Duncan Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Witam.Mam takie pytanie ,czy warto kupić regenerowane pompowtryskiwacze?? bo będe musiał za niedługo zmienić,czy lepiej jakieś Używki??
bryleks Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Ciężko powiedzieć... ja kupiłem używane z allegro i ,odpukać, miesiąc działają bez zarzutu. W porównaniu ze starymi zmniejszyło się nawet spalanie. Ale podstawa to gwarancja rozruchowa i od razu wcześniej umówić się z mechanikiem na montaż aby kilka dni jeszcze pojeździć i vagować wtryski
pakotomasz Opublikowano 13 Lipca 2013 Opublikowano 13 Lipca 2013 Dokładnie, to jest loteria i nigdy nie będziesz miał pewności, które lepiej kupić. Najważniejsza gwarnacja rozruchowa.
bryleks Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Dodam jeszcze, że jak masz czas i wtryski jakoś Ci jeszcze działają to szukaj tych z końcówką BA, ale z Seata Ibizy. Dlaczego? Bo w tych autach były one montowane dopiero od 2007 roku, więc jest duża szansa, że nie maja nalatane 400-500tyś. km jak z innych aut VW czy Audi z tą samą końcówką. Ja niestety nie dałem rady znaleźć z Seata i kupiłem z 2003r. ale na szczęście działają. A ile pochodzą to już loteria bo tak krótko mówiąc wystarczy jedno tankowanie złej jakości ropy i wtryski moga powiedzieć "pa pa".
raffik Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Kolego Duncan a czemu nie regenerujesz swoich pompek ??? Teraz technologia w tym temacie jest dalece posunięta... Pozdrawiam!
Duncan Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 No własnie zbieram informacje na temat regeneracji pompek,u mnie tylko jedna wskazuje na ciepłym 1,22 i lekko na biegu jałowym trzesie co jakis czas.Też własnie mysle o regenerowanych ,wykrecic i oddac swoje.
bryleks Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 To lajcik mialeś z pompkami. U mnie na trzech korekcje były w okolicach 1,5-2,3 a jedna tylko miała poniżej 0,6 (generalnie miały prawo bo nalatane miały już prawie 450tyś. km). Co najdziwniejsze... problemy miałem tylko z rozruchem auta... jak odpalił to chodził jak burza.
Duncan Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 Ja z rozruchem nie miałem problemów pali na półobrotu!,wymieniłem pompe Vacum i korekcje sie poprawiły i to bardzo ,dodam ze palił ciezko na ciepłym!teraz jest duzo lepiej,ale na jałowym raz zatrzesie buda a raz nie ,wiec mysle ze to moze byc od pompek,ale zanim je wymienie ,to wymienie jeszcze uszczelniacze na pompkach no i moze przepłucze je tym motulem diesel clean.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się