Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mrygajace kontrolki na desce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Gdy przekrece zaplon, to wszystkie kontrolki wlacznie z klimatronikiem mrugaja zamiast swiecic. Po odpaleniu silnika zapala sie kontrolka poduszek i miga kontrolka hamulcow wraz z komunikatem dzwiekowym (piszczy trzy razy) Po chwili wszystko wraca do normy i tu nastepna niespodzianka! Gdy wlaczam wsteczny, auto gasnie i wszystko znika tak jakbym wylaczyl zaplon. Gdy wrzuce na luz, kontrolki znow sie zapalaja (nie dotykajac kluczyka!) Podejrzewam, ze to jakies zwarcie. Przejzalem eku, wszystkie bezpieczniki, przekazniki, mase przy akumulatorze i wszystko wyglada dobrze i sucho. Jedyne co mnie martwi to mokra podoga pod nogami kierowcy (podszybiem nie leci, drzwiami tez nie, z rurki spryskiwacza tez nie) Dzisiaj mam wyzej opisany problem tylko doszlo to, ze nie moge odpalic! Czy ktos z Was mial cos takiego z elektryka lub wie, gdzie szukac problemu!? Mam nadzieje, ze w miare zrozumiale opisalem problem

Opublikowano

A próbowałeś odłączyć czujnik od wstecznego?? i sprawdzić co wtedy się dzieje.

Opublikowano

A jakieś błędy vag wypluwa??

Opublikowano

Sprawdzalem WAG-iem i pokazuje uszkodzenie sterownika immobilajzera. Chcialem sprawdzic modul komfortu lecz pod nogami kierowcy i pod fotelem kierowcy go nie znalazlem. Gdzie on moze jeszcze byc?

Opublikowano

Posprawdzaj masy i napięcie na zacisku 30 :)

Opublikowano

zacisk 30 jest to stały plus do licznika tylko nie pamietam które to kable. Sprawdź czy tam jest 12V

Opublikowano

Mały zwrot akcji ponieważ po wysuszeniu podłogi, auto zaczęło odpalać i już nic nie mruga na desce! Teraz chciałbym wywołać znów te same efekty co wcześniej opisane bo chciałbym je wyeliminować ale nie wiem jak. Macie jakieś pomysły co to może być?!

---------- Post dopisany 11-08-2013 at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2013 at 22:08 ----------

Widzę, że na pomoc forumowiczów w dziedzinie elektroniki nie mam co liczyć. Zamykam więc wątek

---------- Post dopisany 14-08-2013 at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2013 at 11:52 ----------

Doszedłem do problemu sam!

Winą wyżej opisanych problemów okazała się wadliwa wtyczka (kostka) stacyjki

Opublikowano

Kolego, nie denerwuj się że nikt nie wpadł na usterkę.

Tak to jest z elektroniką.

Szukasz,szukasz a przyczyna tkwi w całkiem innym miejscu.

Czemu od razu nie zajrzałeś do kostki stacyjki ?

Odpowiem za ciebie.

Bo się nie spodziewałeś w niej przyczyny niedomagań opisywanej w pierwszym poście.

Opublikowano
Sprawdzalem WAG-iem i pokazuje uszkodzenie sterownika immobilajzera. Chcialem sprawdzic modul komfortu lecz pod nogami kierowcy i pod fotelem kierowcy go nie znalazlem. Gdzie on moze jeszcze byc?

W b5 nie ma modułu komfortu. Centralny zamek ma swój sterownik (bagażnik), szyby swój(drzwi), oświetlenie swój ( gdzie jest to nie wiem ale vag się łączy :D )

Opublikowano

Kolego co do sterownika zamka, szyb i oświetlenia to ja mam inne zdanie. Sterownik do tych funkcji jest jeden - ten w bagażniku od centralnego zamka. Wnioskuję tym, że w czasie awarii pompki gdy ją odpiąłem, to właśnie te trzy funkcje przestały działać.

Opublikowano

ja dzisiaj mialem podobny przypadek. pomoglo czyszczenie stykow w kostce stacyjki:naughty:

tam jest tak ze stacyjka po przekeceniu powinna załaczac 2 obwody, jak jeden jest brudby to zalacza sie tylko jeden i wtedy to cuda sie dzieja z elektryka auta.

zacznij od tego bo niezbyt skomplikowane, najgorzej ze trzeba sciagac kiere z poducha:kwasny: ale w pol godzinki ogarniesz temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...