ganjaq Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Dzisiaj kupiłem przepływkę od kolegi z forum wisze mu za to piwko bo przepływka pokazuje 128 g a autko na benzynie wymiata aż miło, logi po zmianie przepływomierza: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 002 032 033 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 002 wieczorem, zimniejsze powietrze dobrze mu robi, dlatego kupiłem jeszcze oryginalną pokrywe filtra i wypier... stożek, mam tylko dalej małą uwagę bo dalej nic mi się nie wysterowało: i napięcie na cewkach jak leciałem kolejno bloki zwróciło moją uwagę: poprawne to?
Marc!n Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Po logach (skoro przepływka pokazuje dobrze, to w logach gr 20 nic się raczej nie powinno zmienić) nie widać stukowego więc nie ma się czym przejmować. Na drugim cyl pewnie akurat złapałeś moment jak miała mniej.. Readliness też można olać bo nikomu to do szczęścia nie jest potrzebne.. Jak koniecznie musisz mieć wszystko na zielono to porób testy sondy, sai i kata vagiem..
ganjaq Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Dzisiaj porobiłem troche przy filtrze, wlutowałem ori wtyczke do przepływomierza bo wcześniej miałem po huju fes zrobioną, myślałem że jak motor dostanie chłodniejszego powietrza to mu sie w głowie poprzewraca (puszka oryginalna filtra zamknięta, osłoniona od kolektorów i kata no i chwyt powietrza tak że samo dobro) a tu prosze co sie porobiło: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM w ogóle nie słysze DV chyba że wcześniej też nie słyszałem a stożek brzmiał jak DV, auto idzie jak złapie, może musze przepustnice jeszcze raz zaadaptować?
Łukasz13 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 No a jednak przepływka była padaka jak pisałem, na seryjnym filtrze nie bedzie za bardzo słychac dv, jest ok. ---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 19:44 ---------- na napiecia w gr 26 nie patrz bo one nic nie mówia, ważna jest gr.020 co do readiness to jak długo jeżdziłeś po kasowaniu błędów? pompa sai włancza się? druga sonda podłączona jest ?
ganjaq Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Druga sonda jest podłączona, co do sai to nie mam pojęcia, jak testuje zawory engine 01 to chyba na sai słychać takie tykanie gdzie znajduje się komputer
Łukasz13 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Sai powinieneś słyszeć po odpaleniu na zimnym silniku, buczy jak odkurzacz, w testach też powinieneś słyszec charakterystyczne buczenie jesli nie słychać to nie chodzi a po jakimś czasie wywali bład tak samo z resztą czyli z sondą i katem jesli nie przejdzie testów w readiness.
Marc!n Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 daj sobie spokój z tą sondą i sai.. jak ecu nie wyrzuca checka to nie ma to na nic wpływu (2 sonda ma znikomy wpływ na korekcje). Jak się okaże że obydwa niepotrzebne wynalazki padły to korzystniej będzie je usunąć programowo w ecu (u tunera, najkorzystniej przy virusowaniu).. kody readliness będą zawsze passed (te od 2 sondy, kata, sai) Jest taka opcja, że sai jest na tyle sprawne, że chodzi zayebiście cicho? Pytam bo nigdy sprawnego sai nie słyszałem I działaj coś z tym n75 bo sieczka..
ganjaq Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Marc!n co masz na myśli z tym n75? Musze wam podziękować za pomoc bo kawał dobrej roboty odwaliliście, autko jeszcze troch i będzie hulać a to jak daje się zauważyć Wasza zasługa. Jednak da się naprawić auto przez intrnet
ganjaq Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Szczerze to nie mam zielonego pojęcia czy się w ogóle wieszał, profilaktycznie założyłem inny, auto od dołu idzie kiedy chce ale od 3500 obrotów... Jak na 3 biegu dzisiaj bmw e36 touring w zakręcie brałem to sie koleś zdziwił, jak go dogoniłem to mu biegów do redukcji zabrakło jak mnie wyprzedzał to się nie spodziewał że za chwile będzie pozamiatane
Marc!n Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 po ostatnim logu widać, że coś się zaczyna dziać ok 3700 obr/min, poniżej turba nie ma Logi staraj się robic od 1500 - odcięcie, z butem w podłodze na 3 biegu, będą bardziej czytelne taki wycinek z jazdy gdzie ciśniesz od x obr bo wiesz, że niżej coś nie gra a później co chwilę odpuszczasz bo nie ma gdzie cisnąć.. Przykładowy czytelny moim zdaniem log VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
