wojthass Opublikowano 4 Października 2012 Opublikowano 4 Października 2012 Kilka dni temu wymieniłem ori termostat i trzyma 92 i teraz nie wiem czy pokazuje dobrze czy za dużo czy jest różnica miedzy benzyna a ropa w prawidłowych temp płynu jest ok, u mnie po wymianie termostatu temperatura jest 96-98 na 49c klimatronika. Ale to V6. 98 to troche dużo chyba, prawie kipi.. v6 nie powienien miec tez 90? strach pomyslec ile v12 by miala
d4widoV Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Kilka dni temu wymieniłem ori termostat i trzyma 92 i teraz nie wiem czy pokazuje dobrze czy za dużo czy jest różnica miedzy benzyna a ropa w prawidłowych temp płynu jest ok, u mnie po wymianie termostatu temperatura jest 96-98 na 49c klimatronika. Ale to V6. 98 to troche dużo chyba, prawie kipi.. v6 nie powienien miec tez 90? strach pomyslec ile v12 by miala Jezdze tak od 3 tyg. I nic sie nie dzieje niepokojacego :-) uklad odpowietrzony tez, a plyn g12 wlany mam + jakis z orlenu (?) bo mi braklo okolo 0,6l
Fr0styyy. Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 U mnie w 1.8T czasami pod 100 podchodzi i nic się nie dzieje, od roku tak jeżdżę
wojthass Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Dzisiaj mi się zawiesił coś termostat na 70 stopniach :/ Poźniej jak jechałem to już ok było. Hmm, czemu tak?
wojthass Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 tak z aso za 100 zl ( nawet nie byl w foli ani w kartoniku ) plus pierscien gumowy
d4widoV Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 tak z aso za 100 zl ( nawet nie byl w foli ani w kartoniku ) plus pierscien gumowy luzem? przeciez zawsze jest w kartoniku z napisami audi itp. ori jest firmy BTT
wojthass Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 znaczek audi byl, firmy nie pamietam, tez sie zdziwilem ze nie byl w kartoniku, ogolnie ostatni to był... poki co tylko raz sie zawiesiło, jeszcze 2 razy i go wymontowuje i ide do aso go zamienic... Jak go montowalem to ułamał się taki ząbek dlugosc moze 3mm na tym kolanku plastikowym, od wewnetrznej strony co się styka z termo, może przez to, ale wątpie... <a href=http://zapodaj.net/2239ab9ae2dde.jpg.html>DSC00065.JPG</a>
dwwasyl Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Hej. Mam taki dylemat/problem w mojej A4 (b7, 1.9 TDI, BKE) Jakieś 3 m-ce temu wymieniłem termostat (oczywiście ori kupiony bezpośrednio w ASO) bo miałem wahania temperatury . Od tego czasu, jak już auto się rozgrzeje (ok 8 km, co wydaje się standardem), wskazówka jest jakby prawie 90*C (mniej jakby o grubość połowy wskazówki) i ani drgnie. Już kilkukrotnie podłączałem VAGa - rezultat zawsze taki sam: 81.9*C - temperatura wskaźnika, 83-84 temperatura wskazówek licznika. Jak przycisne wyższe obroty to temperatura silnika skoczy do 84, ale zaraz wraca do 81.9*C i tak trzyma cały czas. Czy to nie za mało ? Co może być nie tak ? Czujnik, czy może termostat ? Jakieś tydzień temu jak było 2-3*C na zewnątrz i umyłem wieczorem a potem jechałem 50 km trasą to znowu miałem bujanie wskazówki (o grubość wskazówki lub dwie mniej od 90*C). Ale następnego dnia wróciło wszystko z powrotem (wskazówka ani drgnie, temp. silnika wg VAG 81.9*C). VAG żadnych błędów nie wywala.
wojthass Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Mam czujnik temperatury ori na sprzedaż do 1,9 awx, bo kupiłem tu na forum, ale okazalo sie ze nie potrzebuje jak coś to priv
dwwasyl Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Hej, dokonałem diagnostyki zgodnie z instrukcją: 1)Na zimnym (po nocy, auto w garażu podziemnym, temp. zewnętrzna wg wskazań FIS 10*C): a)01 Engine: temp. płynu chłodzącego (coolant G62) = 4,5*C temp. powietrza (intake air) = 13,5% temp. paliwa = 12,6*C b)17 Intruments: temp. płynu chłodzącego (coolant G62) = 7,0*C temp. powietrza = 10,0*C 2)Na w pełni rozgrzanym silniku (na zewnątrz, 0*C, po trasie i 5 min postoju bez wyłączania silnika oczywiście): a)01 Engine: temp. płynu chłodzącego (coolant G62) = 78,3*C temp. powietrza (intake air) = 34,0*C temp. paliwa = 71,0*C b)17 Intruments: temp. płynu chłodzącego (coolant G62) = 81,0*C temp. powietrza = 8,0*C Wskazówka, jak zawsze, pół swojej grubości od 90*C Co padło ? Czujnik, czy termostat, no i jeśli czujnik to jaki - ten g62 ? Ktoś może doradzić ?
