FUTURUM Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 wytłumaczą tak aby nastraszyc człowieka aby dał im zarobic...znam te myki. laik sie osra i zapina wroty do nich i robi a oni z jelenia zdzieraja skóre... niewazneprzestan sie stresowac, nikt nie jest w stanie stwierdzic czegos takiego jak - ze cos wytrzyma na iles km... jakis j**any mechajasnowidz... ja robiac to sobie sam sprawdziłem - stary imbus sprawdzięłm czy wogole czuc jaki kolwiek luz i nic nie poczułem. wyjałem go włożyłem nowy i tak samo i nie stwierdziłem zadnej roznicy... wiec wcisnałem imbs głebiej załozyłem zegera i złożyłem do kupy. niech mechanik zdejmie i spr o ile wie o co chodzi i o ile wie o co chodzi i nie jest mechajasnowidzem... jaq powiem tak- 4um to w wiekszosci zgrup[owanie ludzi pechowych ktos miał pecha 1 z 2gim, 50dziesiatym-wypłakoało sie tu ze wy***ał szmal na naprawe itd,1500ludzi na 4um to przeczytało, osrało sie i zaczeło wp***dalac kase w motorownie ba a nóz widelec... ja tez nie sram kasą, zrobiłem jak zrobiłem,jak sie ro***bie to bede wtedy sie przejmował i myslał co dalej... narazie tankuje,jeżdze i co 3miechy zmieniam olej w silniku,nie bawie sie w te longlife, co 10000km zmieniam olej i wszystko. pier**l te wszytkie zale forumowiczów bo całkowicie od tego zgłupiejesz...zamiast sie cieszyc jazda autem to bedzie patrzył w ten balt czy czasem nie wyswietla sie na czerwono OIL PRESSURE... zrób to co masz w palanie jak pisałes wyzej i jezdzij i sie ciesz. a jak mechanik powie ze jeszcze 10000km i imbus sie przekreci tak jak to powiedział jednemu z 4umowiczów mechanik to az ze smiechu oplułem ekran... tylko nie płacz później że zajechałeś motor po samej wymianie zabieraka....
SotoM Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 płakac...nie ma co sam sobie to zrobie,jak napisałem zpiepszy sie to bede sie martwił i myslał jaka opcje wybrac... nie mysle o tym w ogole,ciesze sie wciaż jazdą i wygodą... jestem dobrej mysli ze otwierac słupa nie bede musiał...
Wihajster Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 wytłumaczą tak aby nastraszyc człowieka aby dał im zarobic...znam te myki. laik sie osra i zapina wroty do nich i robi a oni z jelenia zdzieraja skóre... niewazneprzestan sie stresowac, nikt nie jest w stanie stwierdzic czegos takiego jak - ze cos wytrzyma na iles km... jakis j**any mechajasnowidz... ja robiac to sobie sam sprawdziłem - stary imbus sprawdzięłm czy wogole czuc jaki kolwiek luz i nic nie poczułem. wyjałem go włożyłem nowy i tak samo i nie stwierdziłem zadnej roznicy... wiec wcisnałem imbs głebiej załozyłem zegera i złożyłem do kupy. niech mechanik zdejmie i spr o ile wie o co chodzi i o ile wie o co chodzi i nie jest mechajasnowidzem... jaq powiem tak- 4um to w wiekszosci zgrup[owanie ludzi pechowych ktos miał pecha 1 z 2gim, 50dziesiatym-wypłakoało sie tu ze wy***ał szmal na naprawe itd,1500ludzi na 4um to przeczytało, osrało sie i zaczeło wp***dalac kase w motorownie ba a nóz widelec... ja tez nie sram kasą, zrobiłem jak zrobiłem,jak sie ro***bie to bede wtedy sie przejmował i myslał co dalej... narazie tankuje,jeżdze i co 3miechy zmieniam olej w silniku,nie bawie sie w te longlife, co 10000km zmieniam olej i wszystko. pier**l te wszytkie zale forumowiczów bo całkowicie od tego zgłupiejesz...zamiast sie cieszyc jazda autem to bedzie patrzył w ten balt czy czasem nie wyswietla sie na czerwono OIL PRESSURE... zrób to co masz w palanie jak pisałes wyzej i jezdzij i sie ciesz. a jak mechanik powie ze jeszcze 10000km i imbus sie przekreci tak jak to powiedział jednemu z 4umowiczów mechanik to az ze smiechu oplułem ekran... tylko nie płacz później że zajechałeś motor po samej wymianie zabieraka.... a niby jak ma zajechac motor??W najgorszym wypadku po zapaleniu sie oil pressure wyłaczy silnik i zupelnie nic zlego sie nie stanie
kuba.goller Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Jak mu się zapali kontrolka na autostradzie przy 180 km/h to zostanie tylko szukanie nowego silnika i turbo.
