Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów, uruchamia się tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co jakiś czas, po przekroczeniu 3000 obr/min, włącza się tryb awaryjny /z reguły przy gwałtownym przyspieszaniu choć też nie zawsze, czasem jest ok/ i wyskakuje błąd 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent. Auto mam od niedawna i do tej pory wymieniłem kpl. rozrząd, wszystkie płyny, oleje i filtry i przewody podciśnienia. Pompa wtryskowa była też demontowana do uszczelnienia /kpl. uszczelek/. Zaślepiony EGR. Poza tym prosiłbym o ogólną ocenę, do jakich prac się przymierzać...

Logi Statyczne Meas.Blocks:

000 S_MB08_000.jpg 001 S_MB08_001.jpg 003 S_MB08_003.jpg 004 S_MB08_004.jpg 007 S_MB08_007.jpg 013 S_MB08_013.jpg

018 S_MB08_018.jpg 023 S_MB08_023.jpg

Logi Statyczne Basic Settings:

000 S_BS04_000.jpg 003 S_BS04_003.jpg 004 S_BS04_004.jpg 011 S_BS04_011.jpg

Logi Dynamiczne:

000 D_MB08_000.jpg 001 D_MB08_001.jpg 003 D_MB08_003.jpg 004 D_MB08_004.jpg 008 D_MB08_008.jpg

010 D_MB08_010.jpg 011 D_MB08_011.jpg

Opublikowano

Według mnie kat wtrysku do małej korekty, dawka paliwa trochę za duża ,

Podmień zawory N18 z N75 i zobacz czy sie poprawi wysterowanie turbiny ... ale chyba bez generalnego czyszczenia sie nie obejdzie ....

Poczekaj jeszcze na opinie fachowców ...co oni na to ....:wink:

Opublikowano

Turbo zawalone sadzą.

Wyczyść sprezarke i wywal kata... po tym powtorz logi.

Statyczny kąt wtrysku mozna podregulowac.. ale to kosmetyka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...