ROBERT Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Termostat sprawdzaj podczas jazdy ( ew. zaraz po zatrzymaniu ) a nie po 5 minutowej pracy silnika ( tym bardziej że to klekot ) na biegu jałowym w takich temp. , G2 i G62 to jeden czujnik ale dwu sekcyjny PS. Wg. mnie termostat za wcześnie się otwiera ale jeszcze bym to sprawdził podczas jazdy
dwwasyl Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Podczas jazdy ta sama temperatura (max 82*C). Ale już po problemie. Wymieniłem i czujnik i termostat (cena 102 PLN i 102 PLN w ASO). Termostat za szybko się otwierał (tak mówił mechanik), ale czujnik tez był walnięty, bo na drugi dzień, po nocy sprawdziłem jeszcze raz na zimnym (ta sama temp. w garażu, ok. 10*C), ale teraz wszystkie 3 wskazania na podobnym poziomie: a)01 Engine: temp. płynu chłodzącego (coolant G62) = 12*C temp. powietrza (intake air) = 12*C temp. paliwa = 12*C b)17 Intruments: temp. płynu chłodzącego (coolant G62) = 11*C temp. powietrza = 11*C Po rozgrzaniu w trakcie jazdy mam 90.0*C, a jak przycisne to 90.9*C ---------- Post dopisany at 09:33 ---------- Poprzedni post napisany at 09:29 ---------- W sumie, to po wyjęciu chciałbym jeszcze sprawdzić ten stary termostat. Wrzuciłem do garnka i otwiera się dopiero jak woda zaczyna bombelkować, więc wydaje się ok qrcze. Brakuje mi termometru ze skalą do 90*C. Czy ktoś w Wawie (okolice centrum/woli najlepiej) miałby pożyczyć termommetr, albo mógłby sprawdzić termostat ?
soku11 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Przejrzałem trochę postów w tym temacie jednak nie jestem w stanie przejrzeć wszystkich. W związku z tym chciałem się upewnić co do moich podejrzeń na temat mojego auta (profilowy). Jest to nieszczęsne V6 (nieszczęsne ze względu na umieszczenie termostatu). A więc auto ostatnio ma problem z temperaturą - licznikowo. Dzisiaj włączyłem klimatronik kanał 49 i oto co zaobserwowałem przez 30km dojazdu do wawy: - pierwsze 10km trasą - temperatura do 65*C - pod warszawą - temperatura około 70*C - jazda po warszawie - temperatura wachała się od niecałych 70 do 79*C Na blacie do 70*C temperatura była zgodna ze wskazaniem klimatronika. Natomiast pod 90*C pokazywało się gdy na klimatroniku było 75-79*C. Nieraz spadała, nieraz wzrastała. Po zgaszeniu przy 90*C na blacie i ponownym odpaleniu pokazywało zgodnie z klimatronikiem czyli 75*C. Czy da się zdiagnozować czy to czujnik czy termostat bez VAGA (z VAG z tego co się dowiedziałem wystarczy porównać wskazania kompa i klimatronika i po problemie)? Czy według was jest winny termostat czy czujnik?
bediks Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Wyjmij termostat i włóż do wody i zacznij gotować i zobacz kiedy sięe będzie otwierać
soku11 Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Jakbym miał go wyciągnąć, to bym go już od razu zmienił. Przypominam że silnik V więc jest problem z dotarciem do termostatu bez ściągania rozrządu Jakbym miał lepszy dostęp na pewno bym to sprawdził. Jakieś inne pomysły?
Kowi87 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Ja w przeciagu 4 meisiecy wymieniłem 3 razy termostat, otwierał sie za wczesnie, temperatura na klimatroniku 75-79stopni, kupiłem dwukrotnie 2 wahlery, problem ciagle ten sam, kupiłem z forum kolejnego wahlera, dzisiaj zamontwałem i znowu ten sam problem, to samo działanie Kiedys miałem problemy z czujnikiem to pamietam ze temperatura na liczniku skakała z 60 do 90, teraz pokazuje mi stale około 90st, takze wątpie by był to termostat, bo 3 termostaty to raczej wątpliwe by od momentu źle działały.. jak sprawdzić czujnik?
bediks Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Czyli ori termostatu nawet nie próbowałeś zakładać ?
Kowi87 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Czyli ori termostatu nawet nie próbowałeś zakładać ? i nawet nie będe, odkąd jestem na forum śmigam na wahlerach i w tym roku taki cyrk mi sie zaczął i to mnie dziwi bo raczej 3 termostaty pod rząd nie działały by tak samo, wiec przyczyna chyba lezy gdzie indziej:eusathink:a i co ciekawe 3 wahlery a kazdy inaczej zrobiony:shock3: dopiero dzisiaj zwróciłem uwage na to:whistling:
talib1990 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Czyli ori termostatu nawet nie próbowałeś zakładać ? i nawet nie będe, odkąd jestem na forum śmigam na wahlerach i w tym roku taki cyrk mi sie zaczął i to mnie dziwi bo raczej 3 termostaty pod rząd nie działały by tak samo, wiec przyczyna chyba lezy gdzie indziej:eusathink:a i co ciekawe 3 wahlery a kazdy inaczej zrobiony:shock3: dopiero dzisiaj zwróciłem uwage na to:whistling: Kowi miałem to samo, kupiłem dopiero od kolegi z forum BEHR'a i mam spokój http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/nowe-czesci-audi-termostaty-behr-zimmermann-czesci-oryginalne-zamienniki-46774/ ja zmieniłem chyba 2 Wahlery - jeden w InterCarsie kupiony, drugi w Edpolu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się