gregor10 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 nie ma czego takiego jak soft do quattro , ale spoko ja mam turbo k03s i mam motor montowany poprzecznie, Turbina jest regenerowana u kolegi z forum german8q i wyważana na 180tys rpm czego efektem jest 1bar do odcinki 6800rpm i przeplyw 184g/s na seryjnym smic. no ale to jeszcze nie jest ostatnie słowo u mnie na k03s. będę dłubał dalej bo jest co.
ganjaq Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Dzisiaj wydostałem katalizator (którego już i tak nie było, puszka pusta w środku ) i jutro spawam sobie DP z nierdzewnej 3", ktoś mi gadał że w pustej puszce tworzą się zawirowania co sprzyja zbytniemu grzaniu się turbiny i kolektorów, miał rację czy nie idzie kwasówka Marc!n miałeś mi zobaczyć jak idą węże od turbiny, najważniejszy dla mnie jest ten cienki od DV, gdzie biegnie bo patrzyłem ostatnio chyba na AEB (wiem że inny motor) tam wąż od DV był wpięty w kolektor ssący a u mnie jest połączony chyba do SAI przez któryś z zaworów N (oba są ze sobą połączone tak że przez oba) ale tam mi ecu co jakiś czas wykrywa nieszczelność więc skoro nadmiar ciśnienia z DV ucieka mi do atmosfery może to mieć jakiś tam wpływ na prace auta biorąc pod uwagę fakt że Wasz nadmiar powietrza trafia z powrotem do obiegu
hiszpan123 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Wezek od Dv musisz podpiac pod n249, to ten 2 zaworek pod kolektorem pierwszy jak bedziesz stal przed autem tam powinien byc tylko jeden kruciec wolny ---------- Post dopisany at 14:24 ---------- Poprzedni post napisany at 14:22 ---------- Odnosnie tych zawirowan tez to slyszalem a brak kata umozliwia szybsze wytracenie temperatury turbiny
ganjaq Opublikowano 1 Września 2013 Autor Opublikowano 1 Września 2013 18014 - powoduje spadek mocy mojego samochodu i mam to na logach, błąd wpada kiedy używam panelu klimatyzacji (nawiew, ciepłe powietrze, cokolwiek) a ostatnio jak ostro wstawiam i później nie wiem czy hamuje (bo jak wpierdalam to i hamuje ale to moja hipoteza bo w błędzie widnieje coś tam abs) pierwszy link na błędzie, drugi z usuniętym: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 z logów widac ze auto nie przechodzi w tryb awaryjny .
ganjaq Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 Niech będzie że wszystko jest ok na logach, w takim razie dlaczego wywala mi błąd kiedy jeżdżę na klimie? Auto po 80 km jazdy z włączoną nie tyle klimą co w ogóle nawiewem albo czymkolwiek z panelu zaczyna buczeć i nie chce jechać tzn. jedzie tak jakbym ciągnął za sobą "przyczepę" ? Wówczas za każdym razem pojawia mi się błąd "Nieprawidłowy przepływ informacji i wymagany moment obrotowy silnika" Tak bym w koło tego nie biegał gdyby nie to że to tak do siebie pasuje, auto nie jedzie a tu błąd który nazywa się "Nieprawidłowy... moment obrotowy silnika". Pytanie: czy niesprawna pompa klimy (zatarte łożysko które stawia opór podczas jazdy powodując tym samym opór dla samego silnika, w końcu wszystko działa na jednym pasku) może powodować pojawianie się błędu "Nieprawidłowy... moment obrotowy silnika" ? A zapomniałem napisać że nie kręci mi się wiatrak od chłodnicy klimy i zapomniałem zapytać jak można sprawdzić stopień zużycia samej pompy
Łukasz13 Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Jak dla mnie w logach widać różnice z błędem mniejsze jest zadane ciśnienie i tym samym engine load jest mniejsze, co do samego błedu to nie mam pojęcia czytałeś to: błąd 18014 Co do wiatraka to powinien działać od razu po właczeniu klimy, sprawdz w testach na vagu w grupie od klimy jest test wiatraka jesli nie działa to bezpiecznik a jesli dobry to może być sam wiatrak często nie chodzi przez zużyte szczotki w silniczku.
ganjaq Opublikowano 9 Września 2013 Autor Opublikowano 9 Września 2013 Wiatrak powinien chodzić tylko przy włączonej klimie tak? Pytanie raczej głupie, jak się włącza klime, byle czym czy przyciskiem AUTO bo ktoś mi wkręcał że byle czym i klima chodzi, nie chodzi jedynie gdy włączone mam ECON. Po przeprowadzeniu testu VAG nie wykrył żadnego błędu, nie pamiętam co po kolei testował na Output Test ale na pierwszej pozycji wywalił error function not available, chyba było A/C coś tam ale tak szybko znikło że nie zdążyłem przeczytać. A tu nowe logi z trasy VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 9 Września 2013 Opublikowano 9 Września 2013 Wiatrak ma chodzić zawsze jesli tylko econ się nie świeci, czyli klima działa, jak wciskasz econ klima sie wyłancza i wiatrak też nie chodzi. Gdy robisz test wiatrak powinien sie właczyc na chwile, najlepiej to poszukaj w okolicach zbiorniczka płynu do wspomagania tam jest złącze wiatraka spróbuj rozpiąc tą wtyczke i podpiac wiatrak bezpośrednio do akumulatora będziesz wiedział czy działa.
