Jump to content
0
kiko_16v

kondycja wtrysków

Recommended Posts

można po tym cos powiedzieć o pompowtryskach? dodam ze czasem lubi podczas spokojnej jazdy deczko szarpnąć, na wolnych obrotach minimalnie czuć jak by drgania

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są OK na ten rocznik bdb

Możesz zrobić 018 i 023 ale jak niema żadnych objawów dziwnych w pracy silnika to nie szukaj na siłę dziury w całym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co moze powodować przerywanie podczas jazdy??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na przerywanie podczas jazdy może mieć wpływ wiele czynników. Jak możesz zrób komplet logów, wrzuć na forum i wtedy będzie można powiedzieć coś więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nagraj to klepanie i wstaw... nie zwlekaj.

Pokaz jeszcze 001 i 004 stat.

PD nie pracują zle.


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutro zrobie 001 i 004 dodatkowo słychac u mnie takie jakby purchanie, buczenie jak by z filtraalbo odmy to tylko po zdjęciu nogi z gazu.

Trochę sie naczytałem o wałkach i popychaczach ale jak to zdiagnozować? a możne to miec cos wspólnego z synchronizacja wałka? tak jak pisałem mam -2 rozrząd ma możne 800km i jakos nie moge sie zebrac aby to ustawic, a nawet nie wiem czy przed wymiana było 0 czy ile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokaz filmik na wolnych obrotach.

Dodatkowo mozesz otworzyc filtr powietrza na pracujacym silniku... jesli dudnienie się nasili... szykuj sie na weryfikacje wałka i szklanek.

Niestety bylo juz u mnie pare aut z tą przypadłością i nic na VCDSie nie wychodzi. Tylko na słuch.


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyżej zrobiłem edycje posta, czyli potwierdzasz to co podejrzewałem mniej więcej jakie koszty takiego zabiegu da sie na tym jeszcze chwile pojeździć? to buczenie mam juz jakis czas ale stukanie dopiero jakos od 2-3 dni udało mi sie wyłapać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym nie zwlekał. Z reguly najpierw wywalają sie szklanki... pozniej dostają krzywki wałka. W skrajnych przypadkach obie te rzeczy są do wymiany. Koszty hmm... ostatnio szwagier w Skodzie zmienial.... oba elementy... cos ok. 1500 PLN z robotą.


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

zdjelem dzis filtr i buczenie z filtra sie nasila, klepanie narasta wraz z obrotami, z tego co pamiętam to buczenie mam od jakis 20tyys km ale klepanie wydaje mi sie ze od nie dawna ciężko powiedzieć.

Ma na to wplyw oleju czy nie za bardzo na oleju mam przejechane 8tys olej leje shela 5w30 przebieg 220tys.

Po odkreceniu korka wlewu oleju deko pluje olejem, tragedii nie ma ale w golfie mniej pluje

Jak by spróbować wymienić same szklanki dało by to cos z tym klepaniem ?

Jeszcze jedno, po wlaczeniu zaplonu slychac takie przelewanie albo olej albo paliwo? normalne to ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobacz tutaj i porównaj czy dzwiek jest podobny

Portal użytkowników Skoda Octavia :: Zobacz temat - [O1] Głuche stukanie w silniku

Im wczesniej zareagujesz tym mniej kasy wydasz.

Kolega byl u mnie A4 AVF z tym samym przypadkiem.... skonczylo sie tylko na szklankach... a dudnilo niesamowicie.


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wałek i szklanki do weryfikacji.

Sprawdzisz dokładnie oglądając po zdjęciu pokrywy zaworów.

Możesz ujrzeć takie coś:wink:

