Pawelkiwi Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Sprawdzałem w ECU i nie widać śladów partaczy od liczników. Jeśli ktoś to kręcił to musiał robić to z głową. Reszta auta wizualnie też wskazuje na ten przebieg. Zaraz ktoś spyta po co sprawdzać zawartość ECU? Po to bo przy okazji "imbusa" był wywalany DPF i "wirusek" do 220KM.
wujek496 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Koledzy mógłby ktoś podać adres i telefon tej firmy: FUTURUM. Narazie się u mnie nic nie dzieje, ale z tego co czytam to lepiej się zabezpieczyć. Z góry dzięki za adres.
mariusz.pek Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Koledzy mógłby ktoś podać adres i telefon tej firmy: FUTURUM. Narazie się u mnie nic nie dzieje, ale z tego co czytam to lepiej się zabezpieczyć. Z góry dzięki za adres. dzwoń pod nr 501-235-580.odbiera chyba księgowa.polecają ich na angielskich forach internetowych
Pawelkiwi Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Ja oddaję wałki do TMA-serwis http://tmaserwis.pl/kontakt/ Klienci zadowoleni - ja też.
serfin Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Futurum i TMA serwis wspolpracuja ze soba i maja to samo, jak dobrze wyczytalem w necie
Marynarz____ Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 (edytowane) Gościu z TMA pracował kiedyś w FUTURUM i założył TMA czy jakoś tak i jadą na siebie równo (chyba nie rozstali się w zgodzie), w każdym bądź razie robią to samo... ja mam wałki i imbus od TMA i na razie wszystko ok Edytowane 9 Grudnia 2014 przez Marynarz____
serfin Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 No ja tez od 2 tygodni jezdze siostry autem BRD 170KM na zregenerowanej pompie od TMA serwis i 3 latka gwary sa.
Pawelkiwi Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zaznaczam że nie jest to forma reklamy. Mam do zbycia po kosztach zestaw do swapa pompy oleju w BRD i innych: - uspokajacz oleju - pompa oleju od Mitsubishi (lepsza) - łańcuch + prowadnice + napinacz - imbus do zaślepienia kanału smarowania wałków wyrównoważających - koło zębate - i tu ważne - dodaję je ale 2 zęby przy zdejmowaniu go z wału są delikatnie przekrzywione, można je bez problemu ustawić lub kupić nowe koło i po sprawie Całość 500,00 zł
A4_Dominik_WAW Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 A czy ktoś wymieniał imbus w B8 CAGA ? Jak wyciągnąć miskę oleju - co zdemontować żeby bezkolizyjnie wyszła ? Przeszkadza maglownica....
FUTURUM Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 A czy ktoś wymieniał imbus w B8 CAGA ? Jak wyciągnąć miskę oleju - co zdemontować żeby bezkolizyjnie wyszła ? Przeszkadza maglownica.... wózek w dół silnik do góry
tolek85 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witam, Mam BRD z przebiegiem 215 kkm. Czytam ten wątek i jedni dmuchają na zimne, drudzy jeżdżą i się nie przejmują. W chwili obecnej mam DPF OUT i zmieniam olej na 5W40 i auto idzie na poprawę softu, myślę, że uda się osiągnąć 200+. Przy wymianie oleju zastanawiam się, czy nie wymienić "imbusika" z dobrego na nowy, jak niektórzy piszą. No chyba, że po zdjęciu okaże się, że jest zbyt duży luz. Gdzie ewentualnie kupić taki imbusik? ASO? Czy wymienić coś jeszcze?
jacek 3773 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 imbusik w aso kosztuje jakieś 20zł
tolek85 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Czy świecący komunikat LOW OIL to pierwsza oznaka małego ciśnienia w obiegu, czy po prostu szwankuje czujnik poziomu oleju? Olej oczywiście jest, przez chwilę miałem nawet za dużo... po otwarciu maski błąd na chwilę znika. Mając o niecały litr więcej oleju, niż powinno go być mogłem coś niechcący uszkodzi?
Wihajster Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Czy świecący komunikat LOW OIL to pierwsza oznaka małego ciśnienia w obiegu to nie ma nic wspolnego z cisnieniem Mając o niecały litr więcej oleju, niż powinno go być mogłem coś niechcący uszkodzi? bardzo szkodliwe.Rozumiem,że juz zostal spuszczony nadmiar\?
tolek85 Opublikowano 4 Maja 2015 Opublikowano 4 Maja 2015 Tak, spuściłem, ale przez ok. 2, 3 tygodnie tak jeździłem, bo na tym %$&* bagnecie nic nie było widać :/
pegaz1979 Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 witam wiem ze temat byl walkowany setki razy ale szukam jakiejs madrej glowy co doradzi..mianowiecie kupilem audi a4 b7 2.0 170 sline BRD . przebieg 100mil - 160tys dbane , jezdzi ok. przebieg potwierdzony przez audi dealera .na gwarancji mial mial wymienane wtryski. moje pytanie to ta nieszczesna pompa oleju. po przecztaniu kilku postow wlosy mi deba stanely. swap pompy chyba nie wchodzi w rachube - tu w uk. pewnie zaplacilnym tyle co za nowy silnik. czy jest jakas mozliwisc wczesnego wykrycia wady tego nieszczesnego imbusa ktory sie zuzywa i powoduje takie uszkodzenia . czy moge wychwycic to ze nie dlugo mi kleknie - czy pompa mi da jaiekolwiek sygnaly (dzwiek lub cokolwiek) nim bedzie a pozno - w gre wchodza podroze do polski.dodam ze koles z audi powiedzial mi ze nie zna przypadku zeby ludzie wracali i mowili ze pompa im siadla - powoedzial mi ze jakikolwiek blad to komputer wychwyci - ale wiem tez po przeczytaniu setek forum , ze juz wtedy bedzie za pozno z gory dziekuje za pomoc
SotoM Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 pojawi ci sie przęczyk i na fisie czerwona konewka z napisem Öldruck lub OIL PRESSURE (zalezy jaki jezyk masz ustawiony w zegarach) - jak na zegarze po prawej stronie wcisniesz przycisk CHECK i bedziesz paczył w test to zobaczysz wspomniany komunikat. - jaki takie cos ci sie pojawi to natychmiast gasisz motor i juz go nie uruchamiasz mimo ze na baknecie jest prawidłowy poziom. - nie stresuj sie bo zwariujesz od tych opowieści - daj sobie spokuj i ciesz sie jazdą i autem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się