tarq Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 witam moja srebrna umarła zero mocy umarla nagle, doladowanie prawie zerowe wszystkie podcisnienia nowe dzisiaj zakladane szczelne, wszystko na milion procent sprawdzane nowy n75, oryginal pierburga turbo jest ok nie jest zapieczone bo chodzilo idealnie i sztange palcem moge ruszac !! umarla nagle po prostu nagle blad jedyny jaki mam to 575 poczatkowo podmienilem n75 z egr i auto chodzilo 2 tyg idealnie, kupilem wiec nowke n75 i do dziela podmienilem i znowu d*pa nie ma mocy, czasem jakby 0.4 bar zaladuje, jakby chciala a anie mogla jechac jakby ja cos blokowalo wczoraj na podmienionym n75 z egr chodzila super, rano odpalam super, jade na poczte super, z poczty odpalam i koniec !! nie ma mocy nic totalne SDI !! kupilem nowe n75 nowe wezyki i co i nadal nic, 3h spedzone na ogledzinach, logowaniu i nic nie ma mocy, nie mam juz wizji w zalaczeniu logi 003 i 011 panowie prosze o pomoc bo juz mi rece opadaja, niby silnik super, bezawaryjny oszczedny i duzo frajdy z jazdy ale juz mam go dosyc i zaraz to auto sprzedam nie mam koncepcji co moge jeszcze zrobic ? Log (0 - 011) Log (1 - 003)
Bartollo Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Wygląda na dziurę w dolocie:) sprawdź gumowe łaczniki na dolocie.
tarq Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 Wszystko sprawdzone szczelne 100%, każde podciśnienie nowe serwo szczelne, hamulce żylety chyba by bylo słychac nieszczelnośc która zabiera mi 1.3 bara doładowania ??
Bartollo Opublikowano 20 Lipca 2013 Opublikowano 20 Lipca 2013 Mi pierdolnął dolny wąż przy samej rurze pod zderzakiem i nie bylo zbytnio słychać,tylko jak jechałem pomiędzy budynkami to lekki świst powietrza był. Jakieś błędy na vagu?? twój sterownik powinien już ogarniać BS 011 zobacz czy sztanga chodzi. Może żaluzje już tak stoją ze sztanga nie ma siły ich ruszyć, i kierownice cały czas spuszczają spaliny bokiem zamiast na wirnik.
tarq Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 turbina OK, nie ma szans zeby VTG stało, bo jak chodziło mi przedwczoraj wszystko to tak wygląda 011 TYLE ZE NA TYM LOGU JESZCZE TURBINA SIE NIECO OCIAGAŁA NA DOLE ALE OSTATNIMI CZASY JUZ WSTAWALA IDEALNIE BO WYMIENILEM JEDNO PODCISNIENIE KTORE PIEPRZYLO SPRAWE ALE TAK CHODZIŁO TURBO VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 21-07-2013 at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany 20-07-2013 at 11:01 ---------- no teraz ciekawostka auto po odpaleniu ma moc na 30 sekund po 30s nie ma mocy max doladuje 0.4 bar te 30 sekund jak dodaje gazu rusza sie sztanga gruchy pozniej ani drgnie ---------- Post dopisany 23-07-2013 at 00:02 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2013 at 21:36 ---------- ROZWIAZANE !!!!!!!!! AUTO JEDZIE JAK ZŁE !! WINNY byl ten krociec/zaworek w grodzi ten ktory wychodzi bezposrednio od serwa wkladany w sciane grodziowa !! byl zapchany !! a ja juz myslalem ze mi silnik padl dokladnie ten co na foto ! po udroznieniu auto nie do poznania, szybsze nic kiedykolwiek pozdr
wesz82 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Dobrze zę udało Ci sie rozwiązać problem. Powiedz mi proszę jak dotkniesz tego króćca to wylatule z niego powietrze??Bo u mnie tak jest,nie zawsze ale jest,hamulce są ok ale zastanawia mnie właśnie czy tak powinno być??? P.s a co masz zamontowanie na pompie-zaworek zwrotny????
tarq Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 zaworka juz nie mam to mega stare zdjecie a po co byl nie wiem jak kupilem to juz był byl zle ustawiony kat statyczny i dawka pewnie dlatego ktoś myslal ze to pomoze i ze opaliwo wracalo a wcale nie wracalo, po korektach i sofcie wywalilem zaworek i auto pali od strzala zawsze tak jak go poruszasz to ma syknac, mi tez syczał ale zapchany byl nieco glebiej i pomimo sykania i tak byl zapchany udroznienie pomoglo i teraz auto chodzi idealnie, nigdy nie mialem tak stabliznego doladowania
wesz82 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Powiedz proszę jak przeczyścić ten króciec:wink:
tarq Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 Moj byl zapchany nie drozny nie puszczal powietrza normlanie szpilka pozniej czyms grubszym az na koncu takim gwoździem wiekszym, pozniej powietrzem z kompresora i tyle filozofii moj byl zalepiony powiedzmy z 100% puszcal moze z 30%
wesz82 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Nie zaszkodzi go profilaktycznie przeczyścić,dzieki:hi:
tarq Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 w zyciu bym nie przypuszczal ze przez takie gowno moje auto total;nie zrobilo sie SDI zero mocy szukalem tyle godzin tyle sie nawymienialem napodmienialem a tu taka bzdura trzeba szukac takich bzdetow zawsze od poczatku podcisnienia wlasnie czyli od tego zaworka i isc dalej po kawalku gdzie jest podcisnienie a gdzie nie ma albo jest slabe
wesz82 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Ja miałem tak ze N75 ni z gruchy ni pietruchy zdechł,wcześniej dawał znaki ze raz działał raz nie,też zastanawiałem sie na ciśnieniem bo tak jak pisałem czasem ucieka mi powietrze przez ten zaworek ale tylko po dotknięciu go(ale to nie zawsze)Podczas poszukiwań doszłem że IC ma dziurę,zaworek zwrotny nie spełniał swojej funkcji a dziś okazało się że MAF oszukuje ale różnica po wymianie tych podzespołów jest tak jak pisałeś jakby nowe autko wpadło nam w rece takie wiecej konne:grin: Sprawdź jeszcze N18 czy nie przytkał się od tego syfu. Rurkę od IC masz na zamówienie czy gdzieś można ją dostać???
tarq Opublikowano 23 Lipca 2013 Autor Opublikowano 23 Lipca 2013 FMIC rzezbilem sam wiec pelen custom N18 tzn EGR mam wywalony calkowicie, zaslepilem go chwilowo bo moj bede czyscil i wsadze
wesz82 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 FMIC rzezbilem sam wiec pelen customN18 tzn EGR mam wywalony calkowicie, zaslepilem go chwilowo bo moj bede czyscil i wsadze Zastanów sie czy warto znów go zakładać???,Pewnie na zimę są korzyści ale skubaniec zawala kolektor jak cholera:facepalm: Ja go już raczej nie włożę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się