Andrzej07 Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 Może takiego kogoś uda mi się namierzyć. Kawałek pręta już znalazłem. A gdzie najlepiej odciągać drzwi żeby ich nie uszkodzić? U samej góry??? no tak u góry tylko powoli po kawałeczku i dobrze jak miałbyś ala'klina jakiegoś
lukasz1813 Opublikowano 14 Lipca 2013 Autor Opublikowano 14 Lipca 2013 Może być kawałek deseczki ? ---------- Post dopisany at 22:28 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- A jeśli już uda mi się otworzyć auto to od czego zacząć? Bezpieczniki w pierwszej kolejności???
vokotibi Opublikowano 14 Lipca 2013 Opublikowano 14 Lipca 2013 zastanów sie porządnie czy nie zostawiłeś czegoś w aucie, co pobierałoby prąd. Jezeli nie to nad rozładowanym aku bym się zastanowił. Jeżeli pompka jest sprwna i aku dobre to można jeszcze próbować dostać sie do przelotki w drzwiach i wysterowac tam zamek. Aleto raczej trudna opcja, trzeba ściągnąć koło i odchylić nadkole i błotnik.
lukasz1813 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 Nic takiego co by pobierało prąd nie zostawiłem, Ładowarki odpięte, cb wyłączone, radio też... ---------- Post dopisany at 13:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:44 ---------- Samochód udało mi się otworzyć poprzez odciągnięcie drzwi i otwarcie ich przez ciągnięcie klamki od środka. Po otwarciu ku mojemu zdziwieniu w samochodzie było 0 prądu. Bateria całkowicie rozładowana Po długich poszukiwaniach znalazłem gostka z kablami i wspólnie odpaliliśmy autko. Przyczyną rozładowanego auk była zostawiona włączona lampka w podsufitce Wszystko wszystkim ale nadal nie działa pilot centralnego zamka kompletnie 0 reakcji na otwieranie i zamykanie. Mogła w nim paść bateria tak z dnia na dzień czy jest to spowodowane tym że aku było rozładowane kompletnie? Proszę o wypowiedzi na ten temat.
Fazii Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Bateria w pilocie powinna być ok. Musisz teraz zrobić procedurę dopasowania pilota do pompki, ale do tego trzeba mieć dwa kluczyki lub kompa z vag-iem. Przy metodzie z dwoma kluczykami musi być sprawny zamek kierowcy więc u Ciebie i tak nie da radę tego zrobić bo masz uszkodzony.
lukasz1813 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 Kluczyki 2 posiadam ( scyzoryki z 3 przyciskami ) Zamek w drzwiach mam uszkodzony. Pozostaje tylko podpięcie pod komputer?
Fazii Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 albo naprawić zamek... W B6 wiem, że idzie vagiem dopisywać kluczyki do modułu komfortu. W B5 chyba też ale nie mam pewności.
lukasz1813 Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 Czyli wymienić wkładkę czy cały zamek się wymienia?
Fazii Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Nie wiem bo nigdy tego nie robiłem ale na forum są opisane naprawy zamka http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-afn-wymiana-zamka-drzwi-kierowcy-96265/ to z przedlifta ale może będzie podobnie -->http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-adr-demontaz-przedniej-klamki-zamka-fotostory-17806/
lukasz1813 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Opublikowano 17 Lipca 2013 Zamek wymieniony w drzwiach jak i w klapie, piloty zakodowane, wszystko teraz działa OK. Dzięki wszystkim za pomoc i zainteresowanie. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się