endriuu Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 na blacie zawsze stoi na 90 - to jest temp bloku silnika czyli kanał 51. 49 to temp cieczy i potrafi dochodzic nawet do 98 jesli stoisz w korku. wlacza sie drugi wentyl i spada. norma.
Grzesiekkbc Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 Koledzy takie pytanie odnośnie temperatury na blacie. Wczoraj zrobiłem test po przyjechaniu do domu z trasy zostawiłem auto na biegu jałowym i dałem nadmuch ciepłego powietrzna na 4 po 5 minutach przychodzę i na blacie mam 65C. Wyłączyłem nadmuch i po chwili jak załapał 90C dałem mu na 3 i znowu 5min i widzę że jest 75C. Czy to tak ma być w Dieslu czy termostat do wymiany?
NikoA4 Opublikowano 25 Maja 2010 Opublikowano 25 Maja 2010 endriuu,u kogo stoi 90 na blacie to stoi ale ja napisałem że na blacie u mnie temperatura wariuje raz jest 90 a zaraz spada do zera i po chwili spowrotem rośnie.51 to temperatura dloku?to dlaczego u mnie na 51 pokazywało 15stopni a na blacie w tej samej chwili 90 panowie jak mam bezpiecznie dla silnika dojechac do pracy 15km?i z powrotem.
ROBERT Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Jeżeli wskazówka od temp. waha się w ciągu kilku sekund o kilkanaście/kilkadziesiąt stopni oC to padł czujnik G2, ew. można by sprawdzić jeszcze jak wygląda wtyczka (G2/G62 - to jeden czujnik ale "dwu-sekcyjny" umieszczony na plastikowym króćcu między głowicą a ścianą grodziową)
wiktorsam Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Witam A czy g62 jest odpowiedzialny za grzanie świec i dawkowanie paliwa ? Bo zauważyłem że rano potrafi i dwie sekundy grzać świece i coś chyba więcej pali... Na desce temperatura ok.
ROBERT Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 G2 - wskazania na zegarach , klimatronik G62 - ECU
Nick126 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Dobra, posprawdzałem. Auto przyjechało do domu (przez innego kierowce), chwile postało, z ~5 min, wsiadłem i zobaczyłem: na blacie pokazał trochę mniej jak 90*, na klimie było ~75 coś około - więc oba wskaźniki mniej więcej OK. Przejechałem się i temperatura zaczęła bardzo szybko maleć - na obu - i spadła na klimie do 30 , na blacie do min. Później każdy postój i rosła przez chwilę, później malała. Przy jeździe spadała szybko do min. wartości. Da się coś po tym osądzić? Trasy (akurat te) krótkie, max. 6 km.
ROBERT Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Tu masz wszystko : Jeżeli wskazówka temp. na zegarach waha się w ciągu kilku sekund o kilkanaście/kilkadziesiąt stopni oC to padł czujnik G2, ew. można by sprawdzić jeszcze jak wygląda wtyczka
czaja77 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 G2 - wskazania na zegarach , klimatronik G62 - ECU witam a ma ktoś rozpiskę pinów we wtyczce który to który? bo muszę jednego wypiąć na stałe a dokładnie g-2 bo nikt nie umie naprawić mojego licznika
NikoA4 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 jakoś udało sie dojechać do pracy i z powrotem,rano jak wyjeżdżałem temperatura na zewnątrz była 8 stopni,po przejechaniu 2km temperatura na blacie zaczęła rosnąc i do 5km doszła do 90 wlaczylem ogrzewanie na maxa[hi]dmuchalo takie gorące ze myślałem ze mi kratki od nawiewow stopi,i tak dojechałem resztę 10km,gdy sie zatrzymałem pod prac,na blacie 90,klimatronik kanal 51 pokazal 00,kanal 49-13,o co kaman? :mysli:w tym czasie sprawdziłem dolny waz od chodnicy i był zimny.Po pracy jak wracałem tempertura na zewnątrz 10stopni,i znowu gdzieś po 2km temperatura na blacie, doszła do 70 po czym spadla do zera za 5 minut znowu szla do góry i było 90 i za parę minut spadla do zera i tak w kolko.o co chodzi?termostat mam wymieniony ori.temperatura oleju rano i po poludniu i raczej zawsze jest 80stopni przy spokojnej jezdzie,chyba dobrze?
