kondycja wtrysków
0

    56 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    można po tym cos powiedzieć o pompowtryskach? dodam ze czasem lubi podczas spokojnej jazdy deczko szarpnąć, na wolnych obrotach minimalnie czuć jak by drgania

    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Są OK na ten rocznik bdb

    Możesz zrobić 018 i 023 ale jak niema żadnych objawów dziwnych w pracy silnika to nie szukaj na siłę dziury w całym.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a co moze powodować przerywanie podczas jazdy??

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na przerywanie podczas jazdy może mieć wpływ wiele czynników. Jak możesz zrób komplet logów, wrzuć na forum i wtedy będzie można powiedzieć coś więcej.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    witam, powracam do diagnostyki wtrysków mam dziwne klepanie gdzieś w okolicy dolotu, jak by ktos mógł popatrzeć na te logi to z góry dzięki

    Log (0 - 023)

    Log (1 - 013,013)

    Log (2 - 018)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nagraj to klepanie i wstaw... nie zwlekaj.

    Pokaz jeszcze 001 i 004 stat.

    PD nie pracują zle.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jutro zrobie 001 i 004 dodatkowo słychac u mnie takie jakby purchanie, buczenie jak by z filtraalbo odmy to tylko po zdjęciu nogi z gazu.

    Trochę sie naczytałem o wałkach i popychaczach ale jak to zdiagnozować? a możne to miec cos wspólnego z synchronizacja wałka? tak jak pisałem mam -2 rozrząd ma możne 800km i jakos nie moge sie zebrac aby to ustawic, a nawet nie wiem czy przed wymiana było 0 czy ile

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pokaz filmik na wolnych obrotach.

    Dodatkowo mozesz otworzyc filtr powietrza na pracujacym silniku... jesli dudnienie się nasili... szykuj sie na weryfikacje wałka i szklanek.

    Niestety bylo juz u mnie pare aut z tą przypadłością i nic na VCDSie nie wychodzi. Tylko na słuch.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    wyżej zrobiłem edycje posta, czyli potwierdzasz to co podejrzewałem mniej więcej jakie koszty takiego zabiegu da sie na tym jeszcze chwile pojeździć? to buczenie mam juz jakis czas ale stukanie dopiero jakos od 2-3 dni udało mi sie wyłapać

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja bym nie zwlekał. Z reguly najpierw wywalają sie szklanki... pozniej dostają krzywki wałka. W skrajnych przypadkach obie te rzeczy są do wymiany. Koszty hmm... ostatnio szwagier w Skodzie zmienial.... oba elementy... cos ok. 1500 PLN z robotą.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

    VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

    zdjelem dzis filtr i buczenie z filtra sie nasila, klepanie narasta wraz z obrotami, z tego co pamiętam to buczenie mam od jakis 20tyys km ale klepanie wydaje mi sie ze od nie dawna ciężko powiedzieć.

    Ma na to wplyw oleju czy nie za bardzo na oleju mam przejechane 8tys olej leje shela 5w30 przebieg 220tys.

    Po odkreceniu korka wlewu oleju deko pluje olejem, tragedii nie ma ale w golfie mniej pluje

    Jak by spróbować wymienić same szklanki dało by to cos z tym klepaniem ?

    Jeszcze jedno, po wlaczeniu zaplonu slychac takie przelewanie albo olej albo paliwo? normalne to ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zobacz tutaj i porównaj czy dzwiek jest podobny

    Portal użytkowników Skoda Octavia :: Zobacz temat - [O1] Głuche stukanie w silniku

    Im wczesniej zareagujesz tym mniej kasy wydasz.

    Kolega byl u mnie A4 AVF z tym samym przypadkiem.... skonczylo sie tylko na szklankach... a dudnilo niesamowicie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wałek i szklanki do weryfikacji.

    Sprawdzisz dokładnie oglądając po zdjęciu pokrywy zaworów.

    Możesz ujrzeć takie coś:wink:

    http://obrazki.elektroda.net/14_1273746645.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Sprawdz kolego najpierw "broki" miałem to samo, mechanik odrazu po obsłuchaniu powiedział że to szklanki i naciągnoł mnie na wymianę, zgodziłem się bo wymieniałem rozrząd więc poyślałem że razem będzie taniej. Pomogło na jakiś tydzień i to tylko dlatego że mechanik widząc wypchnięte te broki wbił je na swoje miejsce, wymienił rozrząd i przy odbiorze auta było wszystko ok żadnego buczenia. Silnik zaczoł kultularnie pracować ale tak jak mówię po tygodniu buczenie wróciło silnikiem na wolnych obrotach zaczeło szarpać i głośno chodzić (na wolnych obrotach). Wróciło dlatego że ciśnienie oleju wypchało znów te zaślepki. Konsekfencją tego jest nieprawidłowa praca zaworów ( za małe ciśnienie by prawidłowo pracowały) dlatego silnik brzmi jak stary rechot na wolnych obrotach a jak zacznie się jechać obroty wzrastają ciśnienie wzrasta i jedzie w miarę normalnie. Zacznij od tego wszelkie prace!!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    właśnie przewalam tematy o brokach jutro zwalam pokrywę, szklanki na foto widac ze sa zmarnowane po walku nie widze zabardzo nic swiatło zle pada

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    właśnie przewalam tematy o brokach jutro zwalam pokrywę, szklanki na foto widac ze sa zmarnowane po walku nie widze zabardzo nic swiatło zle pada

    tu lepiej widać zwróć uwagę na wytare wierzchołki krzywek(są półokrągłe)

    http://obrazki.elektroda.net/64_1273746645.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zdjąłem dzis pokrywę, jeden brok lezał sobie na boku i sie cieszył na mój widok, wcisnąłem go na jego miejsce , ale nic sie nie zmieniło wałek wyglada ładnie co obstawiacie szklanke?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Skoro wcisnołeś broka sam na swoje miejsce to na co liczysz? że fabryka zrobiła to gorzej od Ciebie? Raz został wypchnięty czyli jest do d*py. Zadekluj to czymś innym czymś czego olej nie wypchnie. Ja zadeklowałem końcówką wiertła wbiłem bardzo ciasno i heftłem migiem, mam pewność że jest to na zawsze...

    ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

    Myślę, że jeśli nic się nie zmieniło to znaczy,że ten brok po odpaleniu odrazu wypadł (Zabawa polegga na tym są cztery broki jeden najsłabiej zamocowany zostaje wypchany ściągamy czapkę widząc to zatykamy go nawet robimy to poprawnie czyli cheftamy ale to pomaga na parę dni bo zostaje wypchnięty następny. Musimy zablindować wszystkie cztery broki( wiem bo sam robiłem to dwa razy)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zmroziłem go deko, wałek był nagrzany tak ze i tak ciasno wlazł po odpaleniu kusiło mnie rozebrać to jeszcze raz ale juz brakło czasu,

    mowisz o czterech brokach, ja dopatrzyłem sie tylko trzech na poczatku wałka i koncu, a na środku to tak wyglada jak by jeden brok był połączony z dwoma wałkami

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Broków jest napewno cztery jeśli wydaje Ci się że są połączone to oznacza że są wypchnięte, między wałkami powinna być przestrzeń

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no własnie jakos to dziwnie wyglada, aby tam cos wbic pomiedzy te wałki to najlepiej je wykrecic, ale co wtedy z ustawieniem zaworów na wtryskach?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Można spokojnie je wykręcić nic tam się nie zmieni (inaczej nie zrobisz tego dobrze)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Marek

    jakie masz oznaczenie silnika... chodzi mi o kod literowy...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mój silnik to BRB

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli to samo.... pokaz mi te broki jak wyglądają... bo powiem Ci ze mnie dość temat zaciekawił....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A dlaczego pytasz?

    ---------- Post dopisany at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ----------

    Zdjęć nie mam ale wszystko było już na forum pokazane. Czego nie rozumiesz?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W kwestii poznawczej... ok... nie masz zdjeć.... poszukam na forum ...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Powiedz co Cię intryguje w czym masz problem jeśli będe wiedział to bardziej będę mógł pomóc

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dokladnie gdzie są te broki ? Jak wyglądają? Co trzeba zrobic zeby je zmienic ? Broki kupic w ASO i IC ??? etc ?

    Domyslam sie ze po wypadnieciu spada cisnienie w oleju w ukladzie i uklad sterowania zaworami nie pracuje własciwie ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy