pafcioA4 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 sytuacja jest bardzo dziwna jak dla mnie... ale od poczatku. rano podjechalem pod sklep po wyjsciu auto nie odpalilo praktycznie zero pradu tylko "cykalo" zamiast zakrecic... odpalilem z kabli troche potrzeslo i dojechalem do sklepu test akumulatora wskazal na wymiane... wymienilem baterie auto zapalilo jak trzeba... i zgaslo druga proba odpala obroty na 500 chwila namyslu i jest ok obroty 800-840... za kazdym odpaleniem na nowo lub dodaniem gazu i puszczenie na wolne to samo do 500 i na 800... wyczyscilem przepusnice i obroty po odpaleniu na 1200 i do 800 po dodaniu gazu i puszczeniu na 1200 chwila namyslu i jest 800... jak jade niby jest ok puszcze na luz i mam 1000 potem 1200 az schamuje auto do predkosci 20km/h lub mniej i jest 800... ze dwa razy przy ruszaniu przygaslo... pod kompem blad: -przeplywomierza -czujnik halla -zawor wegla aktywnego -jakis zawor od cisnienia turbo ale nie zapamietalem pytanie co zrobic...? wymieniac to wszystko....? dziwne ze tyle czasu jezdzilo dobrze i nagle tyle rzeczy siadlo...nie wiem czy silnik nie byl modzony jakims programem bo auto jest wyraznie szybsze niz inne 1.8t fakt ze porownywalem tylko z jednym innym modelem... pomocy...
Grabek94 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Odpowiedzialny za to może być czujnik Halla moim zdaniem. Cewki nie dają iskry wtedy kiedy potrzeba przez to. Może ktoś jeszcze się wypowie na ten temat.
roae Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 wymieniłeś aku a zrobiłeś adaptacje przepustnicy?
pafcioA4 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 podczas wymiany aku podlaczylem kablami drugi zeby nie zgubic pradu... i chyba sie udalo bo radio zapamietalo wszystko
roae Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 jaki błąd przepływomierza? basic settings...?
pafcioA4 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 bylem tez na kompie i fachowiec powiedzial ze jak nie powymieniam wszyskiego co pokazuje bledy to adaptacja tez nic nie da stwierdzil ze to zrobil ale jak nie powiedzia... chce zeby auto zostawic to wymieni to co nie dziala i powinno byc dobrze.... tylko ze taka naprawa moze isc w setki zlotych a fachowosc specjalisty jakos wrazenia na mnie nie zrobila.... ---------- Post dopisany at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- nie wiem jaki blad na przeplywomierzu.... nie poiedzial mi bo stwierdzil ze jak za duzo bede wiedzial to sam naprawie....
roae Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 zmień mechanika... no nie wiem co Ci doradzić najlepiej sam zanij vaga i spisz błędy ewidentnie chce Cie naciągnąć na koszty u niego powymieniać znaczy zrobić adaptację bo pewnie za małe napiecie było. wiesz ile kosztuje nowa przepustnica? to nie pytaj
pafcioA4 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 o przepustnicy nic nie mowil...tylko przeplywka dwa jakies zawory i czujnik halla... tylko czemu to sie stalo po wymianie baterii... az taki zbieg okolicznosci??
roae Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 ach no pomyliłem, ale przepływka do najtańszych też nie należy... żeby uzyskać jakąś odpowiedź musisz przynajmniej znać te błędy- "jakieś dwa zawory" "jakiś błąd przepływomierza" to za mało
pafcioA4 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 nie wiem czy auto nie bylo modzone... moze mialo te bledy od dawna tylko po wymianie aku tak oszalalo.... a po czyszczeniu przepustnicy objawy sie zmienily...
Gutterman Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 może masz pęknięty przewód podciśnienia ?? Albo odme ??
pafcioA4 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 tak nic nie widac mozna to jakos sprawdzic?? po za tymi obrotami reszta jest ok moc ma jak trzeba tylko zauwazylem ze przycina sie jak szybko dodac gazu na luzie tak w granicach 1500 obrotow czuc na budzie jak szarpie motorem jak powoli dodaje gazu jest ok ---------- Post dopisany at 23:54 ---------- Poprzedni post napisany at 23:45 ---------- jutro zrobie reczna adaptacje przepustnicy i jak nie pomoze chyba zaczne wymieniac to co wyskakuje jako blad... a jak wykluczyc przeplywke?? mozna ja jakos sprawdzic...?
Magicbattle Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 na odpalonym aucie odlacz wtyczke jak nie bedzie reakcji to raczej nie zyje. najlepiej vagiem w blokach sprawdzic podstawowe jej parametry wtedy bedziesz mial pewnosc. co do falowania to raczej bedziesz mial odme rozwalona jest pod kolektorem takie plastikowe kolanko. ja kupilem topranowskie za 40 zl i smiga juz rok
pafcioA4 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 czyli zeby sprawdzic odme kolektor w gore :/ ?? ---------- Post dopisany at 19:35 ---------- Poprzedni post napisany at 08:03 ---------- dzis pozyczylem kabel zainstalowalem vaga i oto wynik odczytu bledow 1247 Zawór węgla aktywneg-N80 zwarcie do masy 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 zwarcie do masy 515 Czujnik Halla -G 40 przerwa lub zwarcie do plusa 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem co teraz?? wszystko do wymiany??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się