Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd czujnika G2/G62


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy możecie mi podać numer z ETki tego czujnika który jest z tyłu silnika, od ściany grodziowej? U mnie też coś zaczyna być chyba nie halo, bo czasami wentylator włącza się "niż gruszki ni z pietruszki" i na VAGu wyskakuje błąd czujnika jako sporadyczny, ale pewnie trzeba będzie się wziąć za wymianę tego ustrojstwa. :wink:

Opublikowano

Panowie za co odpowiada ten drugi czujnik g63 ?

Bo rozróżniamy dwa czujniki... jeden (2 w 1) g2/g62 (4-piny) i drugi g63 (2-piny)

Zauważyłem, że częściej ludziom pada ten 4-pinowy który podaje do ECU i na zegary.

Opublikowano
Panowie za co odpowiada ten drugi czujnik g63 ?

Bo rozróżniamy dwa czujniki... jeden (2 w 1) g2/g62 (4-piny) i drugi g63 (2-piny)

Zauważyłem, że częściej ludziom pada ten 4-pinowy który podaje do ECU i na zegary.

czy g83 ?

Opublikowano
MaciekW - adres strony: IFI :: Free services , wybierasz carprog2 i dalej z gorki

059919501A

Dzięki śliczne :wink:

Właśnie miałem gdzieś ten link zapisany i mi przepadł; teraz już sobie wrzucę w "Ulubione" na przyszłość

Opublikowano

skasowalem blad czujnika DTC readerem po czym podlaczylem VCDS'a i wszytsko bylo ok przez 2 dni. teraz znowu wyrzucilo mi blad, tym razem 16502 i wentyltor znow sie zalacza a zegar temperatury plynu dziala normalnie. dzisiaj nawet mialem problem z odpaleniem auta mimo iz silnik byl rozgrzany. wyczytalem ze powodem moze byc wlasnie czujnik, ten z tylu silnika, czy to mozliwe? co o tym sadzicie?

Opublikowano

jak naj bardziej tak,zmień czujnik i po problemie.

Opublikowano

Ja dziś zmieniłem czujnik g2/62 bo miałem błąd już nie mam błędu ale wskazówka wolno się podnosi strasznie temperatura z engine pokazywała 91 stopni a w instrumentach 81 stopni co o tym myślicie?

---------- Post dopisany 10-12-2013 at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2013 at 20:16 ----------

panowie bo nie chce wymienac bez potrzeby termostatu jesli by sie okazalo ze czujnik ori jest walniety?? pomożcie ;-)

Opublikowano

ja miałem ori g2/62 i też była różnica ponad 10st.C,przekładałem czuja do innego auta i to samo a termostat u mnie nowy był a w drugim aucie stary,kupiłem zamiennik najtańszy jaki znalazłem czyli Topran i temp. się pokrywa w zegarach i ecu ale to było około rok temu :whistling:dlaczego to pisze? bo wiele osób które kupiło ori g2/62 w tamtym czasie mnieli to samo czyli wadliwy czujnik,jakaś partia wyszła trefnych i tyle .

Opublikowano

Jaki koszt takiego czujnika będzie, da się radę we własnym zakresie go wymienić??

Opublikowano

ASO Skody stówka, ASO Audi 140zł, podróbka ~60-70zł

Opublikowano

ja płaciłem w ASO Audi 100 zł.

NIE zapomnij o oringu - kosztuje ~3.50 zł

Opublikowano

Czy w silniku ALT ten czujnik znajduje się może pomiędzy silnikiem a ścianą grodziową, pod rurą która idzie do przepustnicy??

Opublikowano

Później odpalę ELSE to Ci pokaże, ale dokładnie pomiędzy silnikiem a ścianą grodziową...

Opublikowano

To fajnie jak możesz to zerknij.

Opublikowano

mi to wyglada na czyjnik od strony grodzi a sprawdzales vagiem odczyty temp?? u mnie to poszlo wszytko naraz hehe czujnik jeden i drugi i termostat heh

Opublikowano

Niestety nie kupiłem jeszcze kabla.

Zrobiłem trasę do Bydgoszczy i podczas jazdy kilkukrotnie wskazówka od temp opadła bezwładnie a krótką chwile po czym wracała na 90*C.

Natomiast jak wracałem do wawy to wskazania były prawidłowe. Wskazówka powoli ale pewnym krokiem powędrowała na 90*C i została tam do zgaszenia silnika pod domem.

Jestem prawie pewien że to ten zasrany czujnik albo połączenie na kostce do niego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...