budtom Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Witam mam taki problem gdy gasze samochod zawsze nim zatrzesie. Czy moze to byc oznaka konczocego sie dwumasa? Samochod to audi a4 b6 1,9tdi awx
Wihajster Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 moze dwumas moze juz nie domaga klapa gasząca...
mycha1236 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Mi zarówno przy odpaleniu jak i gaszeniu zawsze delikatnie zatrzęsie jakieś 1 bujniecie tak samo jest po wymianie dwumasu - klapa gasząca zamyka.
tomcrack27 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 moze klapa gaszaca albo membrana w tej gruszce przy egr jest przerwana tak bylo u mnie i strasznie telepalo buda
budtom Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Mi wlasnie tylko przy gaszenie klapa gaszaca zamyka sie. Jutro bede musial zobaczyc gruszke i egr
radzio93 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Mi wlasnie tylko przy gaszenie klapa gaszaca zamyka sie. Jutro bede musial zobaczyc gruszke i egr I jak co z tą gruszka wiadomo cos ? bo jestem ciekaw:naughty:
budtom Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 tak jak kolega tomcrack27 pisal byla, to wina gruszki wymienilem dzisiaj i jest spokoj.
tomcrack27 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 gdzie dostałeś samą gruszkę? mozna kupic zamienniki cena to 170 zeta
diesel1473 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Panowie, pomocy. Mam nastepujacy problem. Trzesie mi silnikiem podczas gaszenia , jak rowniez jest twarda praca silnika na biegu jalowym. Pierwsza diagnoza EGR. Wymiana na nowy, auto znow zaczelo ladnie gasnac i ladnie pracowac. Niestety trwalo to tylko 4 dni. Gdzie szukac przyczyny? Wydalem na nowy EGR 400 PLN , a auto znow ńie domaga. Macie jakies pomysly? Moze zawor N289 lub N18? Prosze o sugestie.
tomcrack27 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Sprawdź najpierw mocowanie silnika od strony kierowcy bo śruba mocująca silnika lubi sie luzowac i trzęsie strasznie
diesel1473 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Wszystkie mocowania sprawdzone, poduszki silnika wymienione na nowe oryginalne. Problemu doszukuje sie gdzies przy EGR/klapie gaszacej badz sterowaniu/podcisnieniu. Wymiana EGR pomogla, ale tylko na 4 dni. Wtedy zadnych ojaow telepania niebylo, a silnik pracowal gladziutko. Teraz znow gasnie zle i telepie.
tomcrack27 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 patrz czy klapa gaszaca sie zamyka podczas gaszenia jesli tak to mozna stawiac na jakies poduszki silnika a jesli one sa w porzatku to tylko sprzeglo zostalo stary:wink:
diesel1473 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Hmmm... To jak wyjasnic to, ze wszystko wrocilo do normy po zmianie EGR? Szkoda tylko, ze na tak krotko. Moze to byc wina vacum pompy, ktora podaje za male cisnienie do klapy gaszacej? Sam silownik ogladalem podczas gaszenia i chowa sie tak jak powińien.
daniels Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 gdzie dostałeś samą gruszkę? mozna kupic zamienniki cena to 170 zeta wahler gruszka 120zł
diesel1473 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Pisalem, ze EGR wymieniony na nowy, a wiec co za tym idzie gruszka tez.
marekg Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 u mnie sie zaczeło szrpanie przy gaszeniu niedawno, po wymianie poduszki skrzyni i wymianie uszczelek na PD. EGR z klapą wymieniony w tamtyk roku i do tej pory było dobrze. sama klapa widać, że się zamyka przy gaszeniu. ciekawe co ktoś spierdzielił...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się