jaras19991 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Spróbuj bez tych blaszek włączyć silniczek. Ona są tylko po to by za bardzo szczotki nie drgały, jeśli którąś blaszkę źle wsadziłeś to może silnik nie chodzić bo szczotki nie maja styki z komutatorem. Ale skoro dym zaczął lecieć to spróbowałbym wyciągnąć wirnik i sprawdzić czy uzwojenia uzwojenia nie zaczęły się przepalać, jeśli tak to albo przewinięcie silnika albo kupno nowego silniczka co się niestety z kosztami wiąże ;/
MANIUNI89 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Załączam zdjęcia silniczka, aby każdy wiedział jak on wygląda i czego szukać
jaras19991 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 i jak? problem udało się rozwiązać ?
MANIUNI89 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Chyba silniczek, padł. i szukam nowego, ale nie na gwałt, tylko jak będzie to będzie. Jak na razie założyłem silniczek i zablokowałem niebieskie cięgno, tak że mam nawiew na nogi szybę i z kratek, a jak na klmatronicu ustawię nawiew tylko na nogi, to leci na nogi i ze środkowych kratek, a jak chce na szybę, to leci na szybę i środkowe, ale zawsze przecież można je zamknąć
jaras19991 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Jak naprawiałem u siebie jeszcze jeden patent mi do głowy przyszedł, wydłużyć cięgno i ręcznie sobie zmieniać kierunek nawiewu, to sposób na automatyczno-manualną klimatyzację Polecam zastosować Ewentualnie wyjąć radio i w chwili gdy chcesz zmienić kierunek nawiewu rękę tam wsadzić i ustawiasz jak chcesz xD
MANIUNI89 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Jest lepszy sposób, na sznurek:grin: ---------- Post dopisany at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany at 16:20 ---------- I Panowie naprawiłem u siebie silniczek:banan::banan::decayed: Trzeba było szczotki.. a na chłopski rozum, to tak zrobiłem: Zdjąłem blaszkę okrywającą metalową silniczek i oddzieliłem górę od dołu. czyli blaszka metalowa z silniczkiem to jedna cześć i plastik ze szczotkami czyli z takimi prostokącikami miedzianymi to druga. Cały problem polegał, że te prostokąty miedziane nie dotykały :jak oddzielimy silniczek z metalowa obudową mamy pręt metalowy, a na jego końcu jest stożek miedziany; właśnie tego stożka. a jak ja to zrobiłem. Na części na której mamy 2 metalowe sprężynki są po obydwu stronach tunele w które należny wprowadzić te prostokąty miedziane, a pod nie blaszki miedziane, ale można ich nie wkładać i będzie wszystko działać. A TERAZ JAK TO ZROBIĆ: 1. Zdejmujemy blaszkę czyli osłonę silnika za pomocą śrubokrętu z obydwu stron są blaszki, które należy odgiąć. 2. Wyciągamy silniczek z prętem zakończonym stożkiem miedzianym 3 Zapewne wypadły wam miedziane prostokąciki z blaszkami 4. Zbieramy 2 prostokąty i 2 blaszki 5. Czyścimy je, czy to benzyną ekstrakcyjna czy nitro, czy papierem ściernym 6. Łączymy silniczek z górną częścią, tak jak było przed demontażem. Zaciskamy 2 blaszki aby wszystko trzymało tj. obudowa z tym plastikiem 7. Zdejmujemy sprężyny miedziane, są 2 po jednej na stronę i kolejno w tunel wsadzamy po jednej ze stron blaszkę, a na nią miedziany prostokącik. 8. Następnie zakładamy miedziane sprężynki z tym, że jedna ma zaczep u góry tunelu, a druga w środku tunelu dociska miedziany prostokącik do miedzianego stożka na pręcie silniczka (od tyłu) <---- 9. Składamy wszystko do kupy i cieszymy się działającym silniczkiem i zaoszczędzonymi 150zł.
jaras19991 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Gratulacje, dobry opis to na pewno się przyda innym Jeden problem mniej to teraz za inne trzeba się zabrać, dzisiaj montaż klakson'a a przy odrobinie kasy naprawa zacisków tył(grzechotka podczas jazdy po dziurach) i wymiana amorków tył ;/
MANIUNI89 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 RAZEM rozwaliliśmy system:grin: Wiadomo, można teraz za inne pierdółki większe lub mniejsze się zabrać Ja przy tym majsterkowaniem z silniczkiem popaliłem bezpiecznik 3 5a co odpowiada za podświetlenie zegarów i schowka, ponieważ próbowałem sobie lampkę schowka na włączonym zapłonie, a później kabelki mi się styknęły:decayed: Ale wszystko już zrobione i Pacjentka (Audi) żyje:banan:
jaras19991 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Kabelki mam od tej lampki ale brak napięcia, będę musiał poszukać drugiego końca tych kabelków albo podciągnąć zasilanie z jakiegoś innego elementu, zamierzam sobie oświetlenie ledowe tam wcisnąć, to samo w bagażniku(ta mała lampka nie wystarczy na nic ;/ ) ale na wszystko potrzeba czasu a z nim ostatnio nie bardzo, pieniędzy jeszcze mniej Miało to być auto na rok ale tak się spodobała audica że na dłużej mi zostanie, staroć może i jest ale tak jak to mechanik mi powiedziałem, że Fiat Stilo który miałem na oku z 2003 za 5 lat wyląduje na złomie a audi dalej będzie jeździć za niedługo umieszczę zdjęcia mojej perełki, tylko czekam jeszcze na naklejki na drzwi (kumpel ze studiów robi to polecam na przyszłość, tanio i dobrze)
MANIUNI89 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Jak nie masz podświetlenia zegarów i schowka to bezp. 3 5A, ale jak masz zegary podświetlone, to będziesz musiał poszukać przyczyny. A co to za naklejki[?] Zakładaj temat o swojej a4.
jaras19991 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Przypuszczam że ktoś przy demontaży schowka pociągnął za bardzo i uszkodził z drugiej strony jeden z przewodów, zasilanie w całym aucie mam a wątpię żebym miał oddzielny bezpiecznik tylko dla schowka Naklejki miały być dzisiaj ale po pracy jak pojechałem na rowerze do niego nieco inną trasą niż zazwyczaj to niestety ślepa uliczka się okazała i powrót do domu, jutro postaram się załatwić jeśli pogoda dopisze Zamówione mam 2 naklejki, z jednej strony na drzwiach będę miał napis Audi, a z drugiej logo, dolna część przednich drzwi pod listwą Plan jest zrobić coś takiego jak ma slavko87 (http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-74/b5-ajm-fake-s4-us-205051/) Kolor mam taki sam a reszta stopniowo idzie w kierunku tego ideału wyżej(no może bez pomarańczowych elementów)
marioo444 Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 HahaU mnie podobnie tyle ze nie wieje tylko na szybę z tą różnicą ze w b6:kwasny: moze ktoś by się konkretnie wypowiedział w tym temacie to i ja skorzystam Poradziłeś sobie może z tym problemem? U mnie słychać jak chodzi dmuchawa, ale nie wiem gdzie to powietrze idzie, bo przestało dmuchać na szybę właśnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się