http://obrazki.elektroda.net/14_1273746645.jpg


Dobrze, że nie ma człowieka bez wad, bo taki nie miałby też przyjaciół.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz kolego najpierw "broki" miałem to samo, mechanik odrazu po obsłuchaniu powiedział że to szklanki i naciągnoł mnie na wymianę, zgodziłem się bo wymieniałem rozrząd więc poyślałem że razem będzie taniej. Pomogło na jakiś tydzień i to tylko dlatego że mechanik widząc wypchnięte te broki wbił je na swoje miejsce, wymienił rozrząd i przy odbiorze auta było wszystko ok żadnego buczenia. Silnik zaczoł kultularnie pracować ale tak jak mówię po tygodniu buczenie wróciło silnikiem na wolnych obrotach zaczeło szarpać i głośno chodzić (na wolnych obrotach). Wróciło dlatego że ciśnienie oleju wypchało znów te zaślepki. Konsekfencją tego jest nieprawidłowa praca zaworów ( za małe ciśnienie by prawidłowo pracowały) dlatego silnik brzmi jak stary rechot na wolnych obrotach a jak zacznie się jechać obroty wzrastają ciśnienie wzrasta i jedzie w miarę normalnie. Zacznij od tego wszelkie prace!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie przewalam tematy o brokach jutro zwalam pokrywę, szklanki na foto widac ze sa zmarnowane po walku nie widze zabardzo nic swiatło zle pada

Share this post


Link to post
Share on other sites
właśnie przewalam tematy o brokach jutro zwalam pokrywę, szklanki na foto widac ze sa zmarnowane po walku nie widze zabardzo nic swiatło zle pada

tu lepiej widać zwróć uwagę na wytare wierzchołki krzywek(są półokrągłe)

http://obrazki.elektroda.net/64_1273746645.jpg


Dobrze, że nie ma człowieka bez wad, bo taki nie miałby też przyjaciół.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdjąłem dzis pokrywę, jeden brok lezał sobie na boku i sie cieszył na mój widok, wcisnąłem go na jego miejsce , ale nic sie nie zmieniło wałek wyglada ładnie co obstawiacie szklanke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro wcisnołeś broka sam na swoje miejsce to na co liczysz? że fabryka zrobiła to gorzej od Ciebie? Raz został wypchnięty czyli jest do d*py. Zadekluj to czymś innym czymś czego olej nie wypchnie. Ja zadeklowałem końcówką wiertła wbiłem bardzo ciasno i heftłem migiem, mam pewność że jest to na zawsze...

---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ----------

Myślę, że jeśli nic się nie zmieniło to znaczy,że ten brok po odpaleniu odrazu wypadł (Zabawa polegga na tym są cztery broki jeden najsłabiej zamocowany zostaje wypchany ściągamy czapkę widząc to zatykamy go nawet robimy to poprawnie czyli cheftamy ale to pomaga na parę dni bo zostaje wypchnięty następny. Musimy zablindować wszystkie cztery broki( wiem bo sam robiłem to dwa razy)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zmroziłem go deko, wałek był nagrzany tak ze i tak ciasno wlazł po odpaleniu kusiło mnie rozebrać to jeszcze raz ale juz brakło czasu,

mowisz o czterech brokach, ja dopatrzyłem sie tylko trzech na poczatku wałka i koncu, a na środku to tak wyglada jak by jeden brok był połączony z dwoma wałkami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broków jest napewno cztery jeśli wydaje Ci się że są połączone to oznacza że są wypchnięte, między wałkami powinna być przestrzeń

Share this post


Link to post
Share on other sites

no własnie jakos to dziwnie wyglada, aby tam cos wbic pomiedzy te wałki to najlepiej je wykrecic, ale co wtedy z ustawieniem zaworów na wtryskach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można spokojnie je wykręcić nic tam się nie zmieni (inaczej nie zrobisz tego dobrze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój silnik to BRB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli to samo.... pokaz mi te broki jak wyglądają... bo powiem Ci ze mnie dość temat zaciekawił....


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dlaczego pytasz?

---------- Post dopisany at 18:26 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ----------

Zdjęć nie mam ale wszystko było już na forum pokazane. Czego nie rozumiesz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedz co Cię intryguje w czym masz problem jeśli będe wiedział to bardziej będę mógł pomóc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie gdzie są te broki ? Jak wyglądają? Co trzeba zrobic zeby je zmienic ? Broki kupic w ASO i IC ??? etc ?

Domyslam sie ze po wypadnieciu spada cisnienie w oleju w ukladzie i uklad sterowania zaworami nie pracuje własciwie ?


DIAGNOSTYKA GRUPA VAG

B5 Avant quattro .. APU..

B3 Limo ..SB..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://autokacik.pl/files/285670906-wa%B3eczek1.jpg

Przemo brok po naszemu zaślepka,korek:wink:

Pzdr.


Dobrze, że nie ma człowieka bez wad, bo taki nie miałby też przyjaciół.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...