Bart-S Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Bart-S masz jeszcze wkład pod pełne koło?i drugie pyt. chcę przejść z zestawu naprawczego (ze skrzynkami) na pełne koło, co będę potrzebował do Sedana? 8E9 012 109 C – wkład styropianowy (77zł) i którą śrubę, czy ta z zestawu naprawczego się nada? i jeszcze widziałem kliny żółte do kół, zna ktoś numer? Jeśli nie dziś to jutro wezmę się za sedana. ---------- Post dopisany at 10:29 ---------- Poprzedni post napisany at 08:00 ---------- Bart-S masz jeszcze wkład pod pełne koło?i drugie pyt. chcę przejść z zestawu naprawczego (ze skrzynkami) na pełne koło, co będę potrzebował do Sedana? 8E9 012 109 C – wkład styropianowy (77zł) i którą śrubę, czy ta z zestawu naprawczego się nada? i jeszcze widziałem kliny żółte do kół, zna ktoś numer? Przechodząc z zestawu naprawczego na pełnowymiarowy zapas w sedanie potrzebujesz: 8E5 012 109 - wkład styropianowy // 92zł 8D9 012 116 – pokrywa // 31zł 8E0 804 899 – śruba prowadząca // 28zł ...reszta zostaje ta sama ---------- Post dopisany at 10:44 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ---------- Zestawienie dla sedana gotowe (dodałem dane do pierwszego posta). Tutaj jest o wiele prościej - dowolny wariant jaki sobie wybierzemy nie uderzy nas praktycznie wcale po kieszeni
syndykat3 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 ja miałem w Avancie koło dojazdowe originalnie i postanowiłem za namowa znajomego zmienic i zakupic zastaw naprawczy po kupieniu wkładu i kompresora zdecydowałem się na zapasowe koło z roz 17 " i na tym pozostałem jak by ktoś chciał to mam styropian pod zestaw naprawczy jak i koło dojazdowe na zbyciu ?po moich pomysłach :doh:ps. bart-s bardzo ciekawy temat dzięki za pokazanie jak to powinno wyglądać ?
Madbar Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Bartku, A powiedz mi inną rzecz. Wkład bagażnika to rozumiem, że masz na myśli tą tworzywową podłogę z podłużnymi przetłoczeniami i otworem nad wnęką od koła. Zauważyłem właśnie dopiero teraz, że dla dojazdówki i zestawu naprawczego ona jest inna( zasłania miejsca na skrzynki z narzędziami), a dla pełnego koła te miejsca na skrzynki są odsłonięte... Czyli wychodzi, że producent nie przewidział skrzynek do zestawu naprawczego i dojazdówki. Czy to dlatego, że niby nie ma we wkładce do pełnego koła wystarczającej ilości miejsca???? U mnie jest wkład bagażnika od dojazdówki/zestawu naprawczego, i pokrywa ta okrągła, co wskazywało by na to, że tam był kiedyś zestaw naprawczy albo dojazdówka. Nie mam wlepki pod ręką, to nie wiem, co było, ale auto do polski przyjechało z pustą wnęką. Poprzedni właściciel dokupił pełen zapas w postaci 16" biedrony/telefona ( tylko , że od A3 albo A6- różni się niuanasami, ale się różni i ET inne). I miałem hybrydę . Dokupiłem wkładkę styropianową, ale tę od pełnowymiarowego koła( chyba nieświadomie). Pewnie ta od dojazdówki by nie weszła, bo dojazdówka chyba ma felgę 18kę. Troszkę dociąłem i weszły tam narzędzia, bo w końcu tam jest cała masa miejsca. Tylko lewarek potrzebował nacięcia krawędzi. Teraz widzę, że jeszcze pokrywa do pełnowymiarowego jest inna, ale chyba nie będę zmieniał, bo we wnęce obok koła jeździ u mne gaśnica, która okrągłą pokrywę, tylko lekko na brzegu odchyla i łatwo ją można wydostać, a przy pełnej pokrywie byłoby z wyjęciem ciężko i wyginała by całą pokrywę... Te, Bartek, okazuje się, że nawet z pierdoły można zrobić tutorial
Bart-S Opublikowano 21 Listopada 2013 Autor Opublikowano 21 Listopada 2013 Bartku, A powiedz mi inną rzecz. Wkład bagażnika to rozumiem, że masz na myśli tą tworzywową podłogę z podłużnymi przetłoczeniami i otworem nad wnęką od koła. Zauważyłem właśnie dopiero teraz, że dla dojazdówki i zestawu naprawczego ona jest inna( zasłania miejsca na skrzynki z narzędziami), a dla pełnego koła te miejsca na skrzynki są odsłonięte... Czyli wychodzi, że producent nie przewidział skrzynek do zestawu naprawczego i dojazdówki. Czy to dlatego, że niby nie ma we wkładce do pełnego koła wystarczającej ilości miejsca???? Bartku - taki zabieg jest celowy. Wnęka 1G8 ma tyle miejsca, że wszystkie potrzebne narzędzia (+ more) mieszczą się w "styropianie". Pierdoły jak widzisz też wymagają... "nieco uwagi"
Madbar Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Bartku - taki zabieg jest celowy. Wnęka 1G8 ma tyle miejsca, że wszystkie potrzebne narzędzia (+ more) mieszczą się w "styropianie". Pierdoły jak widzisz też wymagają... "nieco uwagi" Miało być prosto, a wyszło jak zawsze. Chodziło mi o to, że przy pełnym kole producent dołożył skrzynki, bo uznał, że styropian za mały jest, correct? Chociaż to dla mnie bujda, bo ja mam pełne i styropianik się ładnie dopasowalo i wszystko się mieści, nawet kula haka holowniczego.
