Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów


kiko79

Rekomendowane odpowiedzi

Ale mi też obroty faluja na ciepłym nie jest to w równych odstępach różnie a na gazie nawet jest to mniej odczuwalne niż na benzynę przynajmniej mi sie tak wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ma ktoś może możliwość sprawdzenia numeru części chodzi mi o ten trójnik króry idzie od eżektora w prawo tuż pod zbiornik wyrównawczy, widzę że pękł i niestety oprócz falowania i słabych hampli świszcze jak stary czajnik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie pytanie mam. W moim altku na postoju na rozgrzanym silniku spadaja obroty i slychac w tym momencie sykniecie z przepustnicy zaznacze ze na benzynoe czesciej co jakies 3 s spadek sykniecie i co dziwne jak docisne sprzeglo to juz nie tak czesto i nie z taka silą.Zaznaczam ze auto bylo pod kompa podlaczone i niby wszystko gra adaptacja przepustnicy zrobiona czy jak to tam sie nazywa.I jeszcze jedno ostatnia plastikowa rura ktora idzie do przepustnicy w miejscu opaski zaciskowej z tylu caly czas swiezy olej sie pojawia na niej czy to moze byc nieszczelnosc jakas i przez to spadanie tych obrotow pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś wie gdzie w A4 B6 znajduje się wąż podłączony do wspomagania serwa?

Chce sprawdzić szczelność dolotu metodą zaproponowaną w tym programie: http://player.pl/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-3,S03E03,65473.html

Z góry dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc. Zjawisko wystepuje zaraz po odpaleniu, przez kilkanaście sek., na zimnym silniku, narasta wraz z obniżeniem temperatury otoczenia:

Ostatnio przy ok. 0°C praca silnika/falowanie byla wyjatkowo nierowna polaczona ze stukami z silnika, trzęsieniem i jego zgasnieciem. Czy wina może leżeć po stronie sondy lambda (oryginal, nie wymieniana) lub cewek (dwie jeszcze oryginalne, dwie Beru)? - przebieg 280 tyś. Sporadycznie na ciepłym silniku i na LPG na biegu jałowym wyczuwalna delikatnie nierowna praca silnika. Jeśli ktoś spotkał się z takim zachowaniem proszę o radę, wskazówki. Z GÓRY WSZYSTKIM DZIEKUJE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przedewszystkim filtr powietrza czy nie zabity potem sprawdź czy nie ma lewego powietrza

A i jeszcze szczelność układu chłodniczego, ja tak miałem jak był walniety trójnik za silnikiem gdzie mocujący czujnik temperatury, po wymianie zapomniałem o falowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przedewszystkim filtr powietrza czy nie zabity potem sprawdź czy nie ma lewego powietrza

A i jeszcze szczelność układu chłodniczego, ja tak miałem jak był walniety trójnik za silnikiem gdzie mocujący czujnik temperatury, po wymianie zapomniałem o falowaniu

Dzieki KOZACZ za zainteresowanie i chec pomocy! Filtra powietrza nie sprawdzalem był czyszczony i oliwiony (K&N) kolo maja wiec chyba ok, lewego powietrza tez nie sprawdzalem, ale powiem Ci, że

objawy ustały. Mechanik polecił mi, zanim sie umowie do serwisu sprobowac wylaczyc LPG 2-3 minuty przed koncem jazdy, posluchalem go i po prostu zrobilem kilkanascie km na samej benzynie. Na drugi dzien rano minusowa temperatura, odpalam z obawą czy znowu nie zacznie trzepac calą budą (objawy zaprezentowane na filmiku mialy tez bardziej wyrazny charakter - wieksze wahania obrotów, trzaski z silnika i w koncu zgasniecie jakby z braku paliwa) i o dziwo spokoj, objawy ustaly, silnik trzyma 1200obr a po zagrzaniu spadaja na 800/900 i grzecznie stoją na ustalonym poziomie. Pare razy po dluzszych trasach na gazie, 2-3 min przed koncem jazdy przelaczalem na benzyne i tak gasilem silnik, dalej spokoj. Ostatnio znowu nie ingeruje w LPG i gasze auto na gazie - silnik odpala bez problemu i bez tego falowania - jestem troche w szoku, ale pozytywnym. Drugi mechanik stwierdzil ze falowanie nie moglo byc od gazu bo w ogole by nie odpalał, gdyby instalacja przepuszczała gaz. Sam nie wiem co o tym sadzic i co bylo nie halo. Jesli objawy wroca dam znac. P.S. Czy jesli chodzi o wycieki plynu chlodniczego, to niezly zbieg okolicznosci, ze o tym wspominasz po od paru dni powolutku ubywa plynu chlodniczego, widac ze zbiera sie on od dolu na lewym(od kierowcy) wahaczu. Czy masz na mysli trojnik: https://get.google.com/albumarchive/116625461099593395068/album/AF1QipNgMehhJuyCh2FjavACdWDnNAo5IRujj8ROnpP6/AF1QipPmwxyj4OLfTEROTX3AgAtCjWvxl1QNuf_oRpAH ? - oring uszczelniajacy mocowanie do bloku byl jakis czas temu wymieniany, ale moze znowu puscil... chyba, ze wyciek jest z innego miejsca, tak czy tak,. to trzeba bedzie usunać. W moim przypadku ta nieszczelnosc chyba nie ma żadnego zwiazku. Jestem bardzo ciekawy co sie zmienilo, ze opisywane wczesniej objawy ustaly.

