cabanmat Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Witam Od jakiegoś czasu mam dziwne wrażenie że przy wolnej jeździe np. dojeżdżam do skrzyżowania i zaczynam hamować wyczówam dziwne bicie. Hamulce przód : Hamulce tył : Na tyle wymieniałem klocuszki w lutym na TRW GDB 1330, na przód w czerwcu zapodałem klocki Ferodo FDB1398 Tak na moje oko to przód jeszcze wygląda w miarę... ale ten tył to agonia... Jest to wina zacisków czy po protu trzeba było wymienić klocki razem z tarczami ?
zbyszek7791 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 tarcze tył do wymiany pewnie od środka wyglądają jeszcze gorzej, klocki dotrzyj papierem ściernym na równej powierzchni do równej płaszczyzny przy wymianie tarcz i będzie ok.
cabanmat Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 Przód okej ? To pewnie trzeba zakupić tarcze Zimmermana na tył
bialy986 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 tarcze tył do wymiany pewnie od środka wyglądają jeszcze gorzej, klocki dotrzyj papierem ściernym na równej powierzchni do równej płaszczyzny przy wymianie tarcz i będzie ok. Chyba nie chcesz powiedzieć żeby kolega założył stare klocki do nowych tarcz? Przecież jak nowe tarcze to i klocki,bo inaczej ściacha tarcze i to szybko...
cabanmat Opublikowano 21 Lipca 2013 Autor Opublikowano 21 Lipca 2013 Czyli rozumiem że jeździć aż tylne klocki powiedzą papa (wypałują się) i na tył założyć nowe klocki i tarcze ?
bialy986 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Tylne w porównaniu masz w opłakanym stanie,wyglądają jak moje przednie Tarcze może da się jeszcze przetoczyć i oczyścić z tej rdzy,chyba że masz kasę to kupuj od razu wszystko nowe i po problemie na kolejne 30-40 tyś.km:wink:
cabanmat Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 Ale mówisz o zacisku, tarczy i klockach czy o samej tarczy i klockach ? Myślałem że to zaciski nie domagają bo dobrze nie dociskają... Przód może służyć ? ---------- Post dopisany 22-07-2013 at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2013 at 22:45 ----------
Góral65 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 hamulce to podstawa bezpieczeństwa twojego i twoich bliskich i w tym miejscu ja bym nie oszczędzał takie jest moje zdanie, tarcze z tyłu do wymiany , a z przodu ze zdjęć widać że był duży rant poszedłeś po najmniejszej linii oporu i zjechałeś go szlifierką możliwe że jest już cienka poniżej minimalnej grubości (trzeba sprawdzić i zmierzyć) możliwe że jest lekko zwichrowana dlatego bije:hi:
cabanmat Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 Hmm to widzę że przy następnej wymianie muszą iść tarcze z klockami na przód i tył... Tylko wiecie... nie chciałbym sytuacji że powymieniam klocki z tarczami a wyjdzie że niedomagały zaciski itp...
bialy986 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Moim zdaniem nawet jak by się okazało że to faktycznie zacisk,to w tej sytuacji nawet jego poprawa nic nie zmieni,a przy montażu nowych tarcz i klocków sprawdz zaciski czy prawidłowo pracują i powinno być ok.
Góral65 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 co widzę ze zdjęć to napisałem nikt tu na forum nie jest jasnowidzem i na 100% nie udzieli odpowiedzi możesz podjechać do jakiegoś warsztatu niech Ci zmierzą czy nie ma bić na którejś tarczy ze zdjęć wynika że masz zwykłe tarcze one szybko się nagrzewają i po wjechaniu w kałużę lubią się zwichrować moim zdaniem tu jest problem bicia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się