Bart-S Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Bartku - taki zabieg jest celowy. Wnęka 1G8 ma tyle miejsca, że wszystkie potrzebne narzędzia (+ more) mieszczą się w "styropianie". Pierdoły jak widzisz też wymagają... "nieco uwagi" Miało być prosto, a wyszło jak zawsze. Chodziło mi o to, że przy pełnym kole producent dołożył skrzynki, bo uznał, że styropian za mały jest, correct? Chociaż to dla mnie bujda, bo ja mam pełne i styropianik się ładnie dopasowalo i wszystko się mieści, nawet kula haka holowniczego. Przy pełnym zapasie i tym małym styropianie wkładasz tam lewarek, klucz, kompresor i hak?
Schmolke Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Może jest tak, że przy pełnym kole nie ma schowka podłogi pośredniej, więc dołożyli dodatkowe skrzynki?
adrex7 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witajcie koledzy Potrzebuje informacje na temat samego klucza do odkręcania kół (mój gdzieś przepadł) który ma swoje miejsce w lewej skrzynce. mam opcje z pełnowymiarowym kołem 1G2 / 1G3 SEDAN Czy owy klucz można dokupić w serwisie jeśli tak to jaki jest jego nr czy może trzeba cały zestaw:/?
Bart-S Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witajcie koledzyPotrzebuje informacje na temat samego klucza do odkręcania kół (mój gdzieś przepadł) który ma swoje miejsce w lewej skrzynce. mam opcje z pełnowymiarowym kołem 1G2 / 1G3 SEDAN Czy owy klucz można dokupić w serwisie jeśli tak to jaki jest jego nr czy może trzeba cały zestaw:/? Masz go na liście elementów dodatkowych w pierwszym poście: 8N0 012 219 – klucz nasadowy do śrub kół (53zł)
adrex7 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 :facepalm: Nie zauważyłem. Dziękuję bardzo za pomoc:)
Madbar Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Bartku - taki zabieg jest celowy. Wnęka 1G8 ma tyle miejsca, że wszystkie potrzebne narzędzia (+ more) mieszczą się w "styropianie". Pierdoły jak widzisz też wymagają... "nieco uwagi" Miało być prosto, a wyszło jak zawsze. Chodziło mi o to, że przy pełnym kole producent dołożył skrzynki, bo uznał, że styropian za mały jest, correct? Chociaż to dla mnie bujda, bo ja mam pełne i styropianik się ładnie dopasowalo i wszystko się mieści, nawet kula haka holowniczego. Przy pełnym zapasie i tym małym styropianie wkładasz tam lewarek, klucz, kompresor i hak? Przy pełnym zapasie nie ma kompresorka,nieprawdaż? a lewarek, klucz do kół, hak do przodu i kula wypinanego haka jak najbardziej się mieszczą w małym styropianie.
