mnetzimny Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Dynamiczne były robione jak auto szło pod górę i z powrotem w dół drogi Samochód pali normalnie , ale jak by się słabo zbierał . Normalne Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co do błędów to jest błąd związany z G2 - dzieje się że auto jest rozgrzane a wskazówka spada 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
grzegorzmen Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 przepływomierz słabo mierzy , tnie dawke pocałości czujnik temperatury do wymiany. Dziwne że temperatura paliwa i powietrza w dolocie jest też taka sama przyjżał bym się też tym czujnikom sprawdź podciśnienia i czy gruszka dokciąga kierownice do końca bo sprężarka leniwa i to bardzo. Filtr paliwa dawno zmieniałeś?
mnetzimny Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2013 To jest samochód kolegi , ogólnie silnik tak jakby "zmęczony" więc się nie dziwie że takie rzeczy po wychodziły , jak on nic do niego nie dokładał . Z tego co się dowiedziałem to chcieli czyścić dolot i urwała im się śruba (nie ta przy EGR tylko ta co jest niżej ) i dostaje się "lewe powietrze" .
ciahciah Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 w logach dynamicznych pedał nie był do dechy zawsze, na przyszłość zwróć na to uwagę w pierwszej kolejności trzeba ogarnąć temp. płynu, pokaż loga 003 z instruments-17, sprawdź wtyczkę czujnika bo może słabo styka aby, albo kabel przetarty statyczny kąt wtrysku trochę źle ustawiony filtr powietrza i paliwa nie zaszkodzi wymienić tą śrubę urwaną trzeba ogarnąć bo pewnie dlatego turbo i przepływka działa byle jak jak czujnik temp i urwana śruba zostanie ogarnięta zrób ponownie logi statyczne 001 003 004 007, basic setting 003 011, dynamiczne 001 003 008 011
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się