Skocz do zawartości
IGNOROWANY

trzesienie podczas gaszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem gdy gasze samochod zawsze nim zatrzesie. Czy moze to byc oznaka konczocego sie dwumasa? Samochod to audi a4 b6 1,9tdi awx

Opublikowano

moze dwumas moze juz nie domaga klapa gasząca...

Opublikowano

Mi zarówno przy odpaleniu jak i gaszeniu zawsze delikatnie zatrzęsie jakieś 1 bujniecie tak samo jest po wymianie dwumasu - klapa gasząca zamyka.

Opublikowano

moze klapa gaszaca albo membrana w tej gruszce przy egr jest przerwana tak bylo u mnie i strasznie telepalo buda

Opublikowano

Mi wlasnie tylko przy gaszenie klapa gaszaca zamyka sie. Jutro bede musial zobaczyc gruszke i egr

Opublikowano
Mi wlasnie tylko przy gaszenie klapa gaszaca zamyka sie. Jutro bede musial zobaczyc gruszke i egr

I jak co z tą gruszka wiadomo cos ? bo jestem ciekaw:naughty:

Opublikowano

tak jak kolega tomcrack27 pisal byla, to wina gruszki wymienilem dzisiaj i jest spokoj.

Opublikowano

gdzie dostałeś samą gruszkę?

Opublikowano
gdzie dostałeś samą gruszkę?

mozna kupic zamienniki cena to 170 zeta

Opublikowano

Panowie, pomocy. Mam nastepujacy problem. Trzesie mi silnikiem podczas gaszenia , jak rowniez jest twarda praca silnika na biegu jalowym. Pierwsza diagnoza EGR. Wymiana na nowy, auto znow zaczelo ladnie gasnac i ladnie pracowac. Niestety trwalo to tylko 4 dni. Gdzie szukac przyczyny? Wydalem na nowy EGR 400 PLN , a auto znow ńie domaga. Macie jakies pomysly? Moze zawor N289 lub N18? Prosze o sugestie.

Opublikowano

Sprawdź najpierw mocowanie silnika od strony kierowcy bo śruba mocująca silnika lubi sie luzowac i trzęsie strasznie

Opublikowano

Wszystkie mocowania sprawdzone, poduszki silnika wymienione na nowe oryginalne. Problemu doszukuje sie gdzies przy EGR/klapie gaszacej badz sterowaniu/podcisnieniu. Wymiana EGR pomogla, ale tylko na 4 dni. Wtedy zadnych ojaow telepania niebylo, a silnik pracowal gladziutko. Teraz znow gasnie zle i telepie.

Opublikowano

patrz czy klapa gaszaca sie zamyka podczas gaszenia jesli tak to mozna stawiac na jakies poduszki silnika a jesli one sa w porzatku to tylko sprzeglo zostalo stary:wink:

Opublikowano

Hmmm... To jak wyjasnic to, ze wszystko wrocilo do normy po zmianie EGR? Szkoda tylko, ze na tak krotko. Moze to byc wina vacum pompy, ktora podaje za male cisnienie do klapy gaszacej? Sam silownik ogladalem podczas gaszenia i chowa sie tak jak powińien.

Opublikowano
gdzie dostałeś samą gruszkę?

mozna kupic zamienniki cena to 170 zeta

wahler gruszka 120zł :whistling:
Opublikowano

Pisalem, ze EGR wymieniony na nowy, a wiec co za tym idzie gruszka tez.

Opublikowano

u mnie sie zaczeło szrpanie przy gaszeniu niedawno, po wymianie poduszki skrzyni i wymianie uszczelek na PD. EGR z klapą wymieniony w tamtyk roku i do tej pory było dobrze. sama klapa widać, że się zamyka przy gaszeniu. ciekawe co ktoś spierdzielił...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...