Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów oraz błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dynamiczne były robione jak auto szło pod górę i z powrotem w dół drogi

Samochód pali normalnie , ale jak by się słabo zbierał .

Normalne

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Basic

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Co do błędów to jest błąd związany z G2 - dzieje się że auto jest rozgrzane a wskazówka spada

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Opublikowano

przepływomierz słabo mierzy , tnie dawke pocałości

czujnik temperatury do wymiany.

Dziwne że temperatura paliwa i powietrza w dolocie jest też taka sama przyjżał bym się też tym czujnikom

sprawdź podciśnienia i czy gruszka dokciąga kierownice do końca bo sprężarka leniwa i to bardzo.

Filtr paliwa dawno zmieniałeś?

Opublikowano

To jest samochód kolegi , ogólnie silnik tak jakby "zmęczony" więc się nie dziwie że takie rzeczy po wychodziły , jak on nic do niego nie dokładał .

Z tego co się dowiedziałem to chcieli czyścić dolot i urwała im się śruba (nie ta przy EGR tylko ta co jest niżej ) i dostaje się "lewe powietrze" .

Opublikowano

w logach dynamicznych pedał nie był do dechy zawsze, na przyszłość zwróć na to uwagę

w pierwszej kolejności trzeba ogarnąć temp. płynu, pokaż loga 003 z instruments-17, sprawdź wtyczkę czujnika bo może słabo styka aby, albo kabel przetarty

statyczny kąt wtrysku trochę źle ustawiony

filtr powietrza i paliwa nie zaszkodzi wymienić

tą śrubę urwaną trzeba ogarnąć bo pewnie dlatego turbo i przepływka działa byle jak

jak czujnik temp i urwana śruba zostanie ogarnięta zrób ponownie logi statyczne 001 003 004 007, basic setting 003 011, dynamiczne 001 003 008 011

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...