blauaudi Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Mam pewien problem, wiec pisze. Wskaźnik temp. cieczy chlodzącej leży trupem. Czasami podnosi się, ale to bardzo sporadycznie.
spanky Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 albo czujnik temp albo zegary [wskaznik] sie zesral ...
blauaudi Opublikowano 30 Lipca 2008 Autor Opublikowano 30 Lipca 2008 No wlaśnie. Nie napisalem za dużo na temat. To że jedno z tych dwóch to się domyślalem. Ale które? Postaram opisać od początku co się dzialo. Zanim dowiedzialem się o problemie podpiolem VAGa. Wyskoczyl ten bląd: Address 17 (INSTRUMENTS-deska rozdzielcza) 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Skasowalem bląd. Po przejechaniu się zrobilem jeszcze jednego loga: Powertrain data bus:[.......] instrument cluster. Dodam, że nie skopiowalem tego blędu, bo mi gdzieś uciekl log. Zapisalem tyle co pamiętam. (Chodzi raczej o brak polączenia wiązki deski rozdzielczej). Skasowalem blędy jeszcze raz, wlaczylem AUTO-SCANa i.... nie bylo żadnych blędów. A wskazówka nadal leży. Na to wychodzi, że to wskaznik na desce coś nie tak. Aha zrobilem jeszcze logi na zimnym i rozgrzanym silniku z grup: ENGINE-007 i INSTRUMENTS-003, ale nie wiem jak je wrzucić na posta. na zimnym- 007= 31.5 C 003= 30 C na rozgrzanym-007=83.7 C 003= 44 C. Poza problemem ze wskaźnikiem cieczy mam problem ze wskaźnikiem temp. oleju a mianowicie lata po prawie calym przedziale od 80 do 160, ale przeważnie od 80-120 C. Dodam, że woda nie gotuje się, ani nie dymi. I CO WY NA TO? za odpowiedzi z góru dzięki
lukaszr Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Wymień czujnik G2/G62 i powinno być dobrze. U Ciebie czujnik będzie 059 919 501 (przekrój wtyczki kwadratowy) lub 059 919 501 A (przekrój wtyczki okrągły).
spanky Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 na zimnym- 007= 31.5 C 003= 30 C na rozgrzanym-007=83.7 C 003= 44 C. Poza problemem ze wskaźnikiem cieczy mam problem ze wskaźnikiem temp. oleju a mianowicie lata po prawie calym przedziale od 80 do 160, ale przeważnie od 80-120 C. Dodam, że woda nie gotuje się, ani nie dymi. I CO WY NA TO? za odpowiedzi z góru dzięki za nim wymienisz czujnik ... wykrec zegary i posprawdzaj wtyczki i psiknij je jakims konektorem ... p.s zrob jeszcze test zegarow i sprawdz czy wskazowki chodza w calym zakresie ...
blauaudi Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Opublikowano 31 Lipca 2008 Sprawdzilem zegary dzialają w porządku. Więc pozostaje wymiana czujnika. Możecie mi powiedzieć gdzie go zlokalizować? Prosilbym o zdjęcie w miarę możliwości i wskazówki jak to zrobić żeby nie pogorszyć. A jeszcze jedno pytanie o ten wskaźnik oleju. Co się dzieje, że tak lata? Wyjmowalem go ze 2 razy może to go oglupilo.
blauaudi Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Jeżeli chodzi o rysunek to bardzo ladnie jest wszystko pokazane. Taki sam dostalem w serwisie AUDI. Tylko rysunek nijak się ma do tego co widać po zdjeciu oslony silnika. Na zdjeciu jest co innego niż pod maską. Przynajmniej tak mi to wygląda. Chcialbym prosić o jeszcze jedno zdjęcie z lokalizacja tego czujnika na "żywym" silniku. Dzis podczas jazdy wskazówka ożyla. Ruszyla się na ok 90C. ale radość trwala krótko. Po zahamowaniu wskazówka opadla. Macie jakieś pomysy???
spanky Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Macie jakieś pomysy??? odnalezc czujnik,wyczyscic wtyczke i posprawdzac kabelki .. moze poprostu nie kontaktuje ...
blauaudi Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Bardzo dobry pomysl. A masz jakis pomysl gdzie go znalezć? Na rusunku z ETKA inaczej to wygląda niż u mnie.
spanky Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Bardzo dobry pomysl. A masz jakis pomysl gdzie go znalezć? Na rusunku z ETKA inaczej to wygląda niż u mnie. powienien znajdowac sie wedlug rysunku ...
blauaudi Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Wcale nie powinien być taki sam, bo ten z ETKA to AFN, a mój to AJM. Przypuszczam, że Etka nie podaje mojego silnika. Nawet w servisie dali mi taki sam rysunek jak przyslal mi /lukaszr/.
spanky Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Wcale nie powinien być taki sam, bo ten z ETKA to AFN, a mój to AJM. Przypuszczam, że Etka nie podaje mojego silnika. Nawet w servisie dali mi taki sam rysunek jak przyslal mi /lukaszr/. z tego co pamietam umiejscowienie tego czujnika w obydwu silnikach jest takie samo ...
Harpun Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 czujnik temperatury silnika w AJMie jest z tyłu silnika. Jak to wytlumaczyc... poniżej EGR, ale w planie mniej wiecej w tym samym miejscu, tyle ze nizej (o ile się nie mylę). Sam go wymienialem jakies 2 m-ce temu jak mi obroty falowaly. Pamietaj zeby robic to na zimnym silniku (bo jak wyjmiesz czujnik to poleje sie plyn) i odkrec korek od plynu chlodniczego bo tam podcisnieni sie tworzy. I jeszcze jedno na tym czujniku jest oring, nie zawsze nowy daja w komplecie, wiec jakby co musisz przelozyc stary. Jak Ci sprawnie pojdzie to nie stracisz wiecej jak setke plynu chlodniczego powodzenia
sikalafo Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Witam Mam podobny problem, również wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej leżakuje po lewej stronie, sprawdzając jej wysokość na klimatroniku również mam dziwny wynik, ponieważ nawet na wyłączonym silniku gdy wpisze kod 51c wskazywana temperatura rośnie, aż uzyska wysokość 90 i się zatrzymuje? Czekam na kabelek VAg, to będę mógł dokładniej sprawdzić :> Jak myślicie czujnik poszedł? czy może kable się poprzecierały?
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Witam Mam podobny problem, również wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej leżakuje po lewej stronie, sprawdzając jej wysokość na klimatroniku również mam dziwny wynik, ponieważ nawet na wyłączonym silniku gdy wpisze kod 51c wskazywana temperatura rośnie, aż uzyska wysokość 90 i się zatrzymuje? Czekam na kabelek VAg, to będę mógł dokładniej sprawdzić :> Jak myślicie czujnik poszedł? czy może kable się poprzecierały? wpisz kod 49 i tam sprawdz temp ...
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 na kodzie 49c mam cały czas 30 wyglada ze czujnik sie wysral .....
sikalafo Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Panowie czy ten będzie ok: http://www.allegro.pl/item417314839_czujnik_temperatury_cieczy_audi_a4_a6_sharan_pgolf.html Czy ten będzie odpowiedniej jakości? Zlokalizowałem go u siebie po maską, wymiana nie wygląda na ekstramalnie trudną, więc chcę to zrobić samemu
PAWEL69 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Witam Będzie pasował .Do tego czujnika jeszcze oring 19,6x3,6. Pozdrawiam PS. nie lepiej kupić w ASO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się