sebul Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Dziś poszedłem sobie do garażu, żeby sprawdzić wszystkie płyny i ogólnie czy jakiś wyciekow czy czegoś nie ma, zdjąłem pokrywe silnika i zacząłem sie przyglądać przewodom i wężom, i troche mnie zdzwiły dwie sprawy, które na fotkaqch pokażę: Czy wy tez macie taką przerwę ? Jak docisnę węża to na chwilę jest ok i zaraz znowu robi sie taka przerwa, czy to tak ma być i niczemu nie przeszkadza ?
daniels Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 tak ma być wąż uszczelnia się za pomocą tej zielonej uszczelki wew, i trzyma go szybkozłączka
sebul Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Dzieki za info, bo juz myslalem ze cos mam nie tak
Biszczan Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 W swoim wymieniłem wąż od intercoolera i ten do EGR, ale tylko dlatego, że łączenie tych węży było bardzo zmęczone i wąż wysuwał się w trakcie jazdy (zaczęło tamtędy powietrze uciekać). Teraz jest sucho i nic się nie dzieje.
PRZEMEKC Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 ten luz to norma, tez wsuwałem ale drgania znów swoje robią,
Biszczan Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 U mnie mocowanie węży się wyrobiło dlatego, że miałem je zamocowane klamrą od EGR w której ząbki na obu końcach są skierowane w przeciwną stronę i wąż co chwilę się wysuwał bo klamra nie wchodziła całkowicie w te wypusty w wężu, a klamra do węży od IC ma je skierowane w jedną stronę. Pewnie po upływie jakiegoś tam czasu też się wyrobi, ale widzę sporą różnicę na chwilę obecną
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się