Sidney Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Panowie sprawa jest taka, że w mojej B5 z 1997 roku są lampy boscha z przeciwmgłowymi w środku ale w kokpicie nie ma włącznika do nich żadnego tzn. jest jeden ale do tylnego tylko. Z wtyczki wychodzi ładny przewodzik ale wchodzi w oplot razem z innymi i w ogóle ciężko prześledzić którędy ta cała wiązka idzie. Obiło mi się o uszy, że w roczniku 1997 powinna już być kompletna wiązka. Wyjąłem plastikową zaślepkę która siedzi w miejscu gdzie powinien być włącznik i niestety pusto tam. Wiadomo mi jedynie tyle, że nie zapalają się razem z tylnym. Powiedzcie mi o co w tym wszystkim chodzi bo od wiosny obiecuję sobie, że coś w tej sprawie zrobię a nie mogę się zmobilizować
sokal Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 A lamp ktoś nie zmieniał? Pewnie brakuje wiązki od słupka A do konsoli środkowej (przycisku). Sprawdź w słupku A czy jest wpięta wiązka, schemat elektryczny się kłania
Sidney Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Nie no, po I lifcie to chyba wszędzie montowali te bosche. Fakt bez schematu się raczej nie obędzie bo tych przewodów tam jest, że hoho Spróbuję poszukać na forum i dam znać ale jak ktoś ma jakieś przydatne wskazówki to prosiłbym pisać bo nie dają mi spokoju te światła Dziś próbowałem prześledzić gdzie lecą przewody od lamp ale mój trop się urwał po 20 cm bo cała wiązka wchodzi sobie ładnie pod blachę od błotnika Póki co w międzyczasie będę rezał prawe tylne przeciwmgłowe ale to pikuś w porównaniu do tego ---------- Post dopisany at 00:57 ---------- Poprzedni post napisany at 00:45 ---------- Znalazłem schemat, na dolnej części schematu widać te światełka jako fog lights do których dochodzą biało-zielone przewody a dalej to już muszę rozpracować Liczę na waszą pomoc http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/schemat-elektryczny-swiatel-przeciwmgielny-1608/
rafal9119 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 nie ma czegos takiego jak 1 lift! jest przedlift i polift ! mam auto z 95 i tez sa lampy Boscha z halogenami w srodku tak ze u ciebie to mogł być jakiś przeszczep
M@rcus Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 A właśnie, że jest I jak i II lift. Polecam lekturę wątku http://a4-klub.pl/showthread.php?t=2292
rafal9119 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 wiem ,wiem ! ale tego 1 liftu to nawet nie uważam!.
Sidney Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Dobra Panowie, schemat elektryczny obcykany na cacy, pytanie teraz jeśli ktoś wie w którym miejscu mógłbym ewentualnie szukać wiązki idącej od lamp, bo domniemam, że tam też spotkam przewód od halogenów skoro wchodzą razem w jeden oplot. Patrząc na schemat według mnie powinno się wyśledzić dokąd idą przewody od bezpieczników 18,19,20 lub 21. Idąc ich tropem powinienem wyśledzić w którym miejscu wiązka lamp wchodzi w kabinę. Wiem, że to wszystko jest czysto teoretyczne na razie bo raz nie mam siły a raz nie mam czasu żeby zwyczajnie pójść to sprawdzić, poza tym lubię wiedzieć za co się biorę zanim się za to zabiorę Potrzebuję tylko potwierdzenia czy dobrze myślę bo prawdopodobnie od wtorku coś zacznę działać
badyl666 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zobacz czy na lewym słupku (przy nogach kierowcy) na złączu 10 stykowym czerwonym lub jasnoróżowym jest kabel biało-zielony, a na prawym słupku złączu 6 stykowym żółtym lub czerwonym ten sam kolor kabla. Pewności 100% nie mam, ale ten kabel powinien być od lamp przeciwmgielnych. Na schemacie jest jeszcze przekaźnik który wyłącza te żarówki gdy włączymy długie.
MalyMis Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 wiem ,wiem ! ale tego 1 liftu to nawet nie uważam!. Kolego, zarzuć sobie poliftowe lampy powyżej 1999 i problem się rozwiąże, a i ładniej będzie
Sidney Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Dziś się w końcu zebrałem, żeby to wszystko poskładać do kupy, teoretycznie udało mi się ale tylko na jedną lampę po stronie kierowcy. Wtyczka drugiej lampy nie miała w ogóle wyprowadzonego przewodu, były tylko cztery a nie pięć jak w tej pierwszej ba, nawet we wtyczce nie było blaszki tylko sam otwór więc nawet nie zaglądałem pod słupek A. Przyznam szczerze, że zdziwiłem się nielicho Z wtyczki szły jakieś dwa biało-żółte przewody i to by się zgadzało oraz jeszcze dwa z tym, że kolorów nie pamiętam ale biało-zielonego przysięgam, że nie było Panowie, da się kupić gdzieś taką blaszkę czy muszę zaopatrzyć się we wtyczkę używkę i przełożyć toto do mojej ? Chodzi mi o to, żeby złapać kontakt z gniazda lampy a przewód to ja sobie poprowadzę po swojemu ---------- Post dopisany 28-08-2013 at 21:45 ---------- Poprzedni post napisany 23-08-2013 at 22:46 ---------- Dzięki badyl666 sporo mi pomogłeś dzięki temu wszystko zrobione na cacy w dokończeniu prac pomógł zakup używanej wtyczki za 5zł i przełożenie jednego pina do tej mojej co jest bajecznie proste w przeciwieństwie do wyjmowania blaszek z kostki od włącznika potem przeciągnięcie przewodu do drugiej lampy coby się nie męczyć z przeprowadzaniem do słupka A i to na tyle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się