84 1140 2004 0000 3402 7656 7577

Edytowane przez damiank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć wszystkim chce was prosić o pomoc posiadam audi a4 b6 w kombi 2.0 benzyna 2004 r

od jakiegoś czasu mam problem z falujacymi obr. na biegu jałowym obroty bujają sie od 900 obr plus minus 100 br

tzn od 900 do 800 i trzęsie autem tak jakby wypadał zapłon. po sprawdzeniu błędów Vagiem jedyny bład to " ustawienie wałka rozrządu"

dodam ze im cieplejszy silnik falowanie objawy zadziej wystepuja.

Razem z mechanikiem chcemy wymienić czujnik położenia wałka rozrządu ??? co Wy na to ???

Edytowane przez songo1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Songo ja tez tak mialem moze to dziwne ale wymienilem swiece i wszystko gra nie ukrywam ze byly w strasznym stanie moze pomoze nie znam sie u mnie zadzialalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moze masz racje tylko co z tym błędem na vagu

No i podczas normalnej jazdy wszystko jest ok

No i podczas normalnej jazdy wszystko jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Facet ktory mi podlaczyl kompa pod auto powiedzial ze wszystko jest ok i ze blad musi trwac conajmniej 3min zeby komp cos pokazal.nie znam sie wymienilem swiece i gra pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bledow zadnych bo spadek byl doslownie chwilowy swiece nie majatek a moze pomoze

Edytowane przez Majki1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem świece i czujnik połoŻenia walka rozrządu i nic dalej to samo. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysl?

Po podpieciu obd2 taki błąd wyskakuje

P0011 - Generic

Rodzaj Układ napędowy - paliwo i Air Metering - ISO / SAE Controlled

Opis

"A" wałka rozrządu - Timing Over-Advanced lub wydajności systemu

Lokalizacja bank 1

Uwagi

"A" rozrządu powinny być albo "spożycie", "w lewo" lub "z przodu" wałka rozrządu. W lewo / w prawo i przód / tył są ustalane tak, jakby patrząc od miejsca siedzenia kierowcy. Bank 1 zawiera numer jeden cylinder, bank 2 jest przeciwieństwem bankowego.

P0011 - Nissan

Rodzaj Układ napędowy - paliwo i Air Metering - ISO / SAE Controlled

Opis

Rozrząd zmienna regulacja rozrządu - Bank 1 - wykonanie

Przyczyna

Okablowanie, czujnik CMP, CKP sensor, czujnik wałka rozrządu zaworów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich i z góry dziękuję za ewentulany komentarz/pomoc,

wrócił u mnie problem falujących obrotów na zimnym silniku, zaraz po odpaleniu (na benzynie). Tym razem udało mi sie nagrac filmik z odczytem parametrow pracy sinika itd. Temperatura zewn. ok 20 stopni, sucho, znaleziony 1 błąd sporadyczny, który sie skasował:

17700- termostat zaprogramowanego chłodzenia silnika (F265)

            P1292 -004- przerwa - Sporadyczny

Zaraz po bezproblemowym odpaleniu wyczuwalne silne wibracje, nierówna praca, falowanie obrotów. Swiece irydowe BOSCH nówki, dwie cewki na drugim i 3ecim cylindrze jeszcze chyba fabryczne, pozostałe dwie nowe-BERU. Na filmie widać wypadanie zaplonu wlasnie na II i III ecim cylindrze! (2:39)  Czy to jest bezposrednią przyczyną? Czy fachowcy widzą tutaj inne odstępstwa od normy? - Przepustnica, sonda lambda (gazownik mowił ze słabo pracuje) tak mają sie zachowywać??

tutaj filmik z odczytem parametrow:

https://www.youtube.com/watch?v=cBAF7zFsLbk >

https://www.youtube.com/watch?v=cBAF7zFsLbk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam odświeżam temat. Od jakiegoś czasu po odpaleniu silnika falują mi obroty. Wymieniłam świece, jakby trochę mniej falowało, ale zapalił sie błąd. Po podpięciu do komputera okazało sie że sonda za katalizatorem zle czyta. więc też ja wymieniłam, dodatkowy błąd to termostat. dodam że w lutym poszła sonda przed katalizatorem i też została wymieniona. W zeszłym roku wymieniona została przepustnica.  Obroty wolno spadają samochód nie ma siły jechać. Ostatnio jeszcze szedł 230km/h teraz juz 210km i czuć jakby sam hamował.  proszę o poradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MARTUCHA88 napisał:

W zeszłym roku wymieniona została przepustnica.  Obroty wolno spadają samochód nie ma siły jechać. Ostatnio jeszcze szedł 230km/h teraz juz 210km i czuć jakby sam hamował.

Graaatuluje osiaganych predkosci! ;) ...aż dwa razy sprawdzilem czym jezdzisz hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym samym co Ty tylko ja mam samą benzynę. :) Ale tak na serio chciałabym wiedzieć co mojej laluni dolega.  I tak z ciekawości Damiank twoja ile wyciagnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...