Bartollo Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Witam wszystkich. Mam problem z wyciekiem z odmy. Nasiliło się to po czyszczeniu turbo zaślepieniu EGR i wywaleniu kata. Sączy się olej z rury która idzie od separatora do węza którym turbo zasysa powietrze z filtra. I ten wyciek jest własnie przy samym turbo. Nie wiem czy wymieniać separator czy moze silnik ma już takie przedmuchy( ~290tys km, kompresja na zimnym 29Bar,pali na dotyk,but jest,nie kopci) a moze pomysleć nad OCT?? Jakieś sugestie??
grabson765 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 zrób zdjęcie tego wycieku ps. słownik tez można poczytać czasami......
Bartollo Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jutro będą fotki. Sorry za tak rażący błąd, ale człowiek w pośpiechu i po %% czasem dziwne rzeczy pisze PS Błąd poprawiony
grabson765 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Jutro będą fotki. PS Błąd poprawiony czekamy na foty
Worms Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Miałem podobny problem i chodziło o to że wężyk był pęknięty i sączył się olej Ale mam za to inny problem mam pęknięty również wężyk od filtra powietrza do turbiny ma ktoś może dostęp do takich części?
Bartollo Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Sorry za opóźnienie z foto ale brak czasu robi swoje Jutro będą na 100% ---------- Post dopisany 06-08-2013 at 14:45 ---------- Poprzedni post napisany 04-08-2013 at 22:18 ---------- Oto foto:
bj330 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 mam podobny problem z tym wezem od odmy zregenerowałem turbo bo uszczelnienie puscilo a teraz taki objaw ae przy zapalonym silniku jak uchylisz korek od oleju to sadzi para mechanik stwierdził ze jest przedmuch na silniku i wypioł weza wpusciłem go luzem przedłiuzajac go pod auto a przy turbo zaslepiłem zeby turbo nie zasysało tego badziewia i nie stawało od nagaru.nie wiem ile w tym prawdy przejechane zekomo 250tys a czy jest wiecej nie wiem.Doradcie prosze co z tym robic.Mowiono mi ze zrobienie tego mija sie z celem drogi koszt nieopłacalny.To nie wiem czy do zyda czy inny motor.Sam nie wiem co robic.
Bartollo Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Kolego zrób to co ja,zainstalowałem OCT(zrobiłem z separatora z żuka) i jest sucho Nie wiem z czego to się wzięło ale silnik dobrze chodzi 4 osoby + bagaż na autobahn 210km/h pokazało but jest także ja rozwiązałem to w ten sposób,mi się wydaje ze winnym jest separator odmy przy pokrywie zaworów.
bj330 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 czytalem sporo na ten temat i podobno w tych silnikach tak ma byc moze,ale nie wiem czy dobrze zrobiłem mechanik mi powiedział ze sa przedmuchy i tak zrobił jak mowisz ale zmieniłem olej na 10w 40 mobil super 2000 i zrobiłem ok 3 tysiecy i nie wiem czy zostac na tym oleju czy zmienic na ten co mialem 5 w 40 ale nie mam pojecia czy mozna tak zekomo nie. ---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- nie miałem odstojnika i przedłuzyłem rurke i pusciłem pod obudowe a wlot do turbo zaslepiłem narazie spoko ale jek ja zbutuje to troszke dymku poleci koło koła,nie wiem czy nie wpiac tego weza z powrotem ale zeby turbo nie cierpiało bo po regeneracji,ale martwi mnie ten olej.
wesz82 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Ja bym zaczął od wymiany zaworu odmy na pokrywie zaworów jak to nic nie da to wtedy można bawić się w OCT ale tylko z czyszczeniem całego układu:wink: Bez kitu ale czemu nie wpuścisz sobie tego wężyka do kabiny:facepalm: Jak już robisz takie coś to rób to w układzie zamkniętym.....
bj330 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 ale wypowiedział bys sie konkretnie czytałes dokładnie to co napisałem bo chyba nie układ cały jest po czyszczeniu jestem po wymianie turbo i dziwne zebym układu nie wyczyscił lacznie z zerwaniem misy olejowej.z odma sprobuje wymienic i to jest z tym wezykiem chwilowe bo musialem wyjechac na urlop.ale najwazniejsze jest to ze napisz co sadzisz o tym oleju czy zostac na 10w40 czy wrucic z powrotem na 5 w40,wiem ze sie nie [powinno ale moze nie jest moze za pozno bo przejade na nim 3 tysiaczki jak wroce z urlopu.
wesz82 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Zrób te 3 tysie na tym oleju wal płukankę i wlewaj 5w tylko dobrą oliwe. Każdy mówi gęściejszy olej mniej poleci a to mydlenie oczu jest. Co by nie było na liczniku i tak nie przejdę na gęściejszy:decayed: Mówiąc czyścic układ miałem na myśli czyszczenie układu ale przed montażem OCT.
bj330 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 i mowisz ze mozna tak zmienic olej a co masz na mysli płukanke?przed tym 10w40 miałem zalanego castrola edge mysle ze dobra oliwa.a ten zawor odmy nowy czy mozna uzywke z alegro co o tym sadzisz.
wesz82 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Ja ma używkę i jest ok. Olej to Motul albo coś lepszego. Płukanka silnika przed zmianą oleju np tym LIQUI MOLY ENGINE FLUSH PŁUKANIE SILNIKA DIESEL (3393207939) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
bj330 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 i tam na tym preparacie jest instrukcja jak to sie płuka bo widze ze to preparat na kilka razy.:thumbup1:
wesz82 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Kutwa ja podałem Ci do czyszczenia wtrysków a ma być taki sorki:facepalm: MOTUL ENGINE CLEAN PŁUKANIE SILNIKA 300ml (3444549915) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
bj330 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 oki dzieki za info jeszcze tydzien urlopu i dopiero wymiana. ---------- Post dopisany 13-08-2013 at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2013 at 12:54 ---------- a jaki konkretnie olej motula zalac do pompowtryskow 2000 rok fl 116 kucy.
andrzej22 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Poczytaj temat JAKI OLEJ DO TDi na ostatnich stronach masz link do testu olejów na rosyjskiej stronie BMW i oceń sam jaki olej wybierzesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się