MaciekW. Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Koledzy możecie mi podać numer z ETki tego czujnika który jest z tyłu silnika, od ściany grodziowej? U mnie też coś zaczyna być chyba nie halo, bo czasami wentylator włącza się "niż gruszki ni z pietruszki" i na VAGu wyskakuje błąd czujnika jako sporadyczny, ale pewnie trzeba będzie się wziąć za wymianę tego ustrojstwa.
gargur86 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 MaciekW - adres strony: IFI :: Free services , wybierasz carprog2 i dalej z gorki 059919501A
cabanmat Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Panowie za co odpowiada ten drugi czujnik g63 ? Bo rozróżniamy dwa czujniki... jeden (2 w 1) g2/g62 (4-piny) i drugi g63 (2-piny) Zauważyłem, że częściej ludziom pada ten 4-pinowy który podaje do ECU i na zegary.
krzysiekml Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 Panowie za co odpowiada ten drugi czujnik g63 ?Bo rozróżniamy dwa czujniki... jeden (2 w 1) g2/g62 (4-piny) i drugi g63 (2-piny) Zauważyłem, że częściej ludziom pada ten 4-pinowy który podaje do ECU i na zegary. czy g83 ?
MaciekW. Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 MaciekW - adres strony: IFI :: Free services , wybierasz carprog2 i dalej z gorki059919501A Dzięki śliczne Właśnie miałem gdzieś ten link zapisany i mi przepadł; teraz już sobie wrzucę w "Ulubione" na przyszłość
gargur86 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 skasowalem blad czujnika DTC readerem po czym podlaczylem VCDS'a i wszytsko bylo ok przez 2 dni. teraz znowu wyrzucilo mi blad, tym razem 16502 i wentyltor znow sie zalacza a zegar temperatury plynu dziala normalnie. dzisiaj nawet mialem problem z odpaleniem auta mimo iz silnik byl rozgrzany. wyczytalem ze powodem moze byc wlasnie czujnik, ten z tylu silnika, czy to mozliwe? co o tym sadzicie?
krzysiekml Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 jak naj bardziej tak,zmień czujnik i po problemie.
gargur86 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 po problemie, czujnik nowy zalozony i wszystko smiga, dzieki
enrike2 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Ja dziś zmieniłem czujnik g2/62 bo miałem błąd już nie mam błędu ale wskazówka wolno się podnosi strasznie temperatura z engine pokazywała 91 stopni a w instrumentach 81 stopni co o tym myślicie? ---------- Post dopisany 10-12-2013 at 18:25 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2013 at 20:16 ---------- panowie bo nie chce wymienac bez potrzeby termostatu jesli by sie okazalo ze czujnik ori jest walniety?? pomożcie ;-)
krzysiekml Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 ja miałem ori g2/62 i też była różnica ponad 10st.C,przekładałem czuja do innego auta i to samo a termostat u mnie nowy był a w drugim aucie stary,kupiłem zamiennik najtańszy jaki znalazłem czyli Topran i temp. się pokrywa w zegarach i ecu ale to było około rok temu :whistling:dlaczego to pisze? bo wiele osób które kupiło ori g2/62 w tamtym czasie mnieli to samo czyli wadliwy czujnik,jakaś partia wyszła trefnych i tyle .
yarosyaros Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Jaki koszt takiego czujnika będzie, da się radę we własnym zakresie go wymienić??
cabanmat Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 ASO Skody stówka, ASO Audi 140zł, podróbka ~60-70zł
Horas91 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2013 ja płaciłem w ASO Audi 100 zł. NIE zapomnij o oringu - kosztuje ~3.50 zł
yarosyaros Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Czy w silniku ALT ten czujnik znajduje się może pomiędzy silnikiem a ścianą grodziową, pod rurą która idzie do przepustnicy??
Horas91 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 Później odpalę ELSE to Ci pokaże, ale dokładnie pomiędzy silnikiem a ścianą grodziową...
yarosyaros Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 To fajnie jak możesz to zerknij.
Matys82 Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Podepne się bo wskaźnik na desce zaczyna mi pokazywać głupoty a czytając wontek dochodze do wniosku że to wina czujników. http://youtu.be/jhxZH3Kt4Fw?list=UUbCV2Estei2WW-S0u7xD8AQ
enrike2 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 mi to wyglada na czyjnik od strony grodzi a sprawdzales vagiem odczyty temp?? u mnie to poszlo wszytko naraz hehe czujnik jeden i drugi i termostat heh
Matys82 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Niestety nie kupiłem jeszcze kabla. Zrobiłem trasę do Bydgoszczy i podczas jazdy kilkukrotnie wskazówka od temp opadła bezwładnie a krótką chwile po czym wracała na 90*C. Natomiast jak wracałem do wawy to wskazania były prawidłowe. Wskazówka powoli ale pewnym krokiem powędrowała na 90*C i została tam do zgaszenia silnika pod domem. Jestem prawie pewien że to ten zasrany czujnik albo połączenie na kostce do niego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się