Marynarz____ Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 ok jestem po przeróbce pompy oleju- wybrałem tą wersję z TMA serwis czyli pogrubiony zabierak z jednej strony+ szersze gniazdo w wałku. Na razie żadnych minusów, wszystko ładnie chodzi tak jak w oryginale.
jactom90 Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 Witam i ja chciałbym dodać kilka zdań na temat tej pompy.... jest na ten temat bardzo duzo info na forum, po kupieniu b7 i przeczytaniu tych postów doszedłem do wniosku ze jestem w du....e ale zdecydowałem sie na wymiane pompy na ta z 1.9 a nie zabawe z wymienianiem imbusa czy gniazda bo to tylko wydłuza czas agonii silnika a nie likwiduje problemu. Jeżdże dosyć dużo po EU i musze być pewny auta.. Teraz już jestem, przynajmniej jeśli chodzi o pompe. Dodam że przy długich trasach i tak imbus jest mniej obciążony bo olej jest nagrzany a jeśli ktoś jeździ tylko po bułki do sklepu to bardziej w dupe dostaje. Nie robie reklamy i nikogo nie namawiam, mówie tylko że teraz siadam za kierownice i nie myśle czy zaświeci mi Oil Pressure. pozdrawiam
Marynarz____ Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 Witam i ja chciałbym dodać kilka zdań na temat tej pompy.... jest na ten temat bardzo duzo info na forum, po kupieniu b7 i przeczytaniu tych postów doszedłem do wniosku ze jestem w du....e ale zdecydowałem sie na wymiane pompy na ta z 1.9 a nie zabawe z wymienianiem imbusa czy gniazda bo to tylko wydłuza czas agonii silnika a nie likwiduje problemu. Jeżdże dosyć dużo po EU i musze być pewny auta.. Teraz już jestem, przynajmniej jeśli chodzi o pompe. Dodam że przy długich trasach i tak imbus jest mniej obciążony bo olej jest nagrzany a jeśli ktoś jeździ tylko po bułki do sklepu to bardziej w dupe dostaje. Nie robie reklamy i nikogo nie namawiam, mówie tylko że teraz siadam za kierownice i nie myśle czy zaświeci mi Oil Pressure. pozdrawiam No jak masz wersję z napędem łańcuchowym a nie jak ja z zębatkowym to faktycznie swap na 1.9 to dobry pomysł, bo zmiana łańcucha na zębatki plus wymiana gniazda i zabieraka plus robocizna to wychodzi więcej niż swap na 1.9, natomiast u mnie to koszt 600 zł plus 100 zł za robocizne czyli dużo taniej niż swap na 1.9. Patrząc po konstrukcji tego grubego wałka plus zabieraka to wytrzyma dużo dłużej niż seryjne graty- mi seryjne wytrzymały 160 tyś (jeszcze by pojeździły) to te jak wytrzymają 200 tyś to i tak już auto nie będzie w moich rękach
jactom90 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Tak tylko że ja też miałem z napędem zębatkowym ale i tak sie zdecydowałem na taki zabieg.. troche to kosztowało ale sądze że było warto... a i dodam że mój przebieg to 240 000
arczi_a4 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Kurdę, w moim była przeprowadzona akcja serwisowa na wymianę/naprawę pompy oleju, ciekawe co oni tam naprawdę zrobili. W książce serwisowej mam opisane to tylko jakimś kodem a od kolegi od którego kupiłem wiem tylko że chodziło o pompę oleju ale szczegółów już nie pamięta. Myślę, że jakbym może podjechal do tego ASO to by mi dokładnie powiedzieli co i jak ? Że też nie ma nic konkretniej opisane w książce co robili - jak coś było fabrycznie skaszanione to po prostu nie ma się co chwalić i dlatego tylko taki lakoniczny zapis - akcja serwisowa i jakichś ichni kod... Żenada:facepalm: Moja furka: BRE, produkcja 07.2007 Pozdrawiam
Marynarz____ Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Kurdę, w moim była przeprowadzona akcja serwisowa na wymianę/naprawę pompy oleju, ciekawe co oni tam naprawdę zrobili. W książce serwisowej mam opisane to tylko jakimś kodem a od kolegi od którego kupiłem wiem tylko że chodziło o pompę oleju ale szczegółów już nie pamięta. Myślę, że jakbym może podjechal do tego ASO to by mi dokładnie powiedzieli co i jak ? Że też nie ma nic konkretniej opisane w książce co robili - jak coś było fabrycznie skaszanione to po prostu nie ma się co chwalić i dlatego tylko taki lakoniczny zapis - akcja serwisowa i jakichś ichni kod... Żenada:facepalm:Moja furka: BRE, produkcja 07.2007 Pozdrawiam Najprawdopodobniej chodzi o wymianę wadliwego napędu łańcuchowego na zębatkowy bo taka akcja była- problem zużywającego się imbusa pozostaje
SotoM Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Marynarz____ pompa wymieniona...?? jakie koszta....??