Bart-S Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Bartku - taki zabieg jest celowy. Wnęka 1G8 ma tyle miejsca, że wszystkie potrzebne narzędzia (+ more) mieszczą się w "styropianie". Pierdoły jak widzisz też wymagają... "nieco uwagi" Miało być prosto, a wyszło jak zawsze. Chodziło mi o to, że przy pełnym kole producent dołożył skrzynki, bo uznał, że styropian za mały jest, correct? Chociaż to dla mnie bujda, bo ja mam pełne i styropianik się ładnie dopasowalo i wszystko się mieści, nawet kula haka holowniczego. Przy pełnym zapasie i tym małym styropianie wkładasz tam lewarek, klucz, kompresor i hak? Przy pełnym zapasie nie ma kompresorka,nieprawdaż? a lewarek, klucz do kół, hak do przodu i kula wypinanego haka jak najbardziej się mieszczą w małym styropianie. Równie dobrze możesz wyciąć środek styropianiu i jeszcze więcej gadżetów Ci tam wejdzie... rękawiczki, landrynki, papier toaletowy... Profile styropianowe są przygotowane tak aby do poszczególnych elementów dostęp był łatwy (graty nie leżą na sobie i nie trzeba nic przewalać aby się do nich dostać). Ktoś sobie wymyślił, że w związku z tym, iż koło zapasowe zabiera więcej miejsca niż zestaw czy dojazd - wpakuje się mniej narzędzi w środku a resztę do skrzyneczek po bokach. I chyba tylko Ty kochany Bartku masz z tym jakiś problem
Madbar Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Może jest tak, że przy pełnym kole nie ma schowka podłogi pośredniej, więc dołożyli dodatkowe skrzynki? Przy pełnym kole podłoga jest taka sama, tylko wnęka na koło jest wycięta mocniej, więc schowek podłogi pośredniej jest taki sam. A skrzynki to już zrozumiałem, są bo styropian jest za mały na "komfortowe" rozmieszczenie tego co jest w skrzynkach. Wygodne Niemce:decayed: ---------- Post dopisany at 09:09 ---------- Poprzedni post napisany at 08:52 ---------- Równie dobrze możesz wyciąć środek styropianiu i jeszcze więcej gadżetów Ci tam wejdzie... rękawiczki, landrynki, papier toaletowy... Profile styropianowe są przygotowane tak aby do poszczególnych elementów dostęp był łatwy (graty nie leżą na sobie i nie trzeba nic przewalać aby się do nich dostać). Ktoś sobie wymyślił, że w związku z tym, iż koło zapasowe zabiera więcej miejsca niż zestaw czy dojazd - wpakuje się mniej narzędzi w środku a resztę do skrzyneczek po bokach. I chyba tylko Ty kochany Bartku masz z tym jakiś problem Dowcipniś..... I nawet się, mój drogi, nie obrażę o tą złośliwość na końcu, bo wiem, że niezły ze mnie upierdas czasami.... Natomiast jak chodzi o skrzyneczki, to zamiast nich mam po prostu więcej miejsca w bagażniku, a środek tylko docinałem, a nie wycinałem. Po prostu "polskim" sposobem uczyniłem przejście na pełnowymiarówkę bardziej ekonomicznym. Zaoszczędziłem na nowej podłodze bagażnika, skrzynkach i nowej pokrywie. Koło dołożył poprzedni właściciel. I tak naprawdę kupiłem tylko styropian.
Bart-S Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 No to Bartku pochwal się tym patentem
Madbar Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 No to Bartku pochwal się tym patentem Chętnie. Na spocie 26 stycznia.
PMRudy Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Super wątek. Teraz wiem, że przechodzę na dojazdówkę, a nie pełne koło. Muszę się pozbyć mojego zestawu naprawczego... są chętni?
Schmolke Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Chętnych trudno znaleźć - chyba, że ktoś light'uje furę Klucz, lewarek podejdą do styropianu pod dojazdówkę. A kompresor warto zostawić gdybyś chciał dopompować albo wyrównać ciśnienie. Klej pewnie masz już po terminie (jeśli jest od nowości auta), ale ja swój wożę jako żelazny zapas, gdybym trafił drugą gumę pod rząd. Jak trafisz kompletny zestaw to sprawdź czy w zestawie jest styropianowy pierścień-podpora na dno pod koło dojazdowe. Ja trafiłem zestaw od cabrio - poza nr seryjnym podnośnika wszystko było identyczne jak w avancie.
PMRudy Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 [...]A kompresor warto zostawić gdybyś chciał dopompować albo wyrównać ciśnienie. Klej pewnie masz już po terminie (jeśli jest od nowości auta), ale [...] Kiedyś chciałem zmontować ten zestaw naprawczy, żeby zobaczyć czy są wszystkie elementy. I pomimo tego że zestaw był od nowości nie otwierany, to chyba brakuje jednej części A mianowicie, żeby podłączyć kompresorek i tą butlę z klejem i dalej do wentyla, potrzebny jest chyba jakiś trójnik?! z kompresora do trójnika, a następnie jedno do butli z klejem, a drugie do wentyla. Z tego co pamiętam, tak było na obrazku w instrukcji podłączenia tego.
Schmolke Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Masz gdzieś fotkę tego trójnika, bo u mnie też nie było...
PMRudy Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Masz gdzieś fotkę tego trójnika, bo u mnie też nie było... Niestety nie mam fotki W ETKA znalazłem tą część (8E0012619) jest pod numerem 10 na załączonym obrazku. http://www.auto-parts.spb.ru/cat/au/pics/au0_001110249.gif Poszczególne elementy nie są bliżej opisane w ETKA.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się