painter24 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Bardzo proszę o analizę mojego silnika 1.9 TDI silnik AWX CZY wszystko jest z nim w porządku ? Loga statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
spanky Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Kat synchronizacji do poprawy Pedal gazu nie byl do podlogi
painter24 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 PEdał gazu faktycznie w jednej próbie nie był do końca , a jak się ustawia ten kąt synchronizacji ??
Biszczan Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/
painter24 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Wielkie dzięki za link , naprawdę jest pomocny !!! A co z resztą logów czy są prawidłowe ? Ja się nie znam ale są dziwne wskazania EGR ---------- Post dopisany 03-09-2013 at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany 25-08-2013 at 21:53 ---------- Witam ponownie wczoraj poprawiłem kąt synchronizacji z + 3.3 na -0.6 lecz spalanie wzrosło na wolnych obrotach do 0.7 l a moc spadłą . Auto jest zmulone , powiedzcie czy to jest normalne ?? i jaki kąt najlepiej ustawic ??
lukaszooo Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 kąt powinien być jak najbliżej 0.0. przestaw na +0.6 może bedzie lepiej. Niektórzy tunerzy przed programem przestawiają kąt na +-1.0 w zalerzności od kondychy motoru i twierdzą zę silnik jest wtedy bardziej agresywny.
painter24 Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 ok przestawie a powiedz bo ja tez chcę z chipowac auto jak najlepiej przestawic na + 1 czy na - 1
spanky Opublikowano 3 Września 2013 Opublikowano 3 Września 2013 Wielkie dzięki za link , naprawdę jest pomocny !!!A co z resztą logów czy są prawidłowe ? Ja się nie znam ale są dziwne wskazania EGR ---------- Post dopisany 03-09-2013 at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany 25-08-2013 at 21:53 ---------- Witam ponownie wczoraj poprawiłem kąt synchronizacji z + 3.3 na -0.6 lecz spalanie wzrosło na wolnych obrotach do 0.7 l a moc spadłą . Auto jest zmulone , powiedzcie czy to jest normalne ?? i jaki kąt najlepiej ustawic ?? zrob logi na tym kacie synchronizacji ustawionym na -0.6
painter24 Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Witam ponownie , jakieś tydzień temu zrobiłem chip tuning w AWX-sie , co możecie powiedziec o wykresach mocy i momentu ?? View image: AWX
przemik Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Seryjne graty ? Logi zrob .... bo wykresy mało mowią...
painter24 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Opublikowano 13 Września 2013 Graty seryjne , facet który to robił twierdził że wyjątkowo zdrowy AWX , a logo zrobię ale dopiero jak kupie baterie do laptopa bo PADŁA !!!
lukaszooo Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 50 km po samym programie mało który ARL po setupie ma taki wynik, zmień tunera
painter24 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 Facet mówi że jeszcze nie miał tak zdrowego AWX-a i twierdzi że to jego rekord w bezpiecznym podniesieniu mocy !!
DragonGTI Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 To tunerzy się bawią w rekordy? Jak na serie to bardzo wysoko i to jeszcze w Passacie... sam moment wysoko, zwykle AWX miał 290Nm.. AVF już miał nawet 310NM .. a tu jeszcze jest praktycznie 139 KM .... Przebieg wykresu dość ładnie leci ale moc MOIM zdaniem znacznie przesadzona, odczujesz to zapewne niedługo na sprzęgle Wykres momentu i mocy przecina sie bardzo wysoko 180KM przy 360 NM !
painter24 Opublikowano 19 Września 2013 Autor Opublikowano 19 Września 2013 To tunerzy się bawią w rekordy? Jak na serie to bardzo wysoko i to jeszcze w Passacie... sam moment wysoko, zwykle AWX miał 290Nm.. AVF już miał nawet 310NM .. a tu jeszcze jest praktycznie 139 KM .... Przebieg wykresu dość ładnie leci ale moc MOIM zdaniem znacznie przesadzona, odczujesz to zapewne niedługo na sprzęgle Wykres momentu i mocy przecina sie bardzo wysoko 180KM przy 360 NM ! czyli Twoim zdaniem gośc odprawił fuszerkę ?? Ja się nie znam na tych sprawach ale jak kupowałem auto to elektromechanik z serwisu VW powiedział że silnik jest w wyjątkowo dobrym stanie !!
DragonGTI Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Nie, ja tego nie powiedziałem bo nie wiem jak auto jedzie... Do silnika tez nie mam zastrzeżen, ale chodzi o samo podniesienie mocy.. Widzisz u mnie np wyszła seria okolo 135 KM, zrobił mi na około 155KM i powiedział że to jest bezpiecznie.. przyrost? 20 KM.. u CIebie ? 50KM.. To ponad drugie tyle.. owszem mowil mi ze moze mi zrobic 165 KM ale to wg niego nie jest bezpiecznie.. a to tylko 30KM a gdzie do 50? ja bym musiał miec 185 KM oczywiscie przy seryjnych gratach Dodam że silniki mamy takie same, ja też mam AWX tyle ze Audi .. Znajde wykres, przeskanuje i wrzuce.
painter24 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 Nie, ja tego nie powiedziałem bo nie wiem jak auto jedzie... Do silnika tez nie mam zastrzeżen, ale chodzi o samo podniesienie mocy..Widzisz u mnie np wyszła seria okolo 135 KM, zrobił mi na około 155KM i powiedział że to jest bezpiecznie.. przyrost? 20 KM.. u CIebie ? 50KM.. To ponad drugie tyle.. owszem mowil mi ze moze mi zrobic 165 KM ale to wg niego nie jest bezpiecznie.. a to tylko 30KM a gdzie do 50? ja bym musiał miec 185 KM oczywiscie przy seryjnych gratach Dodam że silniki mamy takie same, ja też mam AWX tyle ze Audi .. Znajde wykres, przeskanuje i wrzuce. Więc ja już nie wiem czy to jest dobrze zrobione !! Mi też się wydawało że trochę dużo podniósł ale facet na samym początku z czytał oryginalny program i podniusł sam program bezpiecznie i mówił że ilośc koni po wgraniu zależy głównie od stanu i kondycji podzespołów a po pierwszym zchamowaniu wyszło że auto ma ok 147 km nawet ni to pokzywał na kompie więc nie wiem dlaczego na wykresie który mi dał jest 139KM a nie 147KM !! Jak załatwie sobie baterię do laptopa to zrobię wszystkie loga i wrzucę na stronę to może wtedy się dowiem czy program jest dobrze napisany !! a TOBIE DragonGTI dziękuję za zainteresowanie moim tematem !!
przemik Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Jak załatwie sobie baterię do laptopa to zrobię wszystkie loga i wrzucę na stronę to może wtedy się dowiem czy program jest dobrze napisany Nie zwlekaj....
lukaszooo Opublikowano 21 Września 2013 Opublikowano 21 Września 2013 na jakiej hamowni byłes na rolkach czy na jakims wynalazku ????? według mnie wykres jest poprostu zawyżony, złe dane startowe moze temperatura a moze 100 innych pierdół. Co by sie nie dzialo na seryjnych gratach 189km jest nie realne, według mnie wykres o 30km zawyżony
painter24 Opublikowano 21 Września 2013 Autor Opublikowano 21 Września 2013 Hej to była hamownia przenośna Dynomet zakładana na tylne koło !! Faktycznie po wpisaniu wagi auta i pasażerów wyszło 147KM ale po odjęciu jakiejś wagi tylko nie wiem ile kilo odia wyszło 138.9KM !! Mi też się wydajeże coś za dużo wyszło !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się