burek339 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Witam. Po wymianie tarcz na większe i zacisków na porsche 4 tłoczkowe, wymieniłem płyn na nowy i dokładnie odpowietrzyłem układ. Ku mojemu zdziwieniu efekt jest odwrotnu od oczekiwanego, jest gorzej niż na seryjnych. Hamulec jest strasznie twardy i cięzko hamuje. Co może być przyczyną . Silnik to 1.8t .
piotrsob1 Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Albo się jeszcze nie dotarły, albo coś nie tak z parametrami. Napisz konkretnie co zamontowałeś ( wymiar tarcz, typ zacisku ), może ktoś ma takie same i się wypowie na temat ich skuteczności w B6. Jaka jest suma powierzchni tłoczków po jednej stronie nowego zacisku w porównaiu do powierzchni ori tłoczka ? Weź też pod uwagę powierzchnie nowych klocków względem ori
burek339 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Opublikowano 17 Lipca 2013 Tarcze są 320 mm od B7 3.0 tdi nawiercane, a zaciski to tak jak pisałem 4 tłoczki z porsche carrera S.
iceman__89 Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 A mnie ciekawi jak Ty to zmontowałeś do kupy?
Dev Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 W zaciskach masz powietrze. Jakie masz przewody ? Guma czy oplot ?
piotrsob1 Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Dev, jak by w zaciskach miał powietrze, to pedał jest "gumowy" a nie twardy:eusathink: Może coś ze wspomaganiem ?
Dev Opublikowano 18 Lipca 2013 Opublikowano 18 Lipca 2013 Qur.... pyebalem posty Na poczatek trzeba spradzic przeplyw plynu i prace tloczkow w zaciskach
burek339 Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Opublikowano 18 Lipca 2013 A mnie ciekawi jak Ty to zmontowałeś do kupy? Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi . Zaciski na adapterach i siada elegancko. W zaciskach masz powietrze. Jakie masz przewody ? Guma czy oplot ? Zbrojone, oplot. Qur.... pyebalem postyNa poczatek trzeba spradzic przeplyw plynu i prace tloczkow w zaciskach Oczywiście sprawdzałem czy wszystko chodzi lekutko przed założeniem i wszystkie tłoczki pięknie działają. A czy w 1.8t jest elektryczna "vacum pompa"? PS: dzis przy mocnym hamowaniu zauważyłem że pedał dociskał się na " 2 razy " , wcisnąłem go mocno i doszedł tak do połowy a po chwili opadł do końca . O co kaman? Mi na myśl się rzuca ze to właśnie coś z podciśnieniem
piotrsob1 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 A mnie ciekawi jak Ty to zmontowałeś do kupy? Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi . Zaciski na adapterach i siada elegancko. W zaciskach masz powietrze. Jakie masz przewody ? Guma czy oplot ? Zbrojone, oplot. Qur.... pyebalem postyNa poczatek trzeba spradzic przeplyw plynu i prace tloczkow w zaciskach Oczywiście sprawdzałem czy wszystko chodzi lekutko przed założeniem i wszystkie tłoczki pięknie działają. A czy w 1.8t jest elektryczna "vacum pompa"? PS: dzis przy mocnym hamowaniu zauważyłem że pedał dociskał się na " 2 razy " , wcisnąłem go mocno i doszedł tak do połowy a po chwili opadł do końca . O co kaman? Mi na myśl się rzuca ze to właśnie coś z podciśnieniem Ogarniając cały Twój wątek, to na początku miałeś heble twarde, teraz piszesz że pedał wpada , może faktycznie coś nie tak z odpowietrzeniem i pompą vacu, która u Ciebie powinna być elektryczna A klocki do tarcz już się dotarły ? Widać że biorą równomiernie na całej powierzchni ?
burek339 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 Klocki elegancko z tarczami dotarte juz są . On cały czas jest twardy , a to "wpadanie" wystepuje tylko przy "awaryjnym" hamowaniu, np ze 120 km do zera. ( noga w podłoge) same hamulce już fajnie hamują tylko trzeba mocno "ciś" w pedał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się