Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wywaliło płyn ze zbiorniczka przy ostrej jezdzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj wieczorem postanowiłem trochę mocniej przydusię moje AUDI, aby przedmuchać turbinę. Kręciłem na biegach 1.2.3. prawie do 5000 obrotów i po pewnym czasie zapaliła mi sie kontrolka od płynu. Zajechałem pod blok i okazało się że zbiorniczek płynu jest całkowicie pusty, a do okoła jest mokro od płynu (bardziej z lewej strony zbiorniczka patrząc od przodu auta)

Co może byc przyczyną wywalenia płynu ?

Opublikowano

Majonezu pod korkiem nie ma?

Korek sczelny, ma uszczelki?

Opublikowano

Zadaniem korka, jeżeli w układzie panuje za duże ciśnienie, jest upuszczanie jego nadmiaru.

Pierwsza sprawa, po kiego katujesz ten silnik do 5 tys. ????? W taki sposób nie wyczyścisz turbiny i już pewnie uszkodziłeś uszczelkę pod głowicą. Turbinę czyści się jazdą z większą prędkością i to jest 100% skuteczny sposób.

Teraz proponuję obserwować czy:

- nie masz bulgotania/przelewania w nagrzewnicy

- czy węże od układu chłodzenia nie zrobiły się twardsze niż zwykle

- dolny wąż od chłodnicy jest ciepły czy zimny

- obserwować temperaturę na climatroniku na kanale 49

Dla porównania, przed zrobieniem głowicy w swoim aucie jak deptałem auto tak średnio to dochodził do 95 stopni, jak wywalił nieco płynu doszedł do 105. Po zrobieniu jechałem w trasę nad morze, przez ponad 70 kilometrów jechałem autostradą z prędkością 140-150 i temperatura nie poszła więcej niż 88-89 stopni.

Nie zawsze przy uszkodzeniu uszczelki robi się kakao, aczkolwiek najgorsza z opcji to zmieszanie oleju z g12.

Opublikowano

Jest też opcja że masz zmieszany G12 ze zwykłym płynem, a one w jednym obiegu wchodzą w reakcję i wytrąca się osad, który brudzi korek itp....Miałem tak u siebie, że jakiś magik zalał płynem bez G12. 2 razy płukanie układu i jest ok.

Opublikowano
Jest też opcja że masz zmieszany G12 ze zwykłym płynem, a one w jednym obiegu wchodzą w reakcję i wytrąca się osad, który brudzi korek itp....Miałem tak u siebie, że jakiś magik zalał płynem bez G12. 2 razy płukanie układu i jest ok.

Pisałem wcześniej, że majonezu brak i mam zalany G12+

Sprawdzę jeszcze termostat ( na ciepłym 90C sprawdzę dolną rure czy jest ciepła)

---------- Post dopisany 13-07-2013 at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany 12-07-2013 at 17:39 ----------

Auto trzyma temperaturę normalnie.

Dolna rura gorąca po nagrzaniu do 89-99 stopni C

Opublikowano

Wydaje się być ok. Ale ja miałem podobny przypadek i gdy go zalałem wrzątkiem okazało się że się otwierał, ale tylko trochę a powinien całkiem. Wymieniłem na nowy i problem z wyrzucaniem płynu się skończył. Możesz zrobić jeszcze test na obecność spalin w układzie chłodzenia

Opublikowano

witam, wymień korek :) miałem podobny problem i snułem już różne teorie począwszy od termostatu po przez pompę wody a skończywszy na uszczelce pod głowicą co może być tego przyczyną :) Przeczytałem na forum żeby zacząć od korka bo to najprostsze i najtańsze rozwiązanie na początek :) Po wymianie jeszcze dwa dni sam się odpowietrzał a potem problem zniknął :)

Pozdrawiam :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...