piter1114 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 witam! sprawa wygląda tak: - temperatura płynu chłodzącego dochodzi max.do 60 st. - wymieniony termostat, efekt żaden - vag, tylko błąd 282 regulator położenia przepustnicy-V60 zwarcie - BŁĄD SPORADYCZNY , po skasowaniu brak błędu /nie wiem czy ma związek z tematem/ - wentylator działa w/g mnie normalnie (nie na max.obrotach) - klimatronik wskazuje na kanale 49 - 60(st?), na kanale 51 - 90 - klima dział OK, szybko nagrzewa wnętrze i chłodzi PYTANIE: czy "cytat...do przeprowadzenia niniejszej diagnostyki konieczne jest dokonanie pomiarów w grupach: 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. pomiar dokonywany będzie dwuetapowo - na zupełnie zimnym silniku oraz na w pełni rozgrzanej jednostce napędowej." chodzi o pomiar przy uruchomionym silniku? net podaje różne opcje,albo wł.silnik i bieg jałowy, albo wył.i stacyjka w położeniu 1/ więć jak? pozdr,
Marc!n Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 bez znaczenia, grunt żeby silnik był nagrzany.. przy takich temp jak teraz przejedź kilka km po mieście i można sprawdzać.
piter1114 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2013 OK, to może jeszcze rzut oka na te odczyty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się