Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Słabo hamuje po wymianie na porsche 4 tłoczki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Po wymianie tarcz na większe i zacisków na porsche 4 tłoczkowe, wymieniłem płyn na nowy i dokładnie odpowietrzyłem układ.

Ku mojemu zdziwieniu efekt jest odwrotnu od oczekiwanego, jest gorzej niż na seryjnych. Hamulec jest strasznie twardy i cięzko hamuje.

Co może być przyczyną .

Silnik to 1.8t .

Opublikowano

Albo się jeszcze nie dotarły, albo coś nie tak z parametrami.

Napisz konkretnie co zamontowałeś ( wymiar tarcz, typ zacisku ), może ktoś ma takie same i się wypowie na temat ich skuteczności w B6.

Jaka jest suma powierzchni tłoczków po jednej stronie nowego zacisku w porównaiu do powierzchni ori tłoczka ?

Weź też pod uwagę powierzchnie nowych klocków względem ori :eusathink:

Opublikowano

Zrob zdjecie tego cuda

Opublikowano

A mnie ciekawi jak Ty to zmontowałeś do kupy?

Opublikowano

W zaciskach masz powietrze. Jakie masz przewody ? Guma czy oplot ?

Opublikowano

Dev, jak by w zaciskach miał powietrze, to pedał jest "gumowy" a nie twardy:eusathink:

Może coś ze wspomaganiem ?

Opublikowano

Qur.... pyebalem posty

Na poczatek trzeba spradzic przeplyw plynu i prace tloczkow w zaciskach

Opublikowano
A mnie ciekawi jak Ty to zmontowałeś do kupy?

Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi . Zaciski na adapterach i siada elegancko.

W zaciskach masz powietrze. Jakie masz przewody ? Guma czy oplot ?

Zbrojone, oplot.

Qur.... pyebalem posty

Na poczatek trzeba spradzic przeplyw plynu i prace tloczkow w zaciskach

Oczywiście sprawdzałem czy wszystko chodzi lekutko przed założeniem i wszystkie tłoczki pięknie działają.

A czy w 1.8t jest elektryczna "vacum pompa"?

PS: dzis przy mocnym hamowaniu zauważyłem że pedał dociskał się na " 2 razy " , wcisnąłem go mocno i doszedł tak do połowy a po chwili opadł do końca . O co kaman?

Mi na myśl się rzuca ze to właśnie coś z podciśnieniem

Opublikowano

Cos masz poyebane z przeplywem plynu

Opublikowano
A mnie ciekawi jak Ty to zmontowałeś do kupy?

Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi . Zaciski na adapterach i siada elegancko.

W zaciskach masz powietrze. Jakie masz przewody ? Guma czy oplot ?

Zbrojone, oplot.

Qur.... pyebalem posty

Na poczatek trzeba spradzic przeplyw plynu i prace tloczkow w zaciskach

Oczywiście sprawdzałem czy wszystko chodzi lekutko przed założeniem i wszystkie tłoczki pięknie działają.

A czy w 1.8t jest elektryczna "vacum pompa"?

PS: dzis przy mocnym hamowaniu zauważyłem że pedał dociskał się na " 2 razy " , wcisnąłem go mocno i doszedł tak do połowy a po chwili opadł do końca . O co kaman?

Mi na myśl się rzuca ze to właśnie coś z podciśnieniem

Ogarniając cały Twój wątek, to na początku miałeś heble twarde, teraz piszesz że pedał wpada , może faktycznie coś nie tak z odpowietrzeniem i pompą vacu, która u Ciebie powinna być elektryczna :whistling:

A klocki do tarcz już się dotarły ?

Widać że biorą równomiernie na całej powierzchni ?

Opublikowano

Klocki elegancko z tarczami dotarte juz są . On cały czas jest twardy , a to "wpadanie" wystepuje tylko przy "awaryjnym" hamowaniu, np ze 120 km do zera. ( noga w podłoge) same hamulce już fajnie hamują tylko trzeba mocno "ciś" w pedał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...