Grzegorz.D Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Witam, mam problem z b6tka, wracając wczoraj z Częstochowy redukując bieg na niższy i dodaniu gwałtownie gazu przy prędkości około 100km/h obroty zachowywały się jakbym jechał "automatem" wchodziły o 2/3tys. wyżej po czym wracało wszystko do normy, ze świateł jak startowałem tego objawu nie było, co może być przyczyną ? Sprzęgło? pompka sprzęgła? a może zapowietrzony układ sprzęgła
Grzegorz.D Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Ok Panowie to jeszcze powiedźcie czy dobry mechanik jest wstanie gołym okiem ocenić koło dwumasowe?
piotrsob1 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Sprzęgło się ślizga, spróbuj go przypalić, jak nie pomoże to wymiana
fokusmok15 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Ok Panowie to jeszcze powiedźcie czy dobry mechanik jest wstanie gołym okiem ocenić koło dwumasowe? Jezeli zobaczysz kolo dwumasowe to sam bedziesz wiedzial czy jest wybite czy nie A dobry mechanik potrafi ocenic czy kolo dwumasowe jest nadmiernie zuzyte po krotkiej jezdzie probnej, podlaczeniu vag by sie upewnic ze nic innego nie generuje objawow podobnych do zuzytego dwumasa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się