ganjaq Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Zrobie logi i porównamy, to jest praktyczni już finał tego wątku bo zrobiliśmy wszystko co było trzeba, teraz porównując do Twojej serii będziemy widzieć czy udało nam się uleczyć moje autko z bolączek. Tylko obawiam się że moja do 6500 obrotów nie dokręci "Tylko obawiam się że..." za wcześnie to powiedziałem, wykrakałem że go nie bujne do 6500 wbijam do auta, przekręcam kluczyk i d*pa, pompa paliwa nie odezwała się, dzisiaj rano musiałem mieć już mało benzyny (do końca nie wiem bo nie działa fis a po tym jak rozebrałem licznik wskazuje inaczej wszystkie płyny z paliwem włącznie) i pompka przy odpalaniu zabrzmiała jakby brała już reszte paliwa, poleciałem zatankować, od tego czasu odpaliłem trzy razy ale pompce dzwięk sie nie poprawił, teraz siedze w aucie i d*pa, pompka nie odzywa się w ogóle, vag na output test EVAP czyli ten pierwszy, słychać przez chwile przekaźnik 372 ale pompki nie, czy moge gdzieś po drodze poszukać czy coś nie wyjeb... czy od razu za pompke sie brać? A może być tak że mi się baterie w pilocie wyczerpały i dlatego immobiliser pompki paliwa nie puszcza? - nie nie może być tak, sam sobie odpowiem bo to nie imo a padnięta pompka, już ją zrobiłem o ile tak to można nazwać, wyciągnąłem ją i przetłumaczyłem siłą i puki co działa jak nowizna ale kolejny problem (tak jest ich troche ale ja lubie się z nią pieścić) nie działają mi: centralny zamek (z pilota i z kluczykiem w drzwiach), szyby (z pilota i z przełączników w drzwiach) nie chce sypać nowymi tematami na forum bez potrzeby, jak ktoś to przeczyta i będzie w stanie podpowiedzieć to z góry dzięki (bezpiecznik od tego mogli zrobić co nie) Centralka i szyby naprawione, wpierw grzebałem z modułem komfortu znajdującym się w bagażniku, zaczęły działać szyby, później odłączyłem jeszcze akumulator i powrócił centralny, nie wiem co właściwie było przyczyną ale reset prądu pomógł. Lepsza heca to ta że sarna mi wyskoczyła i tak zahamowałem ostro że mi turbo przeładowało (chwile prędzej zapier...) dopiero po usunięciu błędu auto odzyskało ducha, myśle coby nie założyć vaga pod pedał gazu, będzie mi kasował błędy kiedy będe ostro wpierdalał A i logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ten na lpg był bo zapomniałem przełączyć, wydaje mi się że lepiej poszedł na gazie jak później na Pb Tu na Pb VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Marc!n Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Zrobie logi i porównamy, to jest praktyczni już finał tego wątku bo zrobiliśmy wszystko co było trzeba, teraz porównując do Twojej serii będziemy widzieć czy udało nam się uleczyć moje autko z bolączek. Nie mam serii - mam DP :grin: Coś Ci turbo za dużo dmucha od samego początku. Szkoda, że nie zrobiłeś logu 118 i dobrze, że przed sarną wyhamowałeś
ganjaq Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Wieczorem zrobie jeszcze raz 002 115 118 - a już się cieszyłem że mi ładnie pompuje itd a Ty mówisz że to może być kolejny problem, do wieczora
Marc!n Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Sam w logach widzisz co żąda ecu a co dostaje, no i przeładowanie przy ostrym hamowaniu.. to nie jest normalne. Na przepływce wyszło by mniej ale turbo ciągnie jak głupie. Pewnie ecu ledwie wyrabia i cały czas jesteś na granicy notlaufu.
ganjaq Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Czyli co się tym razem może dziać, jak myślisz n75 mam chyba od b6
Marc!n Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Nie wiem, czy ten zawór to dobry wybór log 118 może coś rozjaśni.
ganjaq Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Znowu złapał notlaufa, lece ładować laptopa a z tym zaworem to nie do końca wiem jaki to ale dostałem go od kolesia z b6 Control Module Part Number: 4B0 906 018 K Component and/or Version: 1.8L R4 5VT 5 Faults Found: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-00 - - 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded P1555 - 35-00 - - Węże nie pospadały, dolot wygląda dobrze tylko jak ostatnio zmieniałem n75 nie dałem opaski na wężu który prowadzi do gruszki turbiny, jedynie tam może powstawać nieszczelność tyle że gdyby tu był problem to wąż pewnie by spadł od wysokiego ciśnienia Mam logi: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM później jak wracałem jeszcze troche mu wstawiłem i wyskoczyło: 4 Faults Found: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-00 - - 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded P1555 - 35-00 - -
gregor10 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 przeladowuje jak głupi zawór n75 do sprawdzenia i przewody do n75 , a takze ustawienie gruchy.
ganjaq Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 N75 jak sprawdzić? Przewody ogarnę ale jak ze samą sztangą jak sprawdzić, wyregulować ewentualnie? Zaczęła przeładowywać po ostrym hamowaniu na 4 biegu, nie działa abs i wcisnąłem do oporu hamulec co spowodowało natychmiastowy spadek obrotów z bardzo wysokich do 0, unikając sarniny nie wcisnąłem sprzęgła. Mam gdzieś jeszcze jeden zawór ale że to się stało tak nagle... ---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 18:32 ---------- Jeszcze jeden log po założeniu opasek na wszystkie węże: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zaraz go sprawdzę bo świeżo co wrzucam. No to poprawy brak ale tak się spodziewałem, jak wracałem po zrobieniu logu to ecu chwilami mieszał w mocy, redukował ją, gdyby tak auto chciało iść jak na moment przed przeładowaniem... Petarda, jutro dopiero będe grzebał z gratami choć nie wiem co znaczy to ostatnie: Check Hoses/Pipes to/between Components Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check / Clean / Replace Charge Pressure Control Check / Clean mechanism for variable nozzles
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się