Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] S4 Avant Nogaro Blue Bez chromów 18" Bixy


Koralgol

Rekomendowane odpowiedzi

Ori

2012_10_10_19_18_09.jpg

BIX

2012_10_23_19_33_02.jpg

jakieś pytanka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie jeszcze przed poprawką mocowania bo musiałem poprawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się ukryć, że jest moc :) a ile są warte moje ksenony przedlifty- sprawne i nie połamane z całym osprzętem ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się ukryć, że jest moc :) a ile są warte moje ksenony przedlifty- sprawne i nie połamane z całym osprzętem ? :D

Chyba raczej polifty kupują.

Naciapane z sedesu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało się - bixy i nowe wkłady lusterek :) takie pierdoły, a tak cieszą...

Zmiany bardzo na plus :-)

Naciapane z sedesu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17" w polerce założone i nie spodziewałem się, że tak dobrze się będą komponowały i teraz mam dylemat co zrobić na wiosnę...

Polerki nie zostawie, bo za dużo zabawy no i użytkować też chcę w zimę ;)

Malowanie na czarno odpada, bo zginął. Na biało chyba też nie ?

Myślę nad dość jasnym grafitem, albo po prostu srebrne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie zrobiony, ja właśnie zaczynam zabawę ze swoją S4, ledwo kilkanaście dni temu przyjechała do kraju. Porobię fotki i wrzucę na forum niedługo.

Ile Cię wyszły te bixenony? Możesz na PW napisać :wink:

Te wszystkie elementy typu zawory, uszczelki, etc. wymieniałeś, bo musiałeś, czy przekornie?

pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie to gołe alu bez lakieru sól drogowa zeżre ci raz dwa. Zrobią się same wżery i będzie tragedia więc się dobrze zastanów czy chcesz tym na śnieg wyjechać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to za bixy dopłaciłem 400zł wysyłając swoje stare przed liftowe ksenony... ale będąc szczery (oczywiście biorąc pod uwagę ile jeździsz na długich) to bez większego bólu przesiadł bym się z powrotem na ksenony, ale po liftowe po polerce i odnowieniu ;) długich generalnie nie używam, a przynajmniej przetwornica nie była by "na wierzchu" i ładniej to wyglądało :P

Co do uszczelek, zaworków itd to wymieniłem je przezornie przy okazji rozrządu i są to rzeczy, które wyszukałem z różnych tematów i są typowymi rzeczami do zrobienia prędzej czy później. Na pewno polecam wyczyszczenie katów i prekatów i jak nie robisz nic z mocą prócz programu to zostaw oryginalny filtr powietrza ;) Poka poka swojego ! ;)

Felgi są "zaimpregnowane", a i tak do zrobienia, wiec mam nadzieje, że przeżyją zime...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto mam sprowadzone niedawno przez kolegę kolegi, który "coś" powymieniał, ale... na razie czekam na faktury, żebym mógł ułożyć listę "do zrobienia". Rozrząd był robiony w Szwajcarii przy 190tys km, teraz ma 250tys. km, generalnie niewiele można wyczytać z książki serwisowej. Chyba pójdę drogą przezorności, skorzystam z Twojej listy i pozamawiam części. I tak jestem przeszczęśliwy, bo auto niebite, zawieszenie w stanie idealnym, silnik jak zegarek chodziłby, gdyby nie minimalne falowanie obrotów biegu jałowego... powiada kolega, że nie da się idealnie tego wyregulować i aby to zrobić trzeba by cewki zapłonowe zmienić na te z 2.0TFSI (?). Nie kumam tematu, poszperam.

Jutro robię polerkę reflektorów i zobaczę, czy to przyniesie jakiś efekt, obecnie są lekko zmatowiałe, ale i tak świecą o niebo lepiej niż poprzednie ze zwykłej A4.

Mam w planie jakieś 300KM, ale to dopiero w 2014r. Także zostanę przy oryginalnych filtrach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę kolego że przeszedłeś na bixy ;-) Jakim cudem przetwornicę masz na wierzchu ? Zmieniałeś na inną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nic nie zmieniałem, tak otrzymałem od Gwertego. Pod lampa wychodzą kable, które są uszczelnione czymś czarnym i na nich "wisi" przetwornica. Więc po włożeniu lamp przetwornice gdzieś musiałem sobie położyć i leży na końcu lamp od strony wymiany żarówek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie zostały przetwornice z lamp dzielonych które nie pasują do lamp poliftowych.

Mi się to udało upchnąć do środka, ale trzeba było trochę ciąć obudowę i dorobić adapter :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...