sołtys85 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 jakoś udało sie dojechać do pracy i z powrotem,rano jak wyjeżdżałem temperatura na zewnątrz była 8 stopni,po przejechaniu 2km temperatura na blacie zaczęła rosnąc i do 5km doszła do 90 wlaczylem ogrzewanie na maxa[hi]dmuchalo takie gorące ze myślałem ze mi kratki od nawiewow stopi,i tak dojechałem resztę 10km,gdy sie zatrzymałem pod prac,na blacie 90,klimatronik kanal 51 pokazal 00,kanal 49-13,o co kaman? :mysli:w tym czasie sprawdziłem dolny waz od chodnicy i był zimny.Po pracy jak wracałem tempertura na zewnątrz 10stopni,i znowu gdzieś po 2km temperatura na blacie, doszła do 70 po czym spadla do zera za 5 minut znowu szla do góry i było 90 i za parę minut spadla do zera i tak w kolko.o co chodzi?termostat mam wymieniony ori.temperatura oleju rano i po poludniu i raczej zawsze jest 80stopni przy spokojnej jezdzie,chyba dobrze? Czujnik padł.
NikoA4 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 ktory czujnik?a jesli temperatura oleju jest ok to silnik chyba sie nie przegrzewa co?
sołtys85 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 ktory czujnik?a jesli temperatura oleju jest ok to silnik chyba sie nie przegrzewa co? Olej to cięzko zagotować to praktycznie niemożiwe musiał być bardzo ostro upalać. Czujnik za głowicą w króćcu. A na desce rozdzielczej też spada temperatura. Spalanie Ci nie wzrosło? Po wymianie na sprwany czujnik powinno spaść.
NikoA4 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 chodzilo mi o to ze jak by woda sie miala gotowac to temperatura oleju byla by chyba wysoka a nie 80 stopni?bo moze u mnie faktyczie jest walnienty ten czjnik co znzjduje sie przy scianie grodziowej,a temperatury 90stopni cieczy moze nawet nie osiagam i dlatego dolny waz od chlodnicy mam zimny?a od czego jest ten czujnik 4pinowy przy chlodnicy,bo pytalem juz o niego i nikt nic nie wie?
ROBERT Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Czujnik przy chłodnicy jest to włącznik termiczny wentylatora elektrycznego
NikoA4 Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 włącznik termiczny wentylatora?a ja myślałem że to czujnik temperatury cieczy.do właczenia wętylatora potrzeba asz 4 pinów?a wie ktoś może jaki jest nr tego włacznika?i czujnika temperatury G2IG62?[AWT][br]Dopisany: 27 Maj 2010, 20:42_________________________________________________mam czujnik nowy ori nr 059 919 501A,może jutro uda mi sie go założyć,bo dzisiaj leje deszcz
szogi Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 Witam. Mam mały problem i prosił bym o pomoc. Mam A4 B5 po lifcie z 99r. z afn-em. Miałem problemy z czujnikiem temperatury i przy okazji trafiłem na ten temat więc po lekturze sprawdziłem też temp. na 49 kanale i okazało się że mam lekko niedogrzany silnik. Wymieniłem więc czujnik i termostat. Najpierw miałem termostat nieoryginalny i temperatura na 49 była z kolei lekko wysoka w trakcie normalnej jazdy i na postoju około 97stopni. W końcu kupiłem też oryginalny termostat i teraz mam temperatury w okolicach 94,95 stopni na kanale 49. Czasami pokaże 96. I tak zarówno w czasie jazdy i na postoju. Czy to aby nie jest trochę za dużo? Wskazówka na blacie stoi bez ruchu na 90. Jaka powinna być optymalna temperatura AFN-a. Dzięki i pozdrawiam.
endriuu Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Najpierw miałem termostat nieoryginalny i temperatura na 49 była z kolei lekko wysoka w trakcie normalnej jazdy i na postoju około 97stopni. W końcu kupiłem też oryginalny termostat i teraz mam temperatury w okolicach 94,95 stopni na kanale 49. Czasami pokaże 96. I tak zarówno w czasie jazdy i na postoju. Czy to aby nie jest trochę za dużo? Wskazówka na blacie stoi bez ruchu na 90. Jaka powinna być optymalna temperatura AFN-a. Dzięki i pozdrawiam. Wyzsza temp na 49 niz na blacie to norma.
NikoA4 Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 witam czujnik G2-G62 wymieniony, termostat jeszcze raz sprawdzony i otwiera przy 88,temperatura na blacie dochodzi do 90 i ani drgnie,ale na kanale 49 pokazuje 13,a na 51 00,może ja mam wersje klimatronika po lifcie?jakie są kody do poliftowego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się