Piotr. Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Od ok. miesieca czasu stwierdziłem, że temperatura cięczy chłodzącej nie przekracza chyba 60-70 stopni.Czasami jak jestem we Wrocławiu, i stoję często na światłach, dochodzi do 90 stopni. Jak wyjadę gdzieś na prostą spada do niecałych 70 st. Czy może to być wina termostatu czy inny powód ( może zapowietrzenie, choć nie wierzę w to). Gdzie ewentualnie go szukać. Dzięki z góry za podpowiedź.
spanky Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Od ok. miesieca czasu stwierdziłem, że temperatura cięczy chłodzącej nie przekracza chyba 60-70 stopni.Czasami jak jestem we Wrocławiu, i stoję często na światłach, dochodzi do 90 stopni. Jak wyjadę gdzieś na prostą spada do niecałych 70 st. Czy może to być wina termostatu czy inny powód ( może zapowietrzenie, choć nie wierzę w to). Gdzie ewentualnie go szukać. Dzięki z góry za podpowiedź. termostat albo czujnik temperatury ... zapiecie Vag'a i logi z 007 rozwiaza ten problem ...
NYNA Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Ja aktualnie przerabiam ten problem.Też mi temperatura dochodzi do 90 i spda nagle w dół.Czasem się trzyma i jest ok ale jak sprawdziłem na klimatroniku temperature to dochodzi mi max do 81 stopni więc raczej termostat do wymiany. Jutro wymieniam i zobaczymy jak będzie po wymianie.
rav Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Ja aktualnie przerabiam ten problem.Też mi temperatura dochodzi do 90 i spda nagle w dół.Czasem się trzyma i jest ok ale jak sprawdziłem na klimatroniku temperature to dochodzi mi max do 81 stopni więc raczej termostat do wymiany. Jutro wymieniam i zobaczymy jak będzie po wymianie. Myślę, że pomoże :>
153624 Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Miałem podobny problem na 99% termostat. Pozdrawiam.
Darek_G Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 (może zapowietrzenie, choć nie wierzę w to). jak zapowietrzone to zazwyczaj bulgotanie słychać sprawdziłbym vagiem, bo chociaż najbardziej prawdopodobny jest termostat, to jest też prawdopodobieństwo, że to czujnik temperatury
rav Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 sprawdziłbym vagiem, bo chociaż najbardziej prawdopodobny jest termostat, to jest też prawdopodobieństwo, że to czujnik temperatury Tu znajdziesz trochę informacji jak za pomocą VAG zweryfikować poprawność działania termostatu oraz czujnika (G2/G62) (tekst jest dość długi tak więc podpowiem szukaj: termostat oraz G2/G62 niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności uzyskania przez silnik temperatury roboczej. w razie wymiany termostatu zaleca się zakup oryginału w ASO.) http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html i może to Ci się przyda - też miałem podejżenia co do czujnika (G2/G62) http://www.a4-klub.pl/smf/b6_ake_analiza_logow_ktory_czujnik_uszkodzony-t38572.0.html
NYNA Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 U mnie był termostat do wymiany i czujnik temperatury i teraz temperaturka jest Termostat kupiłem u tego allegrowicza: http://www.allegro.pl/item398099391_termostat_audi_seat_skoda_octavia_volkswagen_org.html Jest 100% orginalny więc polecam.Ma też koncentrat G12+ więc kup sobie dwie butelki bo ja się zgapiłem i w serwisie załaciłem 42 zł za butelkę 1.5litra http://www.allegro.pl/item402846887_plyn_chlodniczy_g12_plus_1_5l_oryginalny.html U mnie jeszcze doszedł czujnik temperatury niespodziewanie więc też musałem kupić w serwisie 86 zł z oringiem uszczelniającym. Więc odrazu kup sobie te wszystkie rzeczy u tego allegrowicza to Cie taniej wyjdzie i będziesz miał problem z głowy na długi czas.
Darek_G Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 U mnie był termostat do wymiany i czujnik temperatury i teraz temperaturka jest Termostat kupiłem u tego allegrowicza: http://www.allegro.pl/item398099391_termostat_audi_seat_skoda_octavia_volkswagen_org.html Jest 100% orginalny więc polecam.Ma też koncentrat G12+ więc kup sobie dwie butelki bo ja się zgapiłem i w serwisie załaciłem 42 zł za butelkę 1.5litra http://www.allegro.pl/item402846887_plyn_chlodniczy_g12_plus_1_5l_oryginalny.html U mnie jeszcze doszedł czujnik temperatury niespodziewanie więc też musałem kupić w serwisie 86 zł z oringiem uszczelniającym. Więc odrazu kup sobie te wszystkie rzeczy u tego allegrowicza to Cie taniej wyjdzie i będziesz miał problem z głowy na długi czas. Ne chcę poddawać w wątpliwość uczciwości allegrowicza z aukcji dotyczącej termostatu, ani oryginalności sprzedawanych przez niego części, ale zadam naiwne pytanie - dlaczego ten termostat jest taki tani, skoro jest oryginalny?? W ASO kosztuje prawie 100PLN Na Twoim miejscu Piotrze kupiłbym ori w ASO, żeby mieć pewność - parędziesiąt złotych to nie dużo jak na część do ukochanego auta, a komfort psychiczny bezcenny
NYNA Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Ja tylko podałem jedną z możliwości.Nie kazałem nikomu kupować z allegro.Każdy może kupić tam gdzie chce bo to jego wybór.Głownie chodziło mi o to że jak kolega nie będzie miał zamiaru kupować w serwisie bo za drogo dla niego czy coś to zamiast kupować tańsze zamienniki które nie są wiele warte leiej juz kupić od tego sprzedawcy a jak widać po jego aukcjach i opiniach ma dużo częsci do samochodów grupy VAG i ludzie kupują i są zadowoleni. Nie wiem czemu jest tańszy ale porównywałem je i są identyczne i po założeniu jest wsztsko ok. Płyn tez w ASO kosztuje ponad 40 zł a u niego 20 zł i też jest identyczny nawet daty na butelkach są podobne więc nie jest stary czy coś takiego.A czemu kosztuje połowe taniej to raczej nie do mnie pytanie tylko do sprzedawcy.
PETERONE Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Od ok. miesieca czasu stwierdziłem, że temperatura cięczy chłodzącej nie przekracza chyba 60-70 stopni.Czasami jak jestem we Wrocławiu, i stoję często na światłach, dochodzi do 90 stopni. Jak wyjadę gdzieś na prostą spada do niecałych 70 st. Czy może to być wina termostatu czy inny powód ( może zapowietrzenie, choć nie wierzę w to). Gdzie ewentualnie go szukać. Dzięki z góry za podpowiedź. Takie same problemy miałem w swoim AFB. Co mogę doradzić - najpierw podepnij VAG'a i zrób logi jak poradził spanky. Wymiana termostatu to jest 5-6h roboty, do tego rozebranie całego przodu, spuszczenie płynu chłodzącego, odpowietrzenie itd. Ogólnie dużo zabawy - wymieniałem u siebie jakieś 1,5 miesiąca temu. Najlepsza opcja to uszkodzony czujnik a nie termostat - zdecydowanie mniej roboty. pzdr
sosiek Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Miałem ten sam problem. Temperatura czasem dochodziła do 90 i nagle spadała do 60 i tak się trzymała przez jakiś czas po czym znowu do 90 i w dół . Wyminiłem w ślepo termostat (34 zł WAHLER) i to załatwiło sprawę. Całe szczęście w AFN termostat jest w sensownym miejscu i jego wymiana to kwestia ok. 45 minut!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się