ganjaq Opublikowano 17 Września 2013 Autor Opublikowano 17 Września 2013 Spróbuje, gdyby tylko ktoś podpowiedział mi który (bo są tam cztery wtyki) odpowiedzialny jest za wiatrak od klimy. Czy to możliwe że po założeniu DP nie słysze pracy turbiny, wcześniej na pustej puszce od kata było ładnie słychać jak się rozkręca, teraz nic nie słychać ---------- Post dopisany 17-09-2013 at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2013 at 20:55 ---------- Wiatrak od klimy padł, podłączałem go na krótko i dźwięk z niego taki jakby się o coś ocierał, niestety o nic się nie ociera i coś w środku się musiało posypać, mniejsza o to. Powoli pora zamykać temat bo jakby nie było to auto jeździ, mam jeszcze parę pytań więc może ktoś na zakończenie mi na nie odpowie: 1. Ile Wasze auta w serii w silniku 1.8t ciągną na 3 biegu bo moje tylko 120km/h przy 6000 obrotów 2. Gdzie w WLKP robią chipa bo mnie to wkur... że idzie tak a nie inaczej (patrzyłem na temat o chipie ale już przestarzały a chce być na bieżąco) 3. Pękła mi sprężyna przy gwincie z tyłu, nie ma pewnie mowy o wymianie samych sprężyn, pozostaje mi wymian gwintu?
gregor10 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Spróbuje, gdyby tylko ktoś podpowiedział mi który (bo są tam cztery wtyki) odpowiedzialny jest za wiatrak od klimy. Czy to możliwe że po założeniu DP nie słysze pracy turbiny, wcześniej na pustej puszce od kata było ładnie słychać jak się rozkręca, teraz nic nie słychać---------- Post dopisany 17-09-2013 at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany 09-09-2013 at 20:55 ---------- Wiatrak od klimy padł, podłączałem go na krótko i dźwięk z niego taki jakby się o coś ocierał, niestety o nic się nie ociera i coś w środku się musiało posypać, mniejsza o to. Powoli pora zamykać temat bo jakby nie było to auto jeździ, mam jeszcze parę pytań więc może ktoś na zakończenie mi na nie odpowie: 1. Ile Wasze auta w serii w silniku 1.8t ciągną na 3 biegu bo moje tylko 120km/h przy 6000 obrotów 2. Gdzie w WLKP robią chipa bo mnie to wkur... że idzie tak a nie inaczej (patrzyłem na temat o chipie ale już przestarzały a chce być na bieżąco) 3. Pękła mi sprężyna przy gwincie z tyłu, nie ma pewnie mowy o wymianie samych sprężyn, pozostaje mi wymian gwintu? 1.to zależy od przelozenia skrzyni biegów, jedne robią 130kmh na 3 biegu , inne nawet 175kmh 2.co do chipa polecam kolege z wrocławia roman_tyk mistrz od 1.8t
ganjaq Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 Panowie ostatnie pytania w tym wątku, tym bardziej że to dział VAG a ja cisne tu o wszystkim, zauważyłem ostatnio że mój mechanik składając motor nie wsadził uszczelki pomiędzy kolektor wydechowy a turbo przez co znaczna część spalin ucieka bokiem. Czy brak uszczelki i owa nieszczelność może mieć wpływ na pracę turbiny? Drugie pytanie dotyczy wisko, czy to normalne że obroty wisko są takie same jak silnika? To znaczy jak przegazuje na jałowym to wisko rozkręca się razem z silnikiem i trudno ogólnie je ręką zatrzymać, na liczniku temperatura stoi w miejscu przed 60 stopni, nie wiem czy to wina licznika który tylko rozebrałem czy czujnika ---------- Post dopisany 23-09-2013 at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2013 at 12:07 ---------- ostatnie logi VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Temperature sprawdz na vagu w bloku 001 jesli jest ok to znaczy że licznik zepsuty, co do wisko to nie powinno sie kręcic cały czas z obrotami niezależnie od temp. silnika to znaczy że jest zablokowane na stałe, na jałowych obrotach powinno dac się je zatrzymać ręką w rękawiczce. Co do uszczelki to spaliny nie powinny uciekać przed turbiną bo jak wiadomo to one napędzaja wirnik, ale patrząc po logach to turbina szybko wstaje więc ta nieszczelnośc nie ma za dużego wpływu na jej prace.
ganjaq Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Temperatura na Vagu prawidłowa, test licznika Vagiem = wskazówka porusza się ale temperatury nie pokazuje, wisko na początku jestem w stanie zatrzymać ale jak się motor rozgrzeje troche to już nie, przyspiesza wraz z obrotami silnika, ostatni log zrobiłem po uszczelnieniu kolektor wydechowy - turbina ---------- Post dopisany 28-09-2013 at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 20:48 ---------- Troche mnie irytowało to że spostrzegłem iż mam całkiem inne turbo jak to stare, inna wersja k03 z gruszką na dwa krućce była a skoro mam teraz turbo z gruszką na jeden kruciec to gdzieś jeden wąż jest niepodpięty albo źle podpięty. Dlatego dałem wężyk od dv od razu do kolektora ssącego z pominięciem n249 i całego tego cyrku. Uwierzycie że auto zbiera się lepiej?
krzysiekml Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 z ominiętym n249 to od roku śmigam i jest git
ganjaq Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 A zapętlałeś coś czy po prostu odpiąłeś od n249 i podłączyłeś do kolektora
krzysiekml Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 A zapętlałeś coś czy po prostu odpiąłeś od n249 i podłączyłeś do kolektora n 249 zapętlony a dv podpięty prosto pod kolektor ssący
ganjaq Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Założyłem na chwile mój stary stożek ale efekt był odwrotny od zamierzonego, auto lepiej zbiera sie na serii puszce ---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:58 ---------- wrócił seryjny filtr, zapętliłem n249 i jest git
szczur_84 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 a jak dokładnie zapętlić go może jakiś szczegółowy opis z góry dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się