)

Log (1 - 003)

Log (2 - 011)

noi i dynamiczne

przy 011 zrzuciło węża z IC :( kolejny raz

Log (0 - 000)

Log (1 - 001)

Log (2 - 004)

Log (3 - 003)

Log (4 - 008)

Log (5 - 010)

Jutro wymieniam przewody podcisnienia, auto przed całą szopką z tym rozrządem jeździło super, co sie stało coś padło czy źle poskładali

pomóżcie panowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo Ci przeładowuje na full (2560 mbar) i dlatego zrzuca węża. Nie zrobiłeś nawet logu dynamicznego 011 ale nie szkodzi bo masz log dynamiczny grupy 010. Masz zapieczoną zmienną geometrię bo w logu 011 BS turbo długo trzyma pełne doładowanie nawet jeśli przechodzi z trybu ON na OFF. Musisz czyścić zmienną geometrię turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek ale jak zapiekło jak auto lekko nie ma, trudno mi w to uwierzyć. wypalane cały czas. ale skoro Ty tak mówisz to jutro zrzucam sprężarke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienna geometria nie zacina się tylko od nagaru. Z biegiem czasu wyrabia się luz na kierownicach spalin i zaczynają one szorować po bieżni muszli gorącej wycinając w niej rysy i żłobienia i właśnie w nich przycinają się kierownice spalin. Mało forumowiczów to sprawdza podczas czyszczenia zmiennej geometrii i potem po czyszczeniu samego nagaru pytają się dlaczego zmienna geometria znowu się zakleszcza po np. miesiącu czasu - a no właśnie dlatego, że nie spolerowali tych rys :

http://obrazki.elektroda.pl/3969646700_1297893674.jpg

ta bieżnia musi być spolerowana na błysk i można ją wyjąć z muszli gorącej tylko trzeba stuknąć w muszlę gorącą a sama z niej wypadnie i wtddy łatwiej ją obrabiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej to bedzie. albo sie rozsypało co, lece rozbierac, wieczorem powiem co jest.

---------- Post dopisany 09-07-2013 at 00:25 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2013 at 09:05 ----------

Jest tak jak mówiłeś Tomek. Troche porysowane było. Już to wypolerowałem, ale upadł mi pierścień sterujący i teraz nie wiem która stroną ma byc odwrócony do strony zimnej. Jest on jakoś oznaczony?

Pozdro

---------- Post dopisany at 00:25 ---------- Poprzedni post napisany at 00:25 ----------

Jest tak jak mówiłeś Tomek. Troche porysowane było. Już to wypolerowałem, ale upadł mi pierścień sterujący i teraz nie wiem która stroną ma byc odwrócony do strony zimnej. Jest on jakoś oznaczony?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że informację o pozycji pierścienia już znalazłeś na necie ale wkleję dla potomnych. Ma być założony jak na TYM foto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...