Marynarz____ Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Marynarz____ pompa wymieniona...?? jakie koszta....?? W sumie nieduże: 600 zł- koszt wałka od TMA Serwis z poszerzonym gniazdem+ poszerzony zabierak z jednej strony pasujący do wałka 100 zł- robocizna- robiłem u swojego kumpla mechanika ten zestaw (wałek+ zabierak) wygląda bardzo solidnie, dużo porządniej od seryjnego, ale dla pewności zajrzę tam za rok i zobaczę jak to wygląda
SotoM Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 ale mi chodziło pompe tandem - drgania na biegu jałowym... chyba ze ludzi myle.... i to nie ty z serwisem walczyłes...
Marynarz____ Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 Aaaaa... to ja, jeszcze nie wymieniałem, umówiony jestem na 14.11, jak wymienią to dam znać
SotoM Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 ja mam zapociny spod pompy - zakładałem nowa uszczelke i poci sie... jutro demontaż i weryfikacja przyczyny... mam nadzieje ze to wina uszczelki a nie deformacja przylgni pompy do głowicy silnika....
Marynarz____ Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Oki byłem na wymianie pompy vaku w ASO i muszę powiedzieć, że autko dużo lepiej odpala- równo bez szarpnięć i na wszystkie gary od razu, a nie jak przedtem, że najpierw na jeden i po króciutkiej chwili na wszystkie. Niestety jeszcze raz muszę pojechać na wymianę pompowtrysków bo okazało się, że po wymianie vakupompy wyszło, że 3 pompowtrysk (który był wymieniany razem z resztą w ramach akcji serwisowej) jest uszkodzony. Trochę się już tym wkurzyłem i zapytałem serwisanta czy długo mają zamiar mnie jeszcze zwodzić i wreszcie zrobią wszystko tak jak ma być. No jak to się mówi do 3 razy sztuka i mam nadzieję, że po wymianie tego pompowtrysku autko już na stałe przestanie szarpać. Pocieszające jest to, że wymienią mi ten pompowtrysk za darmo bo jest na gwarancji
SotoM Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 to ja juz kuźwa nic nie rozumiem...czy jest gwarancja na te PD czy nie.... koles który pracuje w ASO powiedział mi ze nie mam na wtryski gwarancji - to był tylko dobry gest producenta i tyle...audi mi je dało nie płaciłem za nie...wiec tzw kop w dupe masz i wypad... musze raz jeszcze sie dowiedziec... bez kitu z kazdy serwis ma swoje jakies rózne bajki...
kuba.goller Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Ja też jestem po regeneracji pompy oleju, czyli wzmocniony imbus i nowe gniazdo w wałku (BRE), dostałem do wglądu stary wybierak, i widać na nim małe ślady szlifu w stronę krągłości:) W serwisie ocenili, że jeszcze z 40 tyś km by przejechało (obecny przebieg 185 tyś km). Moim zdaniem silnik równiej pracuje na biegu jałowym, ale oprócz tej operacji zostało mi wymienione mocowanie silnika z przodu więc to może przez to jest mniej wibracji.
Marynarz____ Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Opublikowano 20 Listopada 2013 to ja juz kuźwa nic nie rozumiem...czy jest gwarancja na te PD czy nie.... koles który pracuje w ASO powiedział mi ze nie mam na wtryski gwarancji - to był tylko dobry gest producenta i tyle...audi mi je dało nie płaciłem za nie...wiec tzw kop w dupe masz i wypad... musze raz jeszcze sie dowiedziec... bez kitu z kazdy serwis ma swoje jakies rózne bajki... No ja rozmawiałem z serwisantem przedwczoraj i mi prosto w oczy powiedział, że jest na nie roczna gwarancja mi już drugi wymieniają bo coś spartolili więc jak coś w ciągu roku będzie się z nimi dziać to mam przyjeżdżać a oni wymienią. Nie wiem, może przestali sobie w kulki lecieć bo jak byłem u nich drugi raz kilka tygodni temu to pojechałem z nimi krótko że nie dam się naciągać i bajek sobie wciskać i od tej pory jakby bardziej koło mnie skakali...
klattaa Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 tak jak w temacie. Jaki jest typ tej pompy w brd (rok 2007 ) na łańcuszku/ na kołach zębatych. Da się spr. np po vin. Pytam bo auto ma juz 7 lat przebieg 113 tys nie jest duzy ale może warto zajrzeć do nie podczas nadchodzącego niebawem przeglądu. Dzięki za odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się