Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE S3] Catalyst system bank 1


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Błąd sterownika jak w temacie ; Kat wycięty, sondy ( dwie wymienione ) przedłużka 2giej sondy jest . Z katem było dokładnie to samo. Naturalnie wpada w awaryjny + check .

Gdzie szukac powodu w/w błędu ? Nadal za blisko sonda nr 2 ? Nieszczelność w wydechu ?

Bedę dzwięczny za wszelkie sugestie

Pozdrawiam

Luckystrike

Opublikowano

Musisz wspawać nowy katalizator, uniwersalne nie są takie drogie. Tylko zwróć uwagę żeby miał odpowiednią przepustowość. Druga sonda widzi niesprawność katalizatora i po jeździe.

Opublikowano

Dlatego też sonda jest umieszczona w tulei ...

Kat, który był nie wskazywał "zużycia" ....

[br]Dopisany: 28 Lipiec 2008, 10:05 _________________________________________________Pełna nazwa błędu to :

16804 P0420 Catalyst System,Bank1 Efficiency Below Threshold

Opublikowano

Dlatego też sonda jest umieszczona w tulei ...

Kat, który był nie wskazywał "zużycia" ....

A co to za magiczne sposoby oszukania systemu.

:decayed:

Nie tędy droga.

Albo załóż nowy katalizator, albo przyzwyczaj się do tej kontrolki. :polew:

Niby co miała ci dać jakaś tam tuleja?

Opublikowano
albo przyzwyczaj się do tej kontrolki

Ale koloega pisał, że wpada mu tryb awaryjny ,

Opublikowano

albo przyzwyczaj się do tej kontrolki

Ale koloega pisał, że wpada mu tryb awaryjny ,

nie prawda, od 2 sondy pokazuje się check i tylko check...żaden tryb awaryjny...

spróbój całkowicie wykręcic sondę, w jej miejsce wkręc jakaś śrubę i zobcz jak vag zareaguje :wink4:

Opublikowano

Tego nie próbowałem, dzis sprawdzę, thx .

[br]Dopisany: 28 Lipiec 2008, 14:34 _________________________________________________Na razie odepnę wtyczkę poprostu...

Pewnie wyskoczy sam błąd sondy , wiec check znów wyskoczy...

Opublikowano

To, ze nie wyskakuje check , nie wpada w awaryjny jesli jest odpowiednio daleko od strumienia gazów wylotowych.

Pytanie co wtedy, jesli to nie "to" ...

Dalej mnie to intryguje.

Tak samo jak magnetyzery. :kox:

Opublikowano

Na razie odepnę wtyczkę poprostu...

bez sensu...check wyskoczy przecież

wtyczka musi być wpięta ale sonda wykręcona...były auto które nie wywalały błędów w ten sposób

Opublikowano

Bedziesz mial efekt jak tuner wylaczy Ci druga sonde,takie kombinacje jak Ty tu uskuteczniasz to zwyczajne druciarstwo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...