zychu1992 Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 Witajcie mam kilka pytań Dziś bawiłem sie i odkręcałem turbo:kox: prawdopodobnie do regeneracji lecz musiałem odkręcić wraz z kolektorem a co za tym idzie musiałem tak jakby 2 kolektor :facepalm:co się łączy z intercoolerem . I wszystkie kanaly są grzecznie mówiąc zaj...ban..e:naughty: olejem. Czym to wyczyścić. Jakiś sposób ???? i czy sprawia to że auto jest słabsze ??? Prosze o odpowiedz
emilos8911 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 zalej kolektor benzyna ekstrakcyjna i niech sie tak moczy 4 godzinki nagar powinien puscic jesli nie to szczoteczka i jazda. Nagar w kolektorze nigdy nie jest wskazany
wesz82 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Może sprawić ze jest słabsze ale po czyszczeniu nie oczekuj rakiety:wink: Nafta do środka i podpalasz inaczej zajeździsz się z tym nagarem.Potem szmatka i jazda. Zastanów się nad sprawdzeniem EGR-u ewentualnie podziękowania mu inaczej Twoja robota pójdzie na marne. Kolektory te nazywają się ssący(ten właśnie od IC)i wydechowy ten co jest do turbo przykręcony:wink: Jak oddajesz turbo na regenerację zostaw sobie górne zamocowanie przewodu olejowego tak na wszelki wypadek,obowiązkowo nowe uszczelki turbo i kolektorów i zapoznaj się z tym jak podłączysz turbo jaknależy odpalić auto,gostek od regeneracji pewnie wie o czym mowie:decayed:
zychu1992 Opublikowano 24 Lipca 2013 Autor Opublikowano 24 Lipca 2013 A sprawdzę EGR-a. Jak coś znajdę na forum jak odpalać ????? Wole ludzią na słowo nie ufać a tak to sobie postudiuje lektorkę. Jak by się dało link. Ja śmigam dalej psuć . a i myślę wężyki pozmieniać tylko takie pytanko dawać takie jak tam były plastikowe czy coś takiego, czy gumowe ???? I jaki rozmiar ??? bo ja mam sztukowane niektóre
wesz82 Opublikowano 24 Lipca 2013 Opublikowano 24 Lipca 2013 Widzę hardkor jesteś Silikony wal,kup po metrze 3 i 4 mm.Ja brałem od FMIC i polecam. Odpalasz w ten sposób żeby nie zapalić:grin:Po prostu odłącz bezp od pompy albo coś innego(ja mam odcięcie zapłonu to miałem inaczej)i krecisz go na rozruszniku z 5-6 razy po 3 sek,tak żeby turbo dostało olej następnie odpalasz normalnie cała mecyja. Dużo ludzi tak nie robi a skutki są duuuuuuuuże:wink:
Biszczan Opublikowano 25 Lipca 2013 Opublikowano 25 Lipca 2013 http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b5-afn-czyszczenie-wymiana-kolektora-ssacego-82934/ Zalewasz turbo olejem żeby uniknąć "suchego startu" kręcąc jednocześnie wirnikiem . Po odcięciu zasilania/zapłonu zakręć rozrusznikiem aby wytworzyć ciśnienie w układzie smarowania. Po uruchomieniu silnika pozostaw go na biegu jałowym dopóki świeci się lampka ciśnienia oleju na tablicy wskaźników; gdy zgaśnie lampka kontrolna osiągnięte zostanie pełne ciśnienie oleju, a wtedy możesz jechać.
zychu1992 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Wtam właśnie skończyłem naprawę Turbo założyłem nowe podciśnienia itp. I pojechałem zrobić logi. I jak dochodziło do 100km/h miałem delikatne dławienie i potem przy 120. Jakieś pomysły ???? Moge wkleić logi tylko potrzebuje generator
?ukaj Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Ależ proszę Cię bardzo http:///vaglog.rtnet.pl/ ---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- A tak swoja drogą , porozkminiałem to może przez paliwo sami wiemy jak to jest Więc jakieś brudy może są w baku albo sitko w pompie się przytkało .
zychu1992 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Czy ja wiem;/ Kurde trzeba jeszcze raz logi zrobic xD
?ukaj Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 na GG Cie nie ma więc tu spytam . Kiedy chcesz? , można jutro bo będzie okazja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się