djsinger997 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 No i cóż, przy zakladaniu gazu zostało wszystko sprawdzone. PRAWIE wszystko sprawne Prawie..bo sonda lambda walnięta GAZ ZAŁOŻONY DZIŚ - SEKWENCJA STEFANELLI.
Gutterman Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Dzisiaj wyczyściłem przepływke preparatem CRC i chyba z 5 razy przycisęłem od 2 do 6tys i moge powiedziec ze nie wystapiła zadna zwiecha przy przyspieszaniu. Nie wiem czy to zasługa tego preparatu czy auto miało po prosu taki kaprys
thepunisher28 Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam, u mnie problem powrócił, szarpnięcia coraz częściej nieraz nie mogę nawet ruszyć pod górkę bo dusi. Autko było u trzech mechaników każdemu wychodził błąd czujnika halla, więc został wymieniony na nowy. Okazało się, że i to nic nie dało, sotał również ponownie wymieniony czujnik obrotu wału. Oczywiście to również nie pomogło. Czy to b edzie przepływomierz?
baraka Opublikowano 22 Lipca 2016 Opublikowano 22 Lipca 2016 Witam, u mnie problem powrócił, szarpnięcia coraz częściej nieraz nie mogę nawet ruszyć pod górkę bo dusi. Autko było u trzech mechaników każdemu wychodził błąd czujnika halla, więc został wymieniony na nowy. Okazało się, że i to nic nie dało, sotał również ponownie wymieniony czujnik obrotu wału. Oczywiście to również nie pomogło. Czy to b edzie przepływomierz? Czyli to adp??Jesli hall był wymieniany to trzeba ustawiac zapłon bo darli aparat.
thepunisher28 Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 jak ustawić? co tzn adp? Czy fachowcy nie powinni sami tego zrobić?
baraka Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 (edytowane) Kod silnika adp??Tak powinni ale maja w d*pie poprawne ustawienie ,przy wyciąganiu oznaczaja mazakiem kreski i tak na oko wsadzają z powrotem. Edytowane 23 Lipca 2016 przez baraka
thepunisher28 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 Kod silnika adp??Tak powinni ale maja w d*pie poprawne ustawienie ,przy wyciąganiu oznaczaja mazakiem kreski i tak na oko wsadzają z powrotem. Słyszałem również, że problem z odpalaniem na ciepłym silniku jest przez zepsuty zawór oparów paliwa. Czy przez to może też szarpać na ciepłym silniku?
lukasz2107 Opublikowano 25 Lipca 2016 Opublikowano 25 Lipca 2016 nie czytał ja wcześniej,A czujnik temperatury wymieniałeś?on nie pokaże błedów .Odpowiedzialny jest za temperature i sterowanie silnikiem miedzy innymi za automatyczne ssanie
baraka Opublikowano 26 Lipca 2016 Opublikowano 26 Lipca 2016 Kod silnika adp??Tak powinni ale maja w d*pie poprawne ustawienie ,przy wyciąganiu oznaczaja mazakiem kreski i tak na oko wsadzają z powrotem. Słyszałem również, że problem z odpalaniem na ciepłym silniku jest przez zepsuty zawór oparów paliwa. Czy przez to może też szarpać na ciepłym silniku? A cykanie z zaworu dochodzi??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się