rafeex Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Proszę o analize logów: Log (0 - 001,003,010) Log (1 - 010,011) Log (2 - 004,008,010)
grzegorzmen Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 przepływka słabo mierzy i tnie dawki . Można spróbować przeczyścić . Sterowanie Turbiny do sprawdzenia podciśnienia zawór N75 albo przycina się dźwignia od sprężarki.
rafeex Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2013 przepływomierz wymieniałem na nowy w październiku sprawdze w jakim stanie jest filtr powietrza. dziś też sprawdzałem kąt wtrysku i okazuje sie że wacha sie pomiedzy 31 a 32 a ztego co wiem powinno byc ok 49-51. z uwagi na powyższe zapłon mam pózny czy za wczesny i jak sie to może miec do mocy i do spalania czy jest to duzy odchył? i czy moze to miec wpływ na powyzsze logi?
grzegorzmen Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 to że wymieniałeś przepływomierz w październiku nie znaczy że jest dobry , czasami zakładasz nowy/regenerowany i nie mierzy poprawnie A jeśli kąt wtrysku sprawdzałeś w BS 000 to jest w granicach doregulowania i podczas pracy niema dużego wpływu na moc i logi . Ma znaczenie na zapalanie samochodu
ciahciah Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 w opisie po lewo masz napisane 1.9 TDI PD, a jeżeli logi są twojego auta to powinno pisać 1.9 TDI AFN pomyśl o wypaleniu-czyszczeniu kolektora ssącego i wydłubaniu scyzorykiem osadu z wlotów w głowicy statyczny kat wtrysku bierze udział tylko w momencie zapalania czyli do puki silnik nie złapie z 300obr ma on znaczenie, jak auto zapali elektronika kąt wysteruje jak należy i to że statyczny masz źle ustawiony kompletnie nie ma znaczenia, statyczny kat wtrysku jest ważny tylko przy zapalaniu bo w tej fazie elektronika za sprawą ciśnienie w pompie które w początkowej fazie rozruchu jest zerowe nie jest w stanie wysterować zadanego 49-51, jest jedno ale jeżeli ten kąt ustawisz ponad 60 albo poniżej 5 to elektronika może nie dać rady wysterować zadanego kąta bo braknie tej regulacji zakresu i wtedy większe spalanie lub twarda praca silnika może nastąpić ale to są kosmetyczne różnice, twój odchyl 31 zauważysz w zimie na mrozie bo auto po prostu zacznie zapalać kulawo, poza tym nie ma statyczny kąt kompletnie żadnego wpływu na twoje wymienione zagadnienia, rozróżniaj statyczny kat i dynamiczny czyli wysterowany elektroniką, jak w zimie od razu nie będzie odpalać będziesz wiedział co jest powodem, i nie słuchaj bredni że to normalne że dizel w zimie zapala słabo, du puki ropa nie zamarznie czyli do -35C dizel ma zapalać od razu sterowanie turbo się przycina, przydało by się wygonić pająki z wydechu w trasie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się