luckystrike1979 Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam wszystkich Błąd sterownika jak w temacie ; Kat wycięty, sondy ( dwie wymienione ) przedłużka 2giej sondy jest . Z katem było dokładnie to samo. Naturalnie wpada w awaryjny + check . Gdzie szukac powodu w/w błędu ? Nadal za blisko sonda nr 2 ? Nieszczelność w wydechu ? Bedę dzwięczny za wszelkie sugestie Pozdrawiam Luckystrike
maciejek Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Musisz wspawać nowy katalizator, uniwersalne nie są takie drogie. Tylko zwróć uwagę żeby miał odpowiednią przepustowość. Druga sonda widzi niesprawność katalizatora i po jeździe.
luckystrike1979 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Opublikowano 28 Lipca 2008 Dlatego też sonda jest umieszczona w tulei ... Kat, który był nie wskazywał "zużycia" .... [br]Dopisany: 28 Lipiec 2008, 10:05 _________________________________________________Pełna nazwa błędu to : 16804 P0420 Catalyst System,Bank1 Efficiency Below Threshold
szogun0 Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Dlatego też sonda jest umieszczona w tulei ... Kat, który był nie wskazywał "zużycia" .... A co to za magiczne sposoby oszukania systemu. Nie tędy droga. Albo załóż nowy katalizator, albo przyzwyczaj się do tej kontrolki. Niby co miała ci dać jakaś tam tuleja?
luckystrike1979 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Opublikowano 28 Lipca 2008 To, ze nie wyskakuje check , nie wpada w awaryjny jesli jest odpowiednio daleko od strumienia gazów wylotowych. Pytanie co wtedy, jesli to nie "to" ...
marcin j Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 albo przyzwyczaj się do tej kontrolki Ale koloega pisał, że wpada mu tryb awaryjny ,
poziek Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 albo przyzwyczaj się do tej kontrolki Ale koloega pisał, że wpada mu tryb awaryjny , nie prawda, od 2 sondy pokazuje się check i tylko check...żaden tryb awaryjny... spróbój całkowicie wykręcic sondę, w jej miejsce wkręc jakaś śrubę i zobcz jak vag zareaguje
luckystrike1979 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Opublikowano 28 Lipca 2008 Tego nie próbowałem, dzis sprawdzę, thx . [br]Dopisany: 28 Lipiec 2008, 14:34 _________________________________________________Na razie odepnę wtyczkę poprostu... Pewnie wyskoczy sam błąd sondy , wiec check znów wyskoczy...
szogun0 Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 To, ze nie wyskakuje check , nie wpada w awaryjny jesli jest odpowiednio daleko od strumienia gazów wylotowych. Pytanie co wtedy, jesli to nie "to" ... Dalej mnie to intryguje. Tak samo jak magnetyzery.
poziek Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Na razie odepnę wtyczkę poprostu... bez sensu...check wyskoczy przecież wtyczka musi być wpięta ale sonda wykręcona...były auto które nie wywalały błędów w ten sposób
luckystrike1979 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Opublikowano 29 Lipca 2008 oddaliłem na tulei zdziebko dalej, pojezdzę i zobaczymy.. Napiszę jaki będzie efekt. Pozdrawiaqm
marewel Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Bedziesz mial efekt jak tuner wylaczy Ci druga sonde,takie kombinacje jak Ty tu uskuteczniasz to zwyczajne druciarstwo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się