szpunt03 Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Co jakiś czas, po przekroczeniu 3000 obr/min, włącza się tryb awaryjny /z reguły przy gwałtownym przyspieszaniu choć też nie zawsze, czasem jest ok/ i wyskakuje błąd 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent. Auto mam od niedawna i do tej pory wymieniłem kpl. rozrząd, wszystkie płyny, oleje i filtry i przewody podciśnienia. Pompa wtryskowa była też demontowana do uszczelnienia /kpl. uszczelek/. Zaślepiony EGR. Poza tym prosiłbym o ogólną ocenę, do jakich prac się przymierzać... Logi Statyczne Meas.Blocks: 000 001 003 004 007 013 018 023 Logi Statyczne Basic Settings: 000 003 004 011 Logi Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011
OLIVER Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Według mnie kat wtrysku do małej korekty, dawka paliwa trochę za duża , Podmień zawory N18 z N75 i zobacz czy sie poprawi wysterowanie turbiny ... ale chyba bez generalnego czyszczenia sie nie obejdzie .... Poczekaj jeszcze na opinie fachowców ...co oni na to ....
Lars_ZG Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Sprawdz szczelność dolotu a następnie podmień przepływke.
przemik Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 Turbo zawalone sadzą. Wyczyść sprezarke i wywal kata... po tym powtorz logi. Statyczny kąt wtrysku mozna podregulowac.. ale to kosmetyka.
szpunt03 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Opublikowano 17 Lipca 2013 Dzięki koledzy. Może w następnym tygodniu przybiorę się do tej roboty...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się