Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik 2,0 TDI 136 KM


Wojtas66

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy na forum, przeglądałem wątki ale pewno przegapiłem lub nie interesujący mnie temat. A mianowicie. Jestem na etapie poszukiwania autka z silnikiem diesla. Spotkałem ofertę z silnikiem 2,0 TDI 136 KM. Czy ten model jest bardzo awaryjny bo jakoś rzadko spotykany ( auto 2008 r). Najczęściej spotykam 143 KM. Proszę kolegów i rzetelna informację a jeżeli przegapiłem już ten temat to przepraszam za zaśmiecanie forum. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to jednostka pewnie na kraje Beneluxu :wink: praktycznie niczym sie nie rozni od 143 KM jedynie mapą w ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten motor.Kod CAGB. Moment obrotowy taki sam jak w CAGA. Moc mniejsza z uwagi na podatki. Auto Z Belgii. Wszystkie graty takie same jak w silniku 143 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, ja również posiadam Audi 2.0 TDIe 136KM pochodzące z Belgii. Autko generuje mniej spalin oraz jest nieznacznie słabsze, różnica jest niezauważalna zaś osiągi auta w porównaniu z wersją 143KM są niemal bliźniacze.Jeżdżę Audiczką już ponad półtora roku i jestem bardzo zadowolony z wyboru tego auta, w porównaniu z A4 b6 które posiadałem przez okres trzech lat, model b8 z silnikiem TDIe wyróżnia się przede wszystkim wyższą kulturą pracy. Zaskoczył mnie krystalicznie czysty układ wydechowy, brak okopconej rury wydechowej, można włożyć palec do środka rury obrócić wokół powierzchni zaś po wyjęciu nie zauważymy śladu jakiegokolwiek zabrudzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaskoczył mnie krystalicznie czysty układ wydechowy, brak okopconej rury wydechowej, można włożyć palec do środka rury obrócić wokół powierzchni zaś po wyjęciu nie zauważymy śladu jakiegokolwiek zabrudzenia.

To już chyba pod molestowanie podchodzi :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie robił ktoś przegląd na 180 tyś. km? chodzi mi dokładnie czy przy wymianie rozrządu wymienia się też termostat? i co jeszcze by należało wymienić oprócz rozrządu oleju, filtrów i płynów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest właśnie dziwne.. bo w niektórych książkach serwisowych jest 210000, a w niektórych 180.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rura też dziewicza CAGA 143 km ,hehe co do rozrzadu wydaje mi sie ze to zalezy od kraju użytkowania ,czyli warunkòw klimatycznych Moja niunia w Irlandi pomyka i mam w książce wymiane co 210 000 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam CAGA 143KM, rury też czyste, ale profilaktycznie, co jakiś czas dla lepszego połysku poleruję je pastą Autosol Metal Polish (tak tak, wewnątrz też :naughty:)

Jakby ktoś zobaczył to pomyśli, że głupi, rury w dieslu poleruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wydech tak samo czyściutki ale odnośnie tego rozrządu to radziłbym nie zwlekać bo u mnie przy 190tys po wymianie mechanik powiedział, że pompa wody ciekła na wszystkie strony :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CAGA i CAGB to blizniacze jednostki różniące sie oprogramowaniem w ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mialem przeglad przy 180 tyś. km. I rozrząd nie był wymieniany, ponieważ wymiana rozrządu przy tym silniku przypada na 210tyś.km.

wlasnie ja mam tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy DPF-ie zawsze będą czyste:wink:

Nie w nędznym bmw...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...