Ajro TDI Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Witam. Gdy przekrece zaplon, to wszystkie kontrolki wlacznie z klimatronikiem mrugaja zamiast swiecic. Po odpaleniu silnika zapala sie kontrolka poduszek i miga kontrolka hamulcow wraz z komunikatem dzwiekowym (piszczy trzy razy) Po chwili wszystko wraca do normy i tu nastepna niespodzianka! Gdy wlaczam wsteczny, auto gasnie i wszystko znika tak jakbym wylaczyl zaplon. Gdy wrzuce na luz, kontrolki znow sie zapalaja (nie dotykajac kluczyka!) Podejrzewam, ze to jakies zwarcie. Przejzalem eku, wszystkie bezpieczniki, przekazniki, mase przy akumulatorze i wszystko wyglada dobrze i sucho. Jedyne co mnie martwi to mokra podoga pod nogami kierowcy (podszybiem nie leci, drzwiami tez nie, z rurki spryskiwacza tez nie) Dzisiaj mam wyzej opisany problem tylko doszlo to, ze nie moge odpalic! Czy ktos z Was mial cos takiego z elektryka lub wie, gdzie szukac problemu!? Mam nadzieje, ze w miare zrozumiale opisalem problem
Bartollo Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 A próbowałeś odłączyć czujnik od wstecznego?? i sprawdzić co wtedy się dzieje.
Ajro TDI Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 Tak ale dalej to samo i nie odpala
Ajro TDI Opublikowano 16 Lipca 2013 Autor Opublikowano 16 Lipca 2013 Sprawdzalem WAG-iem i pokazuje uszkodzenie sterownika immobilajzera. Chcialem sprawdzic modul komfortu lecz pod nogami kierowcy i pod fotelem kierowcy go nie znalazlem. Gdzie on moze jeszcze byc?
Bartollo Opublikowano 16 Lipca 2013 Opublikowano 16 Lipca 2013 Posprawdzaj masy i napięcie na zacisku 30
Ajro TDI Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Opublikowano 17 Lipca 2013 Mase na baterii sprawdzalem, pod przekaznikami tez dobrze wyglada a o jakim zacisku piszesz?
Bartollo Opublikowano 17 Lipca 2013 Opublikowano 17 Lipca 2013 zacisk 30 jest to stały plus do licznika tylko nie pamietam które to kable. Sprawdź czy tam jest 12V
Ajro TDI Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Mały zwrot akcji ponieważ po wysuszeniu podłogi, auto zaczęło odpalać i już nic nie mruga na desce! Teraz chciałbym wywołać znów te same efekty co wcześniej opisane bo chciałbym je wyeliminować ale nie wiem jak. Macie jakieś pomysły co to może być?! ---------- Post dopisany 11-08-2013 at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2013 at 22:08 ---------- Widzę, że na pomoc forumowiczów w dziedzinie elektroniki nie mam co liczyć. Zamykam więc wątek ---------- Post dopisany 14-08-2013 at 17:37 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2013 at 11:52 ---------- Doszedłem do problemu sam! Winą wyżej opisanych problemów okazała się wadliwa wtyczka (kostka) stacyjki
Fido Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Kolego, nie denerwuj się że nikt nie wpadł na usterkę. Tak to jest z elektroniką. Szukasz,szukasz a przyczyna tkwi w całkiem innym miejscu. Czemu od razu nie zajrzałeś do kostki stacyjki ? Odpowiem za ciebie. Bo się nie spodziewałeś w niej przyczyny niedomagań opisywanej w pierwszym poście.
sasza Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Sprawdzalem WAG-iem i pokazuje uszkodzenie sterownika immobilajzera. Chcialem sprawdzic modul komfortu lecz pod nogami kierowcy i pod fotelem kierowcy go nie znalazlem. Gdzie on moze jeszcze byc? W b5 nie ma modułu komfortu. Centralny zamek ma swój sterownik (bagażnik), szyby swój(drzwi), oświetlenie swój ( gdzie jest to nie wiem ale vag się łączy )
Ajro TDI Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 Kolego co do sterownika zamka, szyb i oświetlenia to ja mam inne zdanie. Sterownik do tych funkcji jest jeden - ten w bagażniku od centralnego zamka. Wnioskuję tym, że w czasie awarii pompki gdy ją odpiąłem, to właśnie te trzy funkcje przestały działać.
marjon Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 ja dzisiaj mialem podobny przypadek. pomoglo czyszczenie stykow w kostce stacyjki:naughty: tam jest tak ze stacyjka po przekeceniu powinna załaczac 2 obwody, jak jeden jest brudby to zalacza sie tylko jeden i wtedy to cuda sie dzieja z elektryka auta. zacznij od tego bo niezbyt skomplikowane, najgorzej ze trzeba sciagac kiere z poducha:kwasny: ale w pol godzinki ogarniesz temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się