Jericho Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Dyfer, a czemu kupowales drugi raz ten sam czujnik? ORI tak szybko z reguly nie padaja.
Dyfer30 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Dyfer, a czemu kupowales drugi raz ten sam czujnik? ORI tak szybko z reguly nie padaja. Niestety ten padł po 1,5 roku. Albo ten Elth produkuje wykonania lepsze i gorsze w identycznych obudowach [w co nie wierzę bo znam kilka firm produkujących komponenty elektroniczne do samochodów i wiem, że takich numerów nie robią bo to przecież własnym logo się podpisują pod produktem] albo ktoś je podrabia np. w Rumunii [br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 09:31_________________________________________________ ELTH'a kupiłeś w IC :gwizdanie: Nie wierze za uja Kupiłem dokładnie tu: http://www.intercars.com.pl/#/ajax_str.php?id=127&typ=fil&woj=1&id_filia=1959 Przedzwoń, spytaj może jeszcze mają [br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 09:38_________________________________________________ [br]Dopisany: 17 Styczeń 2012, 21:16_________________________________________________Po drugie w Rybniku w sklepie "Skoda" jest tak samo wyglądający czujnik temp. jak ORI za ~ 30 zł ... kumpel wymienił trzy szt. i każdy był zjebany , po mojej namowie kupił ORI w "MAGRO Rybnik" i ma spokój Czy te "tak samo wyglądające" mają logo tego samego producenta co ORI ?
ROBERT Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Czy te "tak samo wyglądające" mają logo tego samego producenta co ORI ? Tak ... są to ELTH Luxemburg mają znaczek VW / ... wg. mnie to jakiś odrzut który nie spełniał wytyczonych norm na taśmie produkcyjnej
marec-ki Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Panowie nie będę owijał w bawełnę, nie mam czasu, żeby przejrzeć chociaż parę stron tego tematu Auto mi świruje. Po przejechaniu 20km temperatura dochodzi do 90 stopni, ale wystarczy, że zatrzymam się na skrzyżowaniu czy włączę dodatkowo nawiew na nogi to wskazówka leci na łeb na szyję w dół. Aż w pewnym momencie spada prawie do zera. Odkręciłem korek zbiornika z płynem to płyn mega zimny, dotknąłem rur i wszystkie zimne. Jutro dopiero podłączę do VAGa. Na co Wam wyglądają te objawy ? Termostat ? To jutro bym zadzwonił i się umówił od razu do mechanika na sobotę. Na których kanałach powinno się sprawdzać temperaturę i jaka jest tam zasada ? Z góry dzięki za pomoc i sorki za moją leniwość ale kurczę czas to deficytowy towar A może tak być musi w te mrozy
mech15 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 u mnie też po prawie 20 km złapał 90, ale już nie spadło, masz VAGa, albo dostęp do niego??
marec-ki Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Mam VAGa. U mnie do 90 dojdzie jak jadę bez przerw, a jak się zatrzymam momentalnie leci w dół temp.
mech15 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Mam VAGa. U mnie do 90 dojdzie jak jadę bez przerw, a jak się zatrzymam momentalnie leci w dół temp. jak masz vaga to poszukaj jak się robi diagnostykę diesla, to będziesz wiedział co padło
marec-ki Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 A co tu diagnozować ? Z tego co kiedyś zaczytałem to dwie rzeczy mogą być podejrzane: albo termostat albo któryś z czujników i bardziej mi chodzi w których kanałach porównywało się wskazania temp dwóch czujników G2 i chyba G62. Czy to sa te same kanały co w B5 ?
mech15 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 diagnozować te kanały jeśli zaczniesz od wymiany termostatu, a będzie padnięty czujnik, to już masz wtopioną kasę i stracony czas na mechanika pewnie nie te same co w B5, ale rozbieżności dużych nie ma
ROBERT Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Jak podczas jazdy temp. nie spada to termostat jest ok , normalne , że podczas dużych mrozów temp. podczas pracy na wolnych obrotach ( tym bardziej przy włączonym ogrzewaniu ) dosyć szybko spada
Jericho Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Jak podczas jazdy temp. nie spada to termostat jest ok , normalne , że podczas dużych mrozów temp. podczas pracy na wolnych obrotach ( tym bardziej przy włączonym ogrzewaniu ) dosyć szybko spada Mi nawet w 1.8T AWT troche spada na jalowym. Ale mam LPG, i nie wiem ile C ono z ukladu zabiera.Gdy wylacze ogrzewanie to temp nie spada. Przy nie wpelni zagrzanym silniku, wlaczonym ogrzewaniu i jezdzie z gorki (hamowanie silnikiem) temp na climatronicu tez spadnie o 2-3C.
marec-ki Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Jak jadę non stop to trzyma, spadnie tylko trochę jak włączę nawiew na nogi ale po jakimś czasie wskoczy znów. Dopiero jak się zatrzymam to leci w dół. Panowie a jak powinno być z ciepłotą tych węży ? który powinien być ciepły ? No i dziwne było dla mnie to, że płyn w zbiorniku był mega zimny, no ale nie znam zasady działania ukł. chłodzenia więc mogę gadać farmazony w weekend poczytam temat dokładniej może będzie napisana zasada działania
guerrero Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 u mnie caly czas temperatura utrzymuje sie max 70stopni, troche malo:(. to bedzie termostat?
Golem1 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 najlepiej by było jakbyś podłaczył się pod vaga i sprawdził grup 07 na silniku i 03 w zegarach i porównał wskazania i wtedy będziesz wiedział czy to termostat czy czujnik temp.
guerrero Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 a inaczej tego nie sprawdze? bo jak pomyslec ze znowu mam jechac do mechanika i zapodlaczenie do kompa skasuje mnie 70zl az sie plakac chce
Golem1 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 a na klimatroniku jaką temp. ci pokazuje? i sprubuj wyłaczyć ogrzewanie i zobacz czy temp. wzrasta do 90, jeśli tak to do wymiany termostat.
guerrero Opublikowano 10 Marca 2012 Opublikowano 10 Marca 2012 Temperatura na klimatroniku ? Jak to sprawdzić? Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk
guerrero Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Jest tak: jak włączę ogrzewanie to wskaźnik bez zmian dalej około 70 stopni, jak dam ogrzewanie na maksa to temperatura spada do 50 stopni jednak byl to termostat, znajomy powiedzial zebym na postoju trzymal noge na gazie ok 2.5 - 3 tys obrotow i sprawdzil czy tem. idzie do gory, ja tak to znaczy ze to termostat Wysłane z mojego HTC Desire za pomocą Tapatalk
jankes85 Opublikowano 20 Marca 2012 Opublikowano 20 Marca 2012 troche czytam co piszecie i tez szykuje sie u mnie wymiana prawdopodobnie termostatu. sprawdze jeszcze VAGiem jak to wygląda. chciałbym wiedziec gdzie znajduje sie termostat w moim silniku. mogłby ktos podrzucic linka z jakimis zdjęciami?
HiJack Opublikowano 26 Marca 2012 Opublikowano 26 Marca 2012 Panowie gdzie znajdę czujnik temperatury cieczy chłodzącej? W silniku